• Mijn vader is zonder mij het te melden naar SURINAME GE-EMIGEERD!. Ik heb dan wel 4 jaar geen contact met mijn vader.. Maar hij had het toch wel kunnen melden ofso! Ik vind dit echt kud en ik zit er echt mee! Alsof ik niets voor hem beteken

- It wasn't your fault, it was mine for believing every word u said -

Balance schreef:
    Ik wil niet lullig klinken, maar als je al 4 jaar geen contact hebt gehad verbaasd het me niks dat hij dat niet heeft laten weten.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

ik heb ook zo'n kut vader, alleen woon die nog in mijn eigen land.

-

Balance schreef:
    Ik wil niet lullig klinken, maar als je al 4 jaar geen contact hebt gehad verbaasd het me niks dat hij dat niet heeft laten weten. Mijn vader zou hetzelfde gedaan hebben als hij dat van plan was.

Pretty is just a pretty word.

Maar hij betaalt ook geen alimitatie nu meer.. Maar ik vind het gewoon vreemd dat hij het niet gemeld heeft! Daarbij is het niet mijn schuld dat we geen contact meer hebben maar de zijne! Hij heeft me op straat gezegt en gezegt dat ik zijn dochter niet meer was..

Runaways schreef:
    WOW, wtf, daar zou ik ook niet over te spreken zijn O.o

Bad decisions make good stories.

Toeval as hell. Ik PB hier je nog wel even over maar ik weet PRECIES hoe jij je voelt.

Ik heb namelijk ook geen contact meer met mijn vader.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Ehm, wou jij geen contact meer of wat?

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

JustHazel schreef:
    Maar hij betaalt ook geen alimitatie nu meer.. Maar ik vind het gewoon vreemd dat hij het niet gemeld heeft! Daarbij is het niet mijn schuld dat we geen contact meer hebben maar de zijne! Hij heeft me op straat gezegt en gezegt dat ik zijn dochter niet meer was..

Dit is fucking toevallig.

Dit is namelijk precies bij mij gebeurd :s

Trouwens, ik vind dat als je een echte vader bent het wel even meld. I mean sorry. Desnoods een smsje een brief weet ik het maar een teken sorry.

Deed mijn vader dat maar...

O, look at all the fucks I give:

Runaways schreef:
    WOW, wtf, daar zou ik ook niet over te spreken zijn O.o

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Fanning schreef:
    Ehm, wou jij geen contact meer of wat?

Niet meer nadat hij mij op straat had gezegt en gezegt had dat ik zijn dochter niet meer was!

[ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 8:14 ]

Carmenta schreef:
    Trouwens, ik vind dat als je een echte vader bent het wel even meld. I mean sorry. Desnoods een smsje een brief weet ik het maar een teken sorry.

Vind ik nou ook! Hij had het kunnen melden via een telefoontje of een brief, desnoods via de advocaat

Steele schreef:
    Deed mijn vader dat maar...

Dat dacht ik vroeger ook! Hij heeft jarenlang lastig gevallen niet alleen mij, maar ook mijn broer (22). Hij heeft mijn moeder superveel pijn gedaan. En nog 3 vrouwen na haar. Telkens gaat hij weer vreemd!