• Survival of the Fittest
    Het jaar 3120, het jaar waarin de mensheid zichzelf voor goed van de aarde vervaagde… Dácht men.

    Rampen zoals hongersnood en tsunami’s waren niet meer het ergste wat men zich kon voorstellen. Oorlogen werden de gewoonste zaak van de wereld, overal ter wereld slachtten mensen elkaar af en lieten straten verlaten achter. Huizen kwamen leeg, winkels werden gesloten, mensen vluchtten… Maar uiteindelijk kon niet ontsnappen aan de verwoesting van de mens.

    Er was één ding dat iedereen was vergeten. In het jaar 3082 was er namelijk een doorbraak, het zou voortaan mogelijk zijn je in te laten vriezen. Het was te vergelijken met een kunstmatige coma van een aantal jaren, waarna je weer zou ontwaken alsof je enkel een paar uur had liggen slapen.
    Alleen stond niet iedereen te popelen om zich in te laten vriezen, het was de eerste keer dat het mogelijk was en de mensen wisten niet wat ze er van moesten denken. Was het wel veilig?

    Hier verzon de regering iets op. Op er voor te zorgen dat er mensen zouden komen die het wilden testen loonden ze een flinke som geld uit aan diegene die zich aanboden als ‘proefpersoon’. Verscheidene mensen meldden zich aan, ieder met zijn eigen reden. Het geld voor hun arme familie, het avontuur, omdat ze hun eigen leven zat waren.. Toch hadden ze één ding gemeen, al wisten ze dat niet voordat ze instapten en hun eigen, veilige, rustige en bijna saaie leventje voorgoed gedag zeiden.

    De lichamen werden bewaard in de grote stad New York City, het was toen groots, prachtig en vol leven, maar in 3120 was het totaal uitgestorven en deels verwoest. De omgeving om de stad was totaal weggevaagd waardoor de stad in de middle of nowehere gekomen was.
    Eén jaar nadat de gehele mensheid verwoest was werden de ingevroren mensen wakker en het enige wat ze hadden was een grote sporttas die ze voordat ze ingevroren werden zelf hadden mogen inpakken naar hun wensen.

    Het jaar 3121, het jaar waarin de ooit ingevroren mensen ontwaakten in een wereld die ze niet kennen met geen andere keus dan een manier te vinden om te overleven. Doen ze dit alleen, of zoeken ze bondgenoten? Bedriegen ze hun eigen vrienden om alles voor zichzelf te houden, of doen ze er geen moeite voor hun heblust naar al het kostbare dat nog over is te verbergen. Of nog erger, zullen ze de rest uitroeien, enkel om hun eigen hachje te redden?


    Verhaallijn in het kort.
    Het is het jaar 4033 en de mensen die ooit ingevroren waren zijn sinds een twee weken weer ontwaakt. Er zijn mensen die al gauw bondgenoten vonden en zo werden er twee groepen gevormd, ieder met een eigen leider. Deze twee groepen raakten al gauw verwikkelt in een strijd om leven en dood. Het voedsel is immers schaars, net zoals het drinken, en dat terwijl het gevaar continue op de loer ligt. Een aantal dieren blijken de verwoestingen te hebben overleefd, doordat ze bijvoorbeeld onder de grond leefden, en zijn langzaamaan gemuteerd tot wezens die nieuw zijn voor de ooit ingevroren mensen. Hoe redden ze zich hieruit?

    Meedoen.
    Je kan mee doen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (zeker min. 15) en bereidt zijn dit te doen.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn, dus niet 'het gaat over 4 vrienden die op vakantie gaan', maar een dieper verhaal.
    3) Liever geen Mary Sue's hebben in RPG's en die zelf ook niet spelen.
    4) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    5) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.

    Als je het eens bent met alle bovenstaande punten kun je het volgende lijstje invullen:

    Naam: Volledige namen, desnoods met bijnamen, graag.
    Leeftijd: 18-28
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: Stukje verleden van desbetreffende persoon + reden waarom hij/zij zich liet invriezen.
    Heden: Ergens bij aangesloten? Als lid of leider? Is hij/zij alleen gebleven? Hoe zit het qua slaapplek, eten, wapens etc.

