• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Ik liep naar de keuken en zag daar Camile en Rose staan 'hai meiden!' zei ik vrolijk. 'heeei, ik ben Camile' zei een van de meisjes, 'haaai, ik ben Rosalie' zei het andere meisje. Ik glimlachte 'harry' stelde ik me voor, ik opende de koelkast en pakte wat drinken. 'koekje?' vroeg ik lachend en hiel een pak koekjes voor hun. 'ja lekker!' zeiden ze, en pakten een koekje. 'hebben jullie je kamers al gezien?' vroeg ik.


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    [o gosh, sorry :$ ik verander het wel even xd.]

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 17:31 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ haha, maakt niet uit (; ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Camile Abigail Turner

    Ik had net theezakjes gevonden, toen ik iemand binnen hoorde komen. Ik draaide mij om met een zakje lemon thea in mijn hand en zag de krullenbos van Harry.
    'Hai meiden,' zei hij vrolijk. Ik stelde mijzelf voor na ook gedag te hebben gezegd en Rose deed hetzelfde. Vervolgens zei Harry ook zijn naam, al wist iedereen die natuurlijk al. Best wel maf eigenlijk dat wij al aardig wat van hen wisten, in ieder geval de namen, en zij zo goed als niets van ons.
    'Koekje?' Ik keek naar het pak koekjes en pakte er eentje uit. Mijn ogen gingen even naar Rose en ik grijnsde onwillekeurig. Naill had dus blijkbaar toch niet alles opgegeten.
    Ik nam een hap en mompelde 'Thanks'. Snel slikte ik het door en knikte op de vraag van Harry. 'Ja, ik was hem maar op mijn eigen houtje gaan zoeken, aangezien ik geen zin had om afhankelijk te zijn van jullie. Niet dat ik iets tegen jullie heb hoor.' Ik haalde mijn schouders op en goot het warme water in het kopje, om vervolgens het thee zakje erin te hangen.
    'Hebben jullie ook suiker?' vroeg ik, toen de thee donker genoeg was.


    Happy Birthday my Potter!

    Dawn

    Ik knikte. 'Ja,' zei ik vrolijk. 'Al tien jaar of zo. Ik moet alleen de trainingen missen door deze vakantie. Wel jammer, maar ja.' ik krabte even op mijn hoofd en keek even om me heen. 'Uhm, weet jij toevallig wie mijn kamergenoot word?' vroeg ik. 'Ik heb namelijk geen idee. Ik ken de meeste mensen hier niet. Alleen Niall en een paar meisjes.' ik keek nog even om me heen. De kamer was best mooi, en het bed was nogal zacht. Ik begon een beetje op het bed te veren en grijnsde.

    [ ga even wat eten, kom zo terug :Y)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (Ik ga heel even eten hoor Tot zo)


    Happy Birthday my Potter!

    Jaymina Dé La Garté
    Ik zucht en loop naar mijn kamer. Die ik dus met iemand deel.. Ik weet nog steeds niet met wie. Ik weet het niet hoor , er zijn hier 9 andere meisjes. Ik graai in mijn tas en pak er een chocoladereep uit. Gulzig neem ik er een hap van. Ik loop weer naar beneden. Ik tref beneden Niall , Dawn en nog een paar anderen aan. ''Hay!'', zeg ik vrolijk. Ik zie Niall verlekkerd naar mijn reep kijken.

    [Te kort , ik weet - maar heb niet zo veel tijd..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Violet Rose Vroom

    Dawn begon hard te veren op het bed en ik lachte om haar grappige gezicht die ze trok toen ze bezig was 'Ik mag jou wel!' en haar grijns werd nog groter, ik veerde gezellig mee.
    Maar doordat we nu gelijk veerde raakte Dawn uit haar evenwicht en viel lachend van haar bed af, ik schoot in de lach en hielp haar gauw het grote bed weer op te komen.
    Na een lange lachpauze zei ik weer serieus 'Maar volgens mij zit jij met Jaymine op de kamer, ik ken haar verder niet' , ze knikte, nog maar net van de lach bekomen.
    Stomme vraag, maar wat zijn je hobby's' vroeg ik.



