• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    [@Curlies, ik wel ?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Curlies schreef:
    [YEAH BUDDIEE!! je kan Q-music ook online luisteren.. toch?]


    volgens mij wel ja(:


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    [KLIKKLIKKLIK ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Hij is verwijderd..]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    {sorry, ik ben echt MEGA hyper}


    Do what people say you can't.

    [Ik luister m steeds opnieuw en opnieuw gehehe , dus bij mij werkt ie nog wel..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Camile Abigail Turner

    'Natuurlijk zie ik dat wel als een keuze, maar de jongens betekenen ook veel voor me, het was ook moeilijk voor me om te kiezen. Ik heb geprobeerd om voor beiden te kiezen maar dat heeft ook niet gewerkt. Eigenlijk heb ik daar niet vaker over nagedacht,' klonk het zachtjes uit Harry's mond. Ik keek weer naar hem, maar nu was hij degene die in de vlammen staarde. Ik beet op mijn lip. Het leek mij zo vervelend voor hem, maar ik kon niks doen en hem nu opeens knuffelen of zo, was ook zo vreemd. We kenden elkaar nog niet eens een dag.
    Een beetje besluiteloos zat ik daar en het bleef dan ook lang stil. Uiteindelijk opende ik dan toch mijn mond. 'Als ik zou moeten kiezen, zou ik waarschijnlijk ook voor mijn vrienden en passie kiezen, al ben ik er nog niet zeker van of ik het überhaupt zou kunnen.' Ik keek even bedenkelijk voor mij uit.
    'Sorry dat ik er zo over begon. Misschien kunnen we beter over iets vrolijks praten.' Er verscheen een voorzichtige glimlach op mijn gezicht. 'Vertel eens iets leuks of grappigs,' zei ik op een wat vrolijkere toon.


    Happy Birthday my Potter!

    [ en deze ? : http://vk.com/video_ext.php?oid=172165699&id=163352543&hash=40d9fde8c230c5d3 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ en deze http://uglierr.tumblr.com/post/31921689006/i-do-not-own-any-of-this-full-lwwy-video ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {ik gebruik deze : KLIKKKERRRDIEEKLIKKK


    Do what people say you can't.

    (Ze moeten vaker spelen in zo'n badje ^^ en ik houd van die banaan)


    Happy Birthday my Potter!

    [ hahaha XD Die banaan is best wel geniaal.. Iedereen heeft een solo YEAH Ze hebben het expres laten uitlekken , blijkt het..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {zo'n banaan kon je bij ons bij de plus winnen XD, maar ik won niet (huil) }


    Do what people say you can't.

    Curlies schreef:
    [ hahaha XD Die banaan is best wel geniaal.. Iedereen heeft een solo YEAH Ze hebben het expres laten uitlekken , blijkt het..]


    (Tsssss aandacht trekkers :Y))


    Happy Birthday my Potter!

    {serieus van dat uitlekken? En harry tweette ook dat ze een twitcam gaan doen om 1:55 s'nachts om engelse tijd. dat is dus 2:55 nederlandse tijd O:}


    Do what people say you can't.