• Survival of the Fittest
    Het jaar 3120, het jaar waarin de mensheid zichzelf voor goed van de aarde vervaagde… Dácht men.

    Rampen zoals hongersnood en tsunami’s waren niet meer het ergste wat men zich kon voorstellen. Oorlogen werden de gewoonste zaak van de wereld, overal ter wereld slachtten mensen elkaar af en lieten straten verlaten achter. Huizen kwamen leeg, winkels werden gesloten, mensen vluchtten… Maar uiteindelijk kon niet ontsnappen aan de verwoesting van de mens.

    Er was één ding dat iedereen was vergeten. In het jaar 3082 was er namelijk een doorbraak, het zou voortaan mogelijk zijn je in te laten vriezen. Het was te vergelijken met een kunstmatige coma van een aantal jaren, waarna je weer zou ontwaken alsof je enkel een paar uur had liggen slapen.
    Alleen stond niet iedereen te popelen om zich in te laten vriezen, het was de eerste keer dat het mogelijk was en de mensen wisten niet wat ze er van moesten denken. Was het wel veilig?

    Hier verzon de regering iets op. Op er voor te zorgen dat er mensen zouden komen die het wilden testen loonden ze een flinke som geld uit aan diegene die zich aanboden als ‘proefpersoon’. Verscheidene mensen meldden zich aan, ieder met zijn eigen reden. Het geld voor hun arme familie, het avontuur, omdat ze hun eigen leven zat waren.. Toch hadden ze één ding gemeen, al wisten ze dat niet voordat ze instapten en hun eigen, veilige, rustige en bijna saaie leventje voorgoed gedag zeiden.

    De lichamen werden bewaard in de grote stad New York City, het was toen groots, prachtig en vol leven, maar in 3120 was het totaal uitgestorven en deels verwoest. De omgeving om de stad was totaal weggevaagd waardoor de stad in de middle of nowehere gekomen was.
    Eén jaar nadat de gehele mensheid verwoest was werden de ingevroren mensen wakker en het enige wat ze hadden was een grote sporttas die ze voordat ze ingevroren werden zelf hadden mogen inpakken naar hun wensen.

    Het jaar 3121, het jaar waarin de ooit ingevroren mensen ontwaakten in een wereld die ze niet kennen met geen andere keus dan een manier te vinden om te overleven. Doen ze dit alleen, of zoeken ze bondgenoten? Bedriegen ze hun eigen vrienden om alles voor zichzelf te houden, of doen ze er geen moeite voor hun heblust naar al het kostbare dat nog over is te verbergen. Of nog erger, zullen ze de rest uitroeien, enkel om hun eigen hachje te redden?


    Verhaallijn in het kort.
    Het is het jaar 4033 en de mensen die ooit ingevroren waren zijn sinds een twee weken weer ontwaakt. Er zijn mensen die al gauw bondgenoten vonden en zo werden er twee groepen gevormd, ieder met een eigen leider. Deze twee groepen raakten al gauw verwikkelt in een strijd om leven en dood. Het voedsel is immers schaars, net zoals het drinken, en dat terwijl het gevaar continue op de loer ligt. Een aantal dieren blijken de verwoestingen te hebben overleefd, doordat ze bijvoorbeeld onder de grond leefden, en zijn langzaamaan gemuteerd tot wezens die nieuw zijn voor de ooit ingevroren mensen. Hoe redden ze zich hieruit?

    Meedoen.
    Je kan mee doen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (zeker min. 15) en bereidt zijn dit te doen.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn, dus niet 'het gaat over 4 vrienden die op vakantie gaan', maar een dieper verhaal.
    3) Liever geen Mary Sue's hebben in RPG's en die zelf ook niet spelen.
    4) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    5) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.

    Als je het eens bent met alle bovenstaande punten kun je het volgende lijstje invullen:

    Naam: Volledige namen, desnoods met bijnamen, graag.
    Leeftijd: 18-28
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: Stukje verleden van desbetreffende persoon + reden waarom hij/zij zich liet invriezen.
    Heden: Ergens bij aangesloten? Als lid of leider? Is hij/zij alleen gebleven? Hoe zit het qua slaapplek, eten, wapens etc.

    Personages:
    Groep A – Chase
    Lexus; Chase Armedi - 22
    Iyatiku; Clyve Qwynn Lovell - 22
    SUMMERx; Luca Keegan Fanning - 21
    Cyberlord; Donovan Nickolas - 21

    Yuffie; Desirae Amelia Brown - 24
    General; Olivia Lanee Peterson - 26


    Groep X – Elisabeth
    Keegan; Elisabeth Romy Hirsch - 23
    Cocon; Roxanne (Roxy) Veronica Barlow – Lolita - 22
    Ebola; Natalya Krupin - 21

    Roden; Prescott Elias Whittemore - 24
    Aotearoa; Lucien Nicola Castellan - 19


    Loners:
    Endure; Alison Jade Skyler - 23
    Sid; Richard Hirsch - 25
    Chapters; Loup Leroy Pelletier - 24
    Merrow; Martin Murray Miller - Marty - 73


    Nog niet ingedeelde mensen
    Goldenwing ? - ?

