• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.

Slayers:

- Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra
    - Lance Oliver Quarin - Gallymogger

Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen

Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

[ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 9:36 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Javier Morgan
    Ik kijk geïrriteerd naar Melany die weer naar buiten loopt. Wat heeft die de laatste tijd toch?! Ik zucht en pak mijn gsm. Hi, Nora. Dat van vanavond gaat nog steeds door? XJ

Willow Highfield
    Ik loop wat rond over het grasveld en zie een jongen zitten. Mijn soort volgens mij. 'Hi.' zeg ik iets gehumeurd. Ik heb nog niet ontbeten.

Noralie Key
    Ik loop met Jack wanneer ik ineens het geluidje van mijn smstoon hoor. Ik pak mijn mobiel erbij en excuseer me richting Jack. Ik lees het sms en glimlach dan. Hi Jav, wat mij betreft wel. Tenzij jij niet meer wilt? X N.. En dan stop ik mijn mobiel weer weg. Wel zo beleefd richting Jack natuurlijk. Ik glimlach dan naar Jack.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Javier Morgan
    Echt wel, ik overleef het niet zonder jouw! XJ stuur ik terug nadat ik glimlachend haar berichtje gelezen heb. Ik zet wat muziek op en laat me weer in de zetel ploffen. Ik kijk af en toe naar mijn gsm om te zien of hij oplicht. Ik verveel me.

Noralie Key
    Ik hoor weer een bliepje en pak mijn mobiel er weer bij. Ik moet zachtjes lachen. Ik denk dat dat wel mee valt (; je doet het goed als barman, dus heus ook wel als oppas. X N. Ik denk niet dat het veel zin heeft om mijn mobiel weg te stoppen dus houd ik die gewoon in mijn hand terwijl ik verder wandel met Jack. Oja, ik ben hier met Jack.

Javier Morgan
    Jep ik ben een superheld xd maar elke held heeft een brilliant hulpje. xJ
    stuur ik en lach zachtjes. Ik zucht en stuur dan een berichtje naar Mel Vanavond niet thuis, oppassen, eten staat in frigo. Maak het niet te laat! Ik zal het weten als je teveel drinkt.

[ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 18:55 ]

nvm

[ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 18:55 ]

Noralie Key
    Ik schud mijn hoofd met een lachje als ik zijn sms lees. Wat is dat toch met alle jongens vandaag? (; eerst noemt Jack me idioot, nu noem jij me je hulpje. Wat zijn we toch weer lekker bezig! Haha! X Nooooralie. Ik weet niet waarom ik zo eindig, maar ik doe het gewoon. Soms dan moet je gewoon dingen doen right? Oke, nu is dit niet iets schrikbarend, maar ik doe het wel.

Alex
    Ik kijk op als ik een stem hoor en vervolgens het meisje opmerk die het zei en naar me toe komt lopen. 'Hoi' Andwoord ik waarna ik een hap van de appel neem die ik thuis in mijn zak had gestoken.

Don't be like the rest of them, darling

Javier Morgan
    Ik grinnik en denk even na voor ik een antwoord typ. Ja Nooooralie (; Je bent wel geen idioot (denk ik toch xd) maar iemand moet het hulpje zijn? xd xJ typ ik terug en open een blikje cola.

Willow Highfields
    Ik laat me naast hem vallen en pak mijn tas. Gelukkig heb ik altijd zakjes bij. Ik kijk om me heen of er geen mensen in de beurt is en haal er één zakje uit. 'Ook één? Ze komen uit het ehbo lokaal.'

Noralie Key
    Ik open zijn berichtje. Ach ja, het is dat je er briljant voor zei (; ik ben wel het hulpje. En voor zover ik weet ben ik niet een idioot. Dat vind ik meer iets voor jongens (; x N. Toch maar weer een N. Ondanks dat hij wel Nooooooralie terugantwoordde. Ik vraag me af hoe het oppassen zal gaan.

Javier
    Ik antwoord snel Wij zijn geen idioten! We gedragen ons alleen zo. xJ Ik grinnik weer. Eigenlijk is het wel de waarheid. Eikels of idioten of zo zijn jongens meestal niet maar we/ze gedragen zich gewoon zo.

LostMagic schreef:
    Willow Highfields
    Ik laat me naast hem vallen en pak mijn tas. Gelukkig heb ik altijd zakjes bij. Ik kijk om me heen of er geen mensen in de beurt is en haal er één zakje uit. 'Ook één? Ze komen uit het ehbo lokaal.'

Alex
    Dat was pas handig om bij je te hadden, 'Dat is in iedergeval veel beter dan een appel' zeg ik grijnzend, 'dus graag' voeg ik er aan toe waarna ik de appel voor mijn voeten in het gras neerleg.

Don't be like the rest of them, darling

Noralie Key
    Mijn mobiel gaat weer af en ik open het berichtje. Het klinkt nu net alsof je je aangesproken voelt, en mag ik dan vragen waarom jullie je als idioten gedragen? Terwijl je ook gewoon leuk kan zijn (: x N . Als het om tekst gaat kan ik veel opener dingen zeggen. Dan zie ik hem toch niet. Somehow is dat makkelijker voor me.

Willow Highfield
    Ik geef hem het zakje en pak een ander voor mezelf. Ik haal ook twee rietjes uit mijn rugzak. Met zo'n zak kan je heel wat knoeien en ik heb geen zin om bloedvlekken aan leraren te verklaren. Ik maak met mijn nagel een gaatje en steek er een rietje in.