• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra
    - Lance Oliver Quarin - Gallymogger

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 9:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Javier Morgan
    Ik frons mijn wenkbrauwen en denk weer even na. Aarzelend beweeg ik mijn duim over het toetsenbord. Opvallen? Stoer doen? Ik weet het niet echt, misschien om op te vallen bij meisjes zoals jij? (; xJ Ik twijfel even maar druk dan toch op verzenden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alex
    'Ik ben Alex trouwens' zeg ik om vervolgens met mijn tanden een gaatje in het zakje te bijtenen om daar vervolgens het rietje in te steken om er een paar slokken uit te nemen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Willow Highfield
    'Willow, maar ik verkies Will' glimlach ik en drink weer van het bloed. Van een mens drinken is lekkerder aangezien het dan vers , warm en vol leven is maar dit kan er mee door en is een goede vervanger.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Het duurt even voordat hij terug smst, en niet dat ik het erg vind, want ik ben een geduldig persoon, maar ik ben namelijk nieuwsgierig naar zijn antwoord. Dan licht mijn scherm op en ik open nieuwsgierig het berichtje. Ik lees het met een glimlach maar dan moet ik blozen om het laatste. Bij meisjes zoals ik? Dan neem ik aan dat jij dat niet bent, ik vind je namelijk niet idioot doen, zo ontwijk ik eigenlijk het gedeelte om op te vallen bij meisjes zoals ik. Wat voor meisje ben ik dan? En doe jij ook zo bij meisjes? Wat voor meisjes dan ook. En doet elke jongen ook zo? X N.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alex
    'Hmm.. Drink je meestal uit zakjes of ben je meer een dierenbloed-vampier?' Vraag ik haar vervolgens, van een mens drinken was op vele manieren leuker en lekkerder. De adrenaliene als de mensen tegenstribbelen of weglopen en vervolgens was dat bloed nog warm en vers.


    Don't be like the rest of them, darling

    Javier Morgan
    Ik wacht geduldig op haar antwoord en laat mijn ogen dan over de tekst glijden.
    Soms, meestal niet. Werkt toch niet, als je vrienden of zo wilt worden met een meisje moet je jezelf zijn en luisteren. En niet elke jongen doet dat. Vince bv doet dat wel maar mijn andere collega niet. Hij heeft me bekeerd (; xJ


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik krijg weer antwoord. Ik lees het en als automatisme wil ik mijn lok achter mijn oor strijken tot ik me bedenk dat Jack die heeft vastgezet. Jack. Dit is niet zo gezellig voor hem. 'Sir Dawson, excuseer mij dat ik zoveel sms. Noodgeval. Is het goed als ik je later nog ergens tref?' ik glimlach naar hem en loop dan weg. Nu ben ik aan de late kant met reageren. Late antwoord, ik weet het. Ik moest even Jack gedag zeggen. Ik wandelde namelijk met hem in de tuin (: en dan is het niet zo gezellig als ik met jou sms (; dus jij bent bekeert door je collega? En Vince gedraagt zich niet idioot, hij is gewoon idioot als hij op zulke barbie's valt. Maar goed, voor de rest lijkt hij me heel aardig. X N.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Willow Highfield
    'Van mensen, deze zakjes zijn gewoon een vervanger om me overdag te beheerser maar dierenbloed? Serieus? Bah.' mompel ik en drink verder. Ik vind dierenbloed echt walgelijk.

    Javier Morgan
    Nee hij is gewoon idioot. Hij weet niet eens wie Coldplay is. *zucht* Komaan wie kent dat nu niet! xJ Ik glimlach even bij die herrinering. Vince heeft echt geen smaak als het gaat over meisjes en muziek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Coldplay is een geweldige band]

    Noralie Key
    Ik grinnik als ik het sms'je lees. Ik open de deur naar mijn kamer en laat me op mijn bed vallen en sms terug, Coldplay is echt een geweldige band. Heeft Vince onder een steen geleefd ofzo? Haha! ik twijfel of ik aan Javier zal vragen of hij zin heeft om nu al iets te doen, iets vervroegd. Dat is gemakkelijker dan sms'en. Maar ik doe het toch niet. Ik blijf liever in mijn comfort zone. ik ben trouwens wel benieuwd naar straks, als we gaan oppassen. X N.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alex
    'Ik ben een aantal tegengekomen die het doen, ikzelf blijf gewoon bij mensen.' Zeg ik vervolgens, 'Maargoed, jij woont hier dus?' Vraag ik haar waarna ik nog een paar slokken neem, het zakje was nu ongeveer half leeg.. of half vol.. Hing er vanaf hoe je het bekeek.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    [Coldplay is een geweldige band]

    (...)


    I LOVE YOU!

    En ik ga slapen.


    help

    Javier Morgan
    Ja maar welke film wil je zien als ze in haar bed zit? Ga anders nu naar de vidiotheek xJ stuur ik haar terug en glimlach even.

    Willow Highfield
    'Ja, maar vroeger niet. Ik woon hier nog maar een paar jaar.' zeg ik en leun tegen de boom achter me. 'Zo... vanwaar kom jij?' vraag ik nieuwsgierig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Gallymogger schreef:
    (...)

    I LOVE YOU!

    En ik ga slapen.


    [Nu al?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alex
    'Ik kom van overal en nergens' Zeg ik simpelweg, 'Ik woon hier pas net, mischien een maand, samen met mijn broer' voeg ik er vervolgens aantoe waarna ik de laatste helft van het bloed opdrink.


    Don't be like the rest of them, darling

    Willow Highfields
    'Nooit eenzaam dus.' zeg ik en grinnik dan 'Misschien moet ik me ook maar eens een zusje zoeken.' zeg ik met een ondeugende schittering in mijn ogen. Meisje leren kennen, vriendinnen worden en veranderen of brut veranderen en haar dwingen bij mij te blijven met leugens?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'