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 10:09 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lexus schreef:
    Haha, geniale marty post. Echt grappig.


    Thnx :3


    @Chapters: Je post vind ik echt super. Ik heb ook echt al een reply in m'n hoofd zitten, en ik wil echt doodgraag schrijven, maar het gaat voor morgen zijn want het is langzamerhand bedtijd hier. Maar ik wilde alvast laten weten dat ik je post dus echt wel leuk vindt (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik wil schrijven.


    Moet groep X trouwens ook iets als een plattegrond hebben of hebben jullie daar nu geen behoefte meer aan?


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik denk het wel, maar zelf ben ik daar heel slecht in. 8D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wie is er trouwens aan de beurt om nu te schrijven? (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik had toch al een post gemaakt?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh nee wacht. Ik moest! Goed, na het eten zal ik een post schrijven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Isuzu schreef:
    Ik denk het wel, maar zelf ben ik daar heel slecht in. 8D


    Ik zei het omdat ik anders wel eentje wil maken [in het weekend ofzo]


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Moet groep X trouwens ook iets als een plattegrond hebben of hebben jullie daar nu geen behoefte meer aan?


    Ik denk wel dat het handig en gemakkelijker is om daar ook een plattegrond van te hebben ja :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    K ga maar weer een postje maken dan denk ik zo ;3


    Aan niets denken is ook denken.



    Naam: Eris Riley
    Leeftijd: 22
    Geslacht: Vrouw

    Innerlijk: Riley valt niet te onderschatten. Ze is zelfstandig en perfect in staat om voor zichzelf te zorgen. Ze is niet op haar mondje gevallen en is zeker ook niet iemand die zich zomaar gewonnen geeft. Ze is dan ook meer one-of-the-guys en ze zal dan ook zeker niet snel terugvallen op haar vrouwelijke troeven. Ze laat zich niet zomaar zeggen wat te doen en gaat meestal haar eigen weg. Daarnaast is Riley behoorlijk eigenwijs en denkt ze het vaak beter te weten, waardoor ze met regelmaat in de problemen komt.
    Ze komt over het algemeen hardvochtig over en toont niet gauw enig mededogen of iets van haar diepgewortelde emoties. Zelfs als ze ook maar zou willen, zou ze nog niet in een groep kunnen opgaan aangezien ze een eigen wil heeft en voornamelijk haar eigen zin doet.
    Riley is dan ook een zeer dominant type en zal eerder een leidersrol trachten aan te nemen dan de rol om te volgen. Ze durft beslissingen te nemen, zowel in het welzijn voor zichzelf als voor anderen, en neemt alle verantwoordelijk op zich, zelfs wanneer iets vierkant fout dreigt te gaan. Ze loopt niet weg voor de gevolgen en consequenties die haar keuzes teweeg brengen. Het voornaamste probleem is dan ook dat er maar weinig mensen zijn die verder kunnen komen dan de onbevreesde buitenkant, het overgrote deel die haar persoonlijkheid vormt. Het ontgaat de meesten dat Riley wel degelijk angst voelt en alles op alles zou zetten om haar dierbaren te beschermen. Ze stelt zich namelijk zo zelfzuchtig op waardoor het lijkt alsof niets haar echt kan deren. Toch heeft ze wel degelijk een kant die opzoek is naar tederheid en bescherming, een deel die nog best ‘Eris’ zou willen zijn, maar doordat ze dit niet aan zichzelf of wie ook toegeeft, komt dit zelden tot niet naar de oppervlakte.
    Riley is dus de stoere meid die niet voor de jongens wilt onderdoen en haar leven in eigen handen neemt.

    Uiterlijk: Riley is blond en heeft donkerbruine ogen die amber wegkleuren in het zonlicht. Ze draagt haar haren nooit los, of toch zeker niet in het bijzijn van anderen, waardoor men niet gauw weet dat ze half lang haar heeft. Ze draagt veel accessoires om haar eigenheid te tonen. Ook draagt ze enkele wapens bij, een met water gevulde zwarte veldfles en een heupflacon gevuld met Whiskey. Ze heeft een gemiddelde lengte en een lenig postuur. Op de foto zie je hoe ze er exact bij loopt, dus heel veel aanvulling heb ik er verder niet op.

