• Hey allemaal,

ik had nooit gedacht dat ik dit topic zo snel al moest maken maar ik moet het nu wel echt even kwijt hier.
    In ieder geval, 5 maanden geleden ontmoette ik de leukste jongen die ik ooit heb leren kennen. Nadat duidelijk was dat we elkaar leuk vonden begonnen we aan een geweldige, bijna perfecte relatie. We hadden dezelfde humor, vertelde elkaar (bijna) alles, we waren heel close en nouja... hij werd een begrip in mijn leven.
    Ik leerde niet alleen hem kennen, maar ook het dorp waar hij vandaan kwam, Volendam. Ik leerde zijn vrienden kennen, die stuk voor stuk echt geweldig waren. Ik leerde zijn familie kennen wat ook geweldige mensen waren. Ik was zo gelukkig met hem, ik ben nog steeds ontzettend gek op hem en ik had ook geen reden om te denken dat hij dat niet was, want onze band werd steeds beter en hij werd steeds aanhaliger.
    En gister opeens... Eerst gegeten. Aan tafel nog leuk gepraat over hoe ik mijn verjaardag daar thuis zou vieren en over het huis dat hij binnenkort gaat kopen. Ik keek aan tegen een prachtige toekomst met hem. We zouden om 8 uur naar een feestje gaan dus we hadden nog een uurtje. Gingen we even op zijn kamer liggen om te praten over ons, wat ik voor hem voel en hoe het tussen ons ging. En opeens was het 'Annick, ik ben niet helemaal eerlijk tegen je'. Ik keek hem aan en hij was aan het huilen. Ik schrok me een ongeluk. Hij drukte me tegen zich aan en zei; 'Ik ben eigenlijk niet meer verliefd op je'. Ik geloofde m'n oren niet. Hij drukte me tegen zich aan en zei dat hij niet meer verliefd op me was? Hoe... wat een combinatie. Hij bleef maar huilen en hij probeerde me nog te zoenen. Ik snapte er helemaal niets van.
    En ja, toen was het opeens uit. Ik heb m'n vader gebeld die heeft me opgehaald. En sindsdien heb ik alleen maar gehuild. Het kwam zo onverwacht. Het ene moment plant 'ie een 'toekomst' met me, het andere moment is het uit. Hoe dan? Hoe kan dit?
    Nouja, ik kan er nu toch niets meer tegen doen. Ik weet in ieder geval dat ik helemaal gebroken ben en ik heb echt geen idee hoe ik het moet oplossen.
    Dat moest ik even kwijt.

Life is hard and then we die

Paintball schreef:

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Aww meisje toch :(
    Wat ontzettend rot voor je. Ik kan er niet zo veel over zeggen... Heel veel sterkte de komende tijd. (flower)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Thanks allemaal

Life is hard and then we die

Dat is echt verschrikkelijk ernstig en hoe haalde hij het in z'n hoofd om je dan nog te willen zoenen? Dat is niet troostend, meer verwarrend...
    Ik had het echt niet getrokken als ik in die situatie terecht zou komen, ik heb het echt met je te doen.
    Succes, ik hoop dat het snel weer beter met je gaat. ;c

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

Awh wat erg voor je en weet je ook waarom hij zo opeens niks meer voor je voelt. Ik zou niet in je schoenen willen staan, want dit moet echt vreselijk voor je zijn en ook zo plots. Huil maar eens goed, want het opkroppen heeft ook geen zin.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Ik weet eigenlijk niet wat ik daar op moet zeggen, buiten dat ik het echt erg voor je vind. Misschien kan het een troost zijn dat je zonder spijt op de periode kunt terug kijken? En dan bedoel ik dat je vaak mensen met verhalen hoort waarbij hun vriendje opeens helemaal niet tof leek te zijn, wat bij jou niet het geval is, toch?

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Wow, wat een klap. Heeft hij er lang mee gewacht (was hij al een tijd niet meer verliefd) en heeft hij je aan het lijntje gehouden of is het gevoel bij hem pas weg?
    Dat eerste zou heel rot zijn. Maar hij heeft het dan waarschijnlijk niet meteen gezegd, omdat hij alsnog veel om je geeft. Als je zoveel met een persoon gedeeld hebt, kan het niet anders dat hij veel om je geeft. En dan is het heel moeilijk eerlijk over zoiets te zijn. Het doet hem waarschijnlijk net zoveel pijn te weten dat hij jou veel pijn gedaan heeft, als dat het jou doet dat hij 'gelogen' heeft. Al snap ik dat dat lastig is te realiseren aan jou kant van de sloot.
    En wees blij dat hij er nu mee komt en niet over twintig jaar als jullie getrouwd zijn en twee kinderen hebben.
    Je moet op zijn minst even goed met hem praten over hoe en wat. Uit je gevoelens hierover tegen hem en laat hem zijn gevoelens over dit aan jou weten. Ik snap dat je nu de neiging hebt om hem uit je leven te verbannen, maar maak die beslissing niet te snel. Het laatste wat je moet doen is hem haten.
    Veel sterkte en cyberhugs (flower)

[ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:06 ]

#WWED - What Would Emma Do?

Ach god, dat is echt vreselijk! :c

If a writer falls in love with you, you can never die

Awh, wat verschrikkelijk vervelend voor je ):, dat het eerst zo goed ging. *Geeft 100000000 virtuele knuffels* alsjeblieft! Heel veel sterkte!(H)

Tijd voor koffie.

Lioncourt schreef:
    Dat is echt heel erg vervelend. Ik kan niets anders zeggen dan heel veel sterkte!

“If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

Awwh! Meid, wat vreselijk rot voor je ):
    I know the feeling, maar bij mij was het een keer andersom.
    Ga lekker veel ijs eten en ik wens je mega veel sterkte toe.
    Je mag me altijd pb'en of een gb sturen als je wilt (:

26 - 02 - '16

ASTRONAUTx schreef:
    Ah, wat ontzettend vervelend! *Dikkevettecyberhug!*

Pretty is just a pretty word.

Lioncourt schreef:
    Dat is echt heel erg vervelend. Ik kan niets anders zeggen dan heel veel sterkte!

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Ik begrijp het gevoel, vrijdag heeft mijn lief (nu jammer maar helaas ex) het ook uitgemaakt omdat we nogal ver van elkaar wonen, maar dan echt heel ver, aan de andere kant van de wereld dus. En ik mis hem ecbt megahard.
    Veel sterkte!

Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

Lioncourt schreef:

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.