    Aangezien dit een gesprek is en ik het antwoord niet echt wist moest ik het kort maken. Sorry. de volgende is langer:$

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 18:13 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Brianna Scarlett Greenlake
    Ik gooi nog een paar sneeuwballen in het rond en loop dan naar binnen. Ik gooi mijn jas neer op de grond en de rest van het spul er bovenop. Ik plofte neer op de bank, waarna ik meteen weer overeind schoot. Een keyboard! Het was dan wel niet zo goed als een piano, maar het kon er mee door. Ik liep er heen, ging zitten, en begon Good Time te spelen. Voorzichtig zong ik er bij.
    Woah-oh-oh-oh It's always a good time Woah-oh-oh-oh It's always a good time Woke up on the right side of the bed What's up with this Prince song inside my head? Hands up if you're down to get down tonight Cuz it's always a good time. Slept in all my clothes like I didn't care Hopped into a cab, take me anywhere I'm in if you're down to get down tonight Cuz it's always a good time

    Ik begon te glimlachen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (mijn topics)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Wil iemand met Liam praten?]

    [misschien kan hij samen met Brianna gaan zingen?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dawn

    De lachbui was bijna voorbij en ik was nog steeds aan het schateren. Ik klemde mijn lippen op elkaar en probeerde normaal antwoord te geven. 'Uhm,' ik grijnsde. 'Voetbal, voetbal, voetbal en ik speel ook nog piano. Ik zing soms, maar ik ben er niet heel goed in of zo. Enne...' ik dacht even na en stopte met veren. 'Verder doe ik niet echt veel...ik hou niet van shoppen en dat soort dingen weetje...' ik glimlachte en veerde weer verder.

    Niall

    Na uitgebreid One thing te hebben gespeeld, zette ik mijn gitaar weg en begon achter over te leunen. Ik glimlachte. De meiden waren wel aardig en niet extreem fan of zo. Geen van hun had gegild in ieder geval. Ik begon Torn te zingen en zag toen dat er een meisje naar beneden kwam. 'Hay!' riep het meisje waarna ze een hap nam van haar chocola. 'Heey,' zei ik en mijn blik dwaalde af naar de reep. 'Mag Nialler ook een stukje?' ik hield mijn handen op en trok een pruillipje.

    [Dawn en Violet waren trouwens boven ^^]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Ohh , shit ok]

    Jaymina Dé La Garté
    ''Hmm.. Geef me eerst een rede'', zeg ik glimlachend. Ik wiebel met mijn wenkbrauwen. ''Jaymina Dé La Garté , of gewoon Jay'' Ik steek mijn hand uit en kijk hem aan. Hij heeft wel leuke blauwe ogen en zo'n schattige uitstraling. Hij was ook vrij klein vergeleken met de andere jongens. Ze waren allemaal even aardig. Maar ik denk dat hij - ik geloof Niall - het aardigst van allemaal is. Ik denk wel dat ik met hem goed kan omgaan , zeker met mijn eetobsessie. Ik grinnik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik had het inmiddels erg koud gekregen en zat ook helemaal onder het sneeuw. Ik besloot maar even naar binnen te gaan. Rustig liep ik naar binnen en keek nog goed om me heen of der geen sneeuwbal mijn kant op vliegt. Toen ik bij de deur ben stapte ik gauw naar binnen en trok mijn jas uit die half wit is door de sneeuw. Ik hing hem over de kachel zodat die wat kon opdrogen.Ik liep rustig naar binnen waar ik de vrolijke klanken van het keyboard hoor met aardig goed gezang er bij. Een glimlach kwam op mijn gezicht en ik liep naar het keyboard toe. Ik ging naast het meisje staan wat aan het spelen was en zong rustig mee met een glimlach op mijn gezicht. Ik hielt van zingen.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 19:01 ]