    Geschiedenis: Riley is geboren en getogen in het kleine stadje Valley Springs, California. Ze heeft drie oudere broers die haar altijd en overal mee naartoe sleurden en erbij betrokken waardoor ze dus al van kleins af aan meer one-of-the guys was dan een meisjes-meisje. Ze heeft haar jeugd doorlopen met jagen, kamperen, motors en street fight doordat haar broers elk hun eigen interesse heeft en haar eraan deel liet nemen. Het is mede ook door haar broers dat ze ‘Riley’ verkiest boven ‘Eris’, aangezien zij degene zijn geweest die haar zo begonnen te noemen, nog voordat ze te goed en wel kon kruipen. Het is dan ook zeker niet verwonderlijk dat Riley zich altijd ophield bij de drie jongens en hun vrienden. Eigenlijk heeft ze nooit verdere vriendinnen gehad, maar dat was iets waar ze niet mee in zat. Ze had alles wat ze wilde en meer hoefde dat absoluut niet te zijn. Ze was gelukkig met alles zoals het was en zou het nooit anders gewild hebben.
    Doordat de band zo sterk is tussen deze vier, was het besluit tot invriezen zonder aarzelen gemaakt. Riley komt niet uit een rijk gezin en natuurlijk moesten ze de eindjes aan elkaar knopen. Ze kwamen iedere maand rond, maar het was hard werken. De jongste van de drie broers kreeg echter een ernstig ongeluk en de ziekenhuiskosten stapelden zich op. Daarbij kwam nog eens de verschillende operaties en tot overmaat van ramp kreeg haar vader een bedrijfsongeval waardoor hij enkele maanden niet in staat was om te werken. Toen ze dachten dat het niet erger meer kon, bleek haar moeder ook nog opnieuw zwanger te zijn.
    Riley was dan ook de eerste die zich direct had aangemeld voor het experiment aangezien het geld hoognodig was. Haar familie zou voorlopig vooruit kunnen en het was het minste wat ze kon doen. Hierop besloten de twee oudste broers hetzelfde te doen en meldden zich eveneens aan. Haar ouders hoefden in ieder geval nooit meer in te zetten over geld en ergens was Riley opgelucht dat ze de toekomst niet alleen tegemoet ging. Natuurlijk waren haar ouders erg kwaad in het begin en wilden het niet accepteren, maar Riley en haar twee oudste broers – die even koppig zijn als haar – hielden voet bij stuk.

    Heden: Riley en haar twee oudere broers – Scott en Ethan – vormen een hechte groep. Ze hebben elkaar waardoor ze verder niemand nodig hebben. Natuurlijk gedragen Scott en Ethan zich nu meer als de bezorgde broers en behandelen Riley voor het eerst in haar leven als een meisje dat beschermd moet worden, in plaats van one-of-the-guys. Ze haat het hartgrondig, waardoor ze zich nog koppiger opstelt en zichzelf nog verder in de nesten helpt wanneer dat mogelijk is.

    Extra:
    - Riley valt onder de groep Loners, maar vormt dus eveneens een kleine groep van 3 met haar twee oudere broers.
    - Riley is de achternaam van Eris.
    - Scott en Ethan zijn momenteel NPC’s, maar deze mogen altijd aangemaakt/gespeeld worden, mits wel enige overleg natuurlijk.
    - De namen ‘Scott’ en ‘Ethan’ heb ik voor het gemak gekozen. Wilt iemand anders de namen gebruiken voor zijn/haar eigen personage, dan wil ik gerust de namen van m’n NPC’s aanpassen. Ook als iemand één van de broers wilt spelen, mag een naamsverandering altijd doorgevoerd worden.
    - Omdat de broers momenteel NPC’s zijn, laat ik ze geen verdere rol spelen, enkel dat ze er dus zijn. Dit verduidelijk ik ook in m’n eerste post.

    * NPC staat voor non-player character. Voor degene die deze term niet kennen, een NPC is dus een toegevoegd personage die geen hoofdpersonage is en waar over het algemeen iedereen mee kan schrijven. Ze zijn dan ook meer toevoeging dan dat ze een echt belangrijke rol voor het grote geheel spelen. Neem als voorbeeld dat je je eigen personage door de straten laat lopen en je wordt plots aangevallen door een hond of dier, wat jezelf beschrijft. Deze is dan in dit geval een soort NPC, als je dieren ook onder die term wilt brengen.

    Ter verduidelijk: Ik vraag dus niet specifiek of iemand één van de broers wilt spelen, dit omdat ik ze dus als persoonlijke NPC’s gebruik. Wat ik wel doe, is de mogelijkheid geven om één van de broers te kunnen spelen (of zelfs allebei). Mocht je het moeilijk vinden om zomaar met een personage in een rpg te stappen of wil je een nieuw personage, maar je hebt geen inspiratie, dan kan je dus beroep hierop doen.
    Afgezien dat je heel veel vrijheid krijg betreft uiterlijk, naam en karakter, moet je wel even met mij overleggen aangezien ze toch de broers van Riley zijn.
    Natuurlijk is het zeker niet verplicht om een broer te spelen, het is gewoon een mogelijkheid die er is.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 17:43 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    She's sexy haha


    Aan niets denken is ook denken.

    -wacht nog op General totdat ze met Olivia reageert-


    Ik heb zin om te rpgen maar moet ook nog wachten :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ooh, shitje, ik moet schrijven, ook nog in andere RPG, ik zal eens kijken of ik dit weekend tijd kan vinden, maar wss wel (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.