• Mijn vader is zonder mij het te melden naar SURINAME GE-EMIGEERD!. Ik heb dan wel 4 jaar geen contact met mijn vader.. Maar hij had het toch wel kunnen melden ofso! Ik vind dit echt kud en ik zit er echt mee! Alsof ik niets voor hem beteken

- It wasn't your fault, it was mine for believing every word u said -

JustHazel schreef:
    (...)

Vind ik nou ook! Hij had het kunnen melden via een telefoontje of een brief, desnoods via de advocaat

True. Echt vaders zijn asdffghjjkllll. Serieus.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Wow dat is lullig. Misschien kun je hem een brief schrijven waarin je hem dat verteld.

You are beautiful, you are love.

Omnivium schreef:
    Wow dat is lullig. Misschien kun je hem een brief schrijven waarin je hem dat verteld.

Ik zou dat dolgraag willen, alleen heb ik zijn adres niet in Suriname. Ik weet helemaal niet

Carmenta schreef:
    (...)

True. Echt vaders zijn asdffghjjkllll. Serieus.

Volgens mij lijken wij echt heel erg op elkaar

JustHazel schreef:
    (...)

Niet meer nadat hij mij op straat had gezet en gezegd had dat ik zijn dochter niet meer was!

Beetje ongeloofwaardig dat je 't belangrijkste punt vergeet in je verhaal. Anyways, sterkte.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Ik wil alleen maar even zeggen dat de mensen hier je alleen maar willen helpen en het niet heel erg helpt als je met drukke letters op ze gaat reageren, het komt mij nogal raar over maar dat is mijn mening. Let maar niet op mijn reactie, mijn humeur is vandaag gewoon nul :'D

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Jeesh...
    Wel, dat is gewoon vreselijk.

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Als ik zo'n vader had zou ik niet eens willen weten waar hij uithangt. zo zou ik het maar bekijken. Opgeruimd staat netjes, right?

"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

gemeen van je vader! Sterkte! <3

Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

Memoria schreef:
    Ik wil alleen maar even zeggen dat de mensen hier je alleen maar willen helpen en het niet heel erg helpt als je met drukke letters op ze gaat reageren, het komt mij nogal raar over maar dat is mijn mening. Let maar niet op mijn reactie, mijn humeur is vandaag gewoon nul :'D

Haha ik schrijf met dikke letters dan valt het wat meer op

wow dat is nogal heftig!
    sterkte alvast! (flower)

My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

WTF wat erg voor je
    sterkte (flower)

Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

Dat kan echt niet hoor... Veel sterkte!

Life is full of fake people

Hij is het niet waard om de naam "vader" te dragen. Oké, jullie hebben in geen vier jaar contact gehad, maar toch doe je zoiets niet.
    Veel sterkte, meis!

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”