Eigenlijk val ik op gozers die raar (positief) uit de hoek kunnen komen en je af en toe eens uitdagen, maar tegelijkertijd echt lief zijn. Haha, en van uiterlijk? Yeah, I don't care. Maar eigenlijk het liefst iemand met donker haar. :"D
PUKKELxDING schreef:
Ik vind de klik heel belangrijk. Als die er is, dan ga ik pas kijken naar het uiterlijk. Wat ik belangrijk vind is dat een jongen slim is en ambitie heeft. Ook vind ik belangrijk dat hij dezelfde humor heeft als ik, dat hij ook een eigen leven heeft naast mij en dat ik hem alles kan vertellen.
Niet zo zeer uiterlijke kenmerken dus, al moet ik zeggen dat ik nooit met 'lelijke' jongens zou gaan.
You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.
Porcelaneous schreef: Eigenlijk val ik op gozers die raar (positief) uit de hoek kunnen komen en je af en toe eens uitdagen, maar tegelijkertijd echt lief zijn. Haha, en van uiterlijk? Yeah, I don't care. Maar eigenlijk het liefst iemand met donker haar. :"D
Dit!
The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.
Iemand die muzikaal is, en dan nog het liefst zingen ^^
En de jongen waar ik nu mee bezig ben, draagt wel ooit eens zo'n muts, like this. Ik word daar echt helemaal van. ^^
O, en het liefst moet de jongen in kwestie langer zijn dan mij. :')
Ik val op jongens
Ik hou van alle haarkleuren behalve licht blond. En hij moet echt een eigen style hebben, me loves Ow en ik hou absoluut niet van magere jongens enzo, like iewll daar kan ik gwn nie naar kijken dus nee dankje. En stiekem hou ik ook wel ervan als hij verlegen en schattig is.
Dusss owkee mijn vriend is gwn perfect voor mij
"Your life. Your choice. Think about what you want."