    Personages:
    Groep A – Chase
    Lexus; Chase Armedi - 22
    Iyatiku; Clyve Qwynn Lovell - 22
    SUMMERx; Luca Keegan Fanning - 21
    Cyberlord; Donovan Nickolas - 21

    Yuffie; Desirae Amelia Brown - 24
    General; Olivia Lanee Peterson - 26


    Groep X – Elisabeth
    Keegan; Elisabeth Romy Hirsch - 23
    Cocon; Roxanne (Roxy) Veronica Barlow – Lolita - 22
    Ebola; Natalya Krupin - 21

    Roden; Prescott Elias Whittemore - 24
    Aotearoa; Lucien Nicola Castellan - 19


    Loners:
    Endure; Alison Jade Skyler - 23
    Sid; Richard Hirsch - 25
    Chapters; Loup Leroy Pelletier - 24
    Merrow; Martin Murray Miller - Marty - 73


    Nog niet ingedeelde mensen
    Goldenwing ? - ?

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 10:09 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    gofaf123 schreef:
    (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    Donder ff een eind op. Ja? Okay. Dankjewel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Naam: Mable (May) Mikayla McBride, Maar meestal stelt ze zich voor als M[EM].
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Vrouwlijk
    Innerlijk: May is een pessimistisch meisje, voor haar is het glas altijd half leeg. Dat komt ook een beetje door haar verleden. Ze verwacht altijd het slechte, wat haar verwachtingen van het leven erg laag maakt. Ergens vind ze dat ook wel goed, omdat dingen dan altijd beter zijn dan ze gedacht had. Soms is het wel vervelend dat ze zo een instelling heeft, aangezien ze vreselijk deprimerend kan zijn. Veel mensen bleven dan ook liever uit haar buurt, bang dat ze zelf depressief zouden worden. Daar gaan mensen namelijk vaak de fout in. May is pessimistisch, niet depressief. Door haar pessimisme is ze meestal juist heel vrolijk, omdat alles beter is dan ze verwachte en als ze iets overleefd of als iets toch lukt is dat tegen haar verwachting in. May is vrij slim en denkt vaak goed na over dingen die tegen haar gezegd worden en dingen die er gebeuren. Het enige aar ze niet goed over na denkt zijn haar woorden en acties. Ze doet en zegt vaak dingen zonder echt goed na te denken. Hierdoor zeggen mensen op sommige momenten tegen haar dat ze eens na moet denken en op andere juist dat ze niet zoveel moet denken, wat zijzelf heel verwarrend vind. Verder is ze vaak sarcastisch. Ze moest altijd aardig tegen mensen zijn en toen ze merkte dat de meeste mensen haar sarcasme niet opmerkte, omdat ze haar stem van zichzelf al heel sarcastisch vonden klinken. Hierdoor is ze het steeds vaker gaan gebruiken. Mensen dachten gewoon dat ze echt zo overdreven aardig was of dat ze dom was. Eén van haar mindere kanten is dat andere hun verdriet haar heel gelukkig maakt, ze haalt ook haar uithoudingsvermogen en kracht uit andere hun ellende. Ze huilt vrij snel en neemt alles persoonlijk. Als je iets in het algemeen zegt denkt ze al snel dat je het tegen haar alleen heb, vooral als het iets slecht is. Ze voelt zich snel aangevallen en vertrouwd mensen niet snel. Ze blijft altijd wantrouwig. De meeste andere kunnen haar beter ook niet vertrouwen. Ze geeft eigenlijk alleen maar om haarzelf. Haar Oplettendheid, vastberadenheid en creativiteit gaan vaak goed met haar koppigheid en hoogmoed.
    Uiterlijk:


