Beterschap allemaal! (:
The truth may be orange!
Dinner time (:
Ahhhh, ik had echt een rot dag maar nu is bijna al mijn kleding binnen en ik ben verliefd! Echt waar, internetshopping <3
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."
Aria schreef: Ik moet Nederlands maken, wat krijg ik: Klik op de foto voor groter, HAHA.
Ben ik weer:D
~
Eindelijk aangekomen, helemaal leuk in Haren!!! lol jk
Her heart was a secret garden and the walls were very high.
Aria schreef: Eindelijk aangekomen, helemaal leuk in Haren!!! lol jk
Mombasa schreef: (...) Omg, ben jij daar? Ik mocht niet van mijn moeder. Ze was bang dat me iets werd aangedaan :') Haha. Enjoy!
Aria schreef: (...) HAHAHAHA. Neeeee joh, was maar een grapje. Ik wilde wel zó graag, maar het is me iets te ver en te duur.
Oh, ik heb trouwens dat rode vest genomen en ik heb absoluut geen spijt. Hij zit en staat echt geweldig. En dat galaxy shirtje, I'm in love. Hihi.
Morgen moet ik treinen naar Utrecht. Ik ga verdwalen, mijn OV vergeten, of gewoon niet uitstappen. Het wordt echt een ramp :')
[ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 21:41 ]
Stelletje losers uit mijn klas zijn nu in Haren. Sws dat die de wind van voren krijgen van de rest van de klas maandag.
To the stars who listen — and the dreams that are answered
Reyna schreef: Stelletje losers uit mijn klas zijn nu in Haren. Sws dat die de wind van voren krijgen van de rest van de klas maandag.
Morning ladies. Vandaag ga ik Uganda meeten