• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia GeverfdeDame
    *6)Angel Adams AgentP
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fertilis
    ik schrok licht wakker uit mijn gedachten toen Feline voor me ging knielen.En me weer ten huwelijk vroeg en ook dat we nu gingen trouwen.Ik glinlachde en kreeg tranen van geluk in mijn ogen."Ja natuurlijk wil ik dat!" zeg ik blij en druk een kusje op der lippen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline's face:



    Feline

    'oke, kom je?'en ik trok haar aan haar hand mee door het bos, het veilige gedeelte, en vlak voor we bij de open plek aan kwamen waar de tent snat liet ik me expres vallen, zodat Fertilis op me lag. ik glimlachte, en boog me naar boven, en drukte mijn lippen op de hare. mijn tong likte tegen haar lippen, en ze antwoorde met haar eigen tong.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (xD )
    Fertilis
    ik grinnikte en nam haar hand vast.Ze trok me omhoog en samen liepen we hand in hand naar de openplek.Ik zag de trnt al in de verte,maar Feline viel,waardoor ik op haar belande.Ze glimlachte en boog zich voorover zodat onze lippen elkaar raakten.Haat tong streek langs mijn onderlip en gewillig opende ik mijn mond.Onze tobgen speelden tikkertje .Met mijn ene hand stuunde ik zodat ik boven haar kwam te hangen en met mijn andere hand woelde ik door haar haar heen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    Fertilis woelde door mijn haar heen, en ik liet mijn mond langs haar wang kusjes geven tot in haar nek. de kriebels in mijn buik zeiden dat ik verder moest gaan, maar ik bedwingde mezelf.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    Ik sloot genietend mijn ogen toen ik Feline haar zachte lippen in mijn nek voelde.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    ik tekende met mijn vinger een vraagteken op Fertilis' arm, als vraag over ik verder mocht gaan.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    Ik knikte als teken dat Feline verder mocht gaan.En glimlachte dan .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    ik "tongzoende" Fertilis' borst [bij haar schouder, rustig, niet hyperen] , en het lukte me om een of andere manier om tegelijkertijd te spinnen. ik vernadanderde een kat, en gaf een kopje tegen haar "boezem" [ik kon geen ander woord bedenken xd}


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (O-O hoe kun je een borst tongzoenen ...)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (O-O hoe kun je een borst tongzoenen ...)


    [nou gewoon, met je tong erbij enzo xd]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    Feline deed mijn shirtje en bh uit,waarna haar lippen mijn zich op mijn borst werden geplaats.Ik kreunde lich en hoorde haar spinnen.Niet veel later verandere ze in een kat en haf kopjes op mijn boezem.Ik glimlachte en streelde haar


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [nooo noooo noooooooooooo! that's not wat I was bedoeling! ik bedoel mee bij je nek zegmaar. niet haar borsten zelf......
    daar boven!
    *zucht*]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (T.T whuuuut ... je bedoeld dus haar decoté? ofja plaats boven haar borsten ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [jup :')]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [LOL, nooit gedacht dat dit nog is grappig kon zijn]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."