    May heeft lange bruine haren, waar hier en daar hele lichte plukken tussen zitten, mensen verwarren het soms el eens met highlights. Er zit vrij veel slag in haar haar en het klit heel snel. Ze liet het meestal in laagjes knippen en dan een schuine pony naar links, die is ondertussen een beetje heel erg uitgegroeid. Haar ogen hebben een grijs/groene kleur en zijn amandel vormig. Ze is ongeveer 1. 78 en is niet de slankste. Ze is niet de sterkste, maar ze heeft daarmee leren omgaan. Ze heeft een ketting die ze altijd omheeft. Hij is heel oud en ze kreeg hem van haar oma. Het is een soort klokje wat het al heel lang niet meer doet.
    Geschiedenis: May heeft nog best een leuke jeugd gehad. Ze had altijd wel vrienden, misschien niet veel, maar wel goede vrienden. Er waren namelijk maar weinig mensen die om konden gaan met haar manier van doen en denken. Ze had vaak gehoord dat mensen waren hoe ze waren vanwege hun verleden. May had op haar tweede twee broertjes verloren. Een jaar later, op haar derde verloor ze weer een broertje en een zusje. Beidde een tweeling en ongeveer drie maanden te vroeg geboren. Ook al was May erg jong het heeft toch veel impact op haar gehad, mede doordat haar ouders erg verdrietig en beschermend waren. Ze wouden niet dat er ook iets met haar gebeurde. Hier komt May haar rebelsheid uit voort. Ze mocht veel dingen niet en hoe meer ze niet mocht, hoe meer ze deed. Ze had altijd al een hekel aan mensen die haar vertelden at ze moest doen. Haar oma overleed in het ziekenhuis nadat zij en haar familie daar de hele nacht gezeten hadden. Toch had ze geen traan gelaten. Ze huilt heel snel, maar loopt dan altijd weg. Ze wou en wil namelijk niet dat mensen haar zien huilen. Het geeft haar het gevoel dat ze zwak en onwaardig is.
    Toen May 16 was gingen haar ouders uit elkaar. Ze reisde om de week bijna 200 kilometer omdat haar ouders zo ver bij elkaar vandaan woonde. Haarvader had haar nodig, maar haar broertje (Die nog wel leefde en geboren is toen ze vier was) haar niet te lang kon missen. Ze was het na een tijdje wel zat en wou gewoon in een tijd en op een plek leven waar ze niet met de problemen van haar ouders hoefde te leven. Ze was dan ook heel blij en ergens wel opgelucht dat ze deze ‘kans’ kreeg
    Heden: Wat is het handigst om in te springen?




    Ik ben alleen niet de beste RPG’er, dus wil wel zeggen dat ik open sta voor kritiek en tips.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 12:21 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Endure: waar kan ik invallen??

    Aotearoa schreef:
    @Endure: waar kan ik invallen??


    Je kunt denk ik wel terecht bij olivia, moet je even haar (posts) lezen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Je kunt denk ik wel terecht bij olivia, moet je even haar (posts) lezen.

    is ze buiten dan??

    Aotearoa schreef:
    (...)
    is ze buiten dan??


    Ze is net ergens in een soort van gebouw ingelopen geloof ik, maar daar kun je luc ook gewoon in laten lopen ofzo.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Ze is net ergens in een soort van gebouw ingelopen geloof ik, maar daar kun je luc ook gewoon in laten lopen ofzo.

    ik zal even kijken.

    Ik wist niet eens van het bestaan af .___.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Colfer schreef:
    Ik wist niet eens van het bestaan af .___.


    Van?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dit topic..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Colfer schreef:
    Ik wist niet eens van het bestaan af .___.


    Eumhg, das wel erg. Nou, dan weet je het nu :Y)


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ben een paar daagjes weg, maar hoop dat ik tegen de tijd dat ik terugkom Jade wel even langs kan alten komen bij éénv an de groepen om wat te jatten ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kan ik bij een groep of gewoon alleen inspringen?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik wilde na aanleiding van het mensen gezocht-topic nog een meisje aanmaken. Ik vroeg me alleen nog af hoe de groepen precies in elkaar zitten, en of je ook nog bij een groep kan als je nu nog inspringt?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    Ik wilde na aanleiding van het mensen gezocht-topic nog een meisje aanmaken. Ik vroeg me alleen nog af hoe de groepen precies in elkaar zitten, en of je ook nog bij een groep kan als je nu nog inspringt?

    de groepen zijn random gekozen, maar je kunt gewoon inspringen en een groep "vinden" en je personage laten vragen of je erbij mag.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt