• Zoals de titel zegt, zit ik dus in een dilemma. Ik mag van mijn moeder namelijk een paar winterschoenen bestellen, maar nu zit ik al een paar dagen te twijfelen tussen twee modellen:
    Deze:



    En deze:



    Ik zou willen dat jullie eerlijk zijn, ook al vinden jullie ze spuuglelijk. En kom ook niet aan met "De tweede, want het zijn Dr. Martens", ik wil gewoon weten welke jullie zouden kiezen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Geen van beiden als ik heel eerlijk mag zijn.


    26 - 02 - '16

    Ik zou wel voor de tweede gaan, ze zijn mooier en ik vind dat bontje aan de bovenkant bij de eerste lelijk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik zou wel voor de tweede gaan, ze zijn mooier en ik vind dat bontje aan de bovenkant bij de eerste lelijk.

    This.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind de bovenste leuker, dat bontje is leuk (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Freerunner schreef:
    Ik vind de bovenste leuker, dat bontje is leuk (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ehm.... Thsjaa. Ik zou voor de eerste gaan, hoewel ik dat bontje niets vind :S


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik vind de eerste op de foto mooier qua vorm, maar misschien als je de tweede aan hebt dat die er ook beter uit ziet qua vorm. Ik weet het niet. Maar zo op de foto afgaande zou ik voor de eerste gaan.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 15:09 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sorry, aan mij heb je niets. Ik kan namelijk heel goed begrijpen dat je niet kan kiezen, want ik vind de schoenen op beide plaatjes heel erg leuk.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Feline schreef:
    Geen van beiden als ik heel eerlijk mag zijn.

    Ze zouden mij niet staan....
    Maar bij sommige mensen staan ze wel heel erg leuk ik zou voor de eerste gaan :)


    •*• Lululu •*•

    Ohhh i want 1 !!! NEEM 1 ANDERS STUUR IK DE TELETUBBIES OP JE AF ><

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 15:47 ]


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Ik zou voor de eerste gaan. Die ogen iets eleganter.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Freerunner schreef:
    Ik vind de bovenste leuker, dat bontje is leuk (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Freerunner schreef:
    Ik vind de bovenste leuker, dat bontje is leuk (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Elenei schreef:
    Ik zou voor de eerste gaan. Die ogen iets eleganter.

    ^ This

    Assassin schreef:
    Ik zou wel voor de tweede gaan, ze zijn mooier en ik vind dat bontje aan de bovenkant bij de eerste lelijk.


    Shit happens but pee happens a lot more.