• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 21:59 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Gallymogger schreef:
    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Ja... Ongeveer. Ik heb nooit echt iets gehad met scholen," antwoordt Damon. Hij haalt zijn schouders op. "Mijn vader had vroeger allemaal privé-leraren voor me betaald die ik vervolgens allemaal mijn huiswerk liet maken zodat ik zelf niets hoefde te doen." Hij grijnst even en Marie doet fronsend haar mond open om iets te vragen, maar klapt haar lippen dan terug op elkaar. "Waarom betaalde je vader privé-leraren? Waarom ging je niet gewoon naar school?" vraagt ze uiteindelijk moeilijk, terwijl ze de deur van de kantine openduwt. Gewoon naar school. Niet dat zij er veel van kon zeggen. Ze ging al vijfhonderd jaar aan een stuk naar voorlaatste jaar van middelbare school tot aan het derde jaar van universiteit. Daarna moest ze weer verhuizen. En telkens weer opnieuw dezelfde leerstof. Ze hoefde nooit eens te studeren.


    Damon Salvatore
    'Geen idee, mijn vader was nog al gesteld op wat mensen van hem vonden. Dus ook als zijn zoon zou stoppen met school' Andwoorde hij schouderophalend alsof het de simpelste zaak van de wereld was. Hij was al jaren niet meer naar school geweest, kom op hij was een vampier wat moesten die ooit op een school? Anders dan iets zoeken om te eten dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Gallymogger schreef:
    (...)

    Geweldig. ^^ Maar als het dan één op een is, dan is het beter niet in de kantine. xd


    Hmm.. dan kunnen ze wel ergens anders heen gaan :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    Marie knikt even zachtjes. Ze is al lang opgelucht dat Damon wat spraakzamer is geworden. Ze neemt een plateau en een bord, waarop ze dan een croissantje legt en nog wat anders om te eten. Ze neemt een warme tas chocomelk en een flesje water om haar pilletje tegen de keelpijn mee door te slikken. Pillen en chocolademelk passen niet echt samen...


    help

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Hmm.. dan kunnen ze wel ergens anders heen gaan :3


    Hij kan haar proberen op te eten. =D Nee, dat faalt. XD Ze staat trouwens aan de Slayers' kant, dus ze heeft echt haat aan vampieren. XD Kan misschien wel ooit nog veranderen, hangt er vanaf hoe de persoonlijkheid is. ^^


    help

    NIEUWE TOPIC


    [Ik heb toestemming gekregen van Lize om het nieuwe topic aan te maken ^^\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Gallymogger schreef:
    [Trouwens, Anne - dat is toch je naam; hé? - kennen Dylan en Marie elkaar als heks? Of zijn ze vreemden?]


    (Ja dat is mijn naam xd uhm vreemden denk ik toch? of ze moeten elkaar van een ver verleden kennen?)


    On wednesdays we wear black

    Damon Salvatore
    Hij grijnsde om vervolgens alleen maar een appel te pakken en naast haar te gaan zitten en nam een hap uit de appel, het enigste wat op dit moment zijn honger kon stillen was bloed.. En dat was niet zo slim om te doen in een kantine vol mensen.. Want dat zou betekenen dat hij beter iedereen kon vermoorden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Dante Chase West.
    Snurkend draai ik mezelf weer om als ik merk dat Jane zich klaar gaat maken, maar ik heb geen zin om op te staan, zoals bijna altijd, dus sla ik de dekens beter om me heen en vertrek weer naar dromenland. Ik had het geluk dat als ik wakker was geworden en terug wilde slapen, ik dat kon, in tegen stelling tot vele andere mensen.
    ‘Dude!’ roept Jane, wat echter vaagjes bij me binnenkomt. Toen ik echter haar voet in mijn zij voelde prikken, gromde ik iets en gebaarde met mijn hand dat het niets uitmaakte. ‘Tarzan, wakker worden, we komen veel te laat!’ Boeiend. Ze gaf me nog een duwtje, waardoor ik de dekens en de kussen van haar en mij over me heen gooide en vaag nog hoorde dat ze haar spullen bij elkaar raapte en zichzelf klaar maakte. Te veel poespas als je het mij vraagt, maar goed, vrouwen…
    ‘Ben je al wakker?’ Wakker wel ja, maar of ik zin heb om mijn bed uit te komen: nee. Ik grom een vage ‘ja’ terug en draai me nogmaals om, om mijn ogen half open te doen en op de wekker te kijken. Het is pas half fucking negen, veel te vroeg! ‘Jane, het is zo vroeg in de ochtend!’ jammerde ik half grommend, half zeurend. Toch stond ik hierna op en voelde gelijk de koude tegen mijn ontblootte bovenlijf slaan, meestal sliep ik toch enkel in een joggingbroek of zo.
    De slaap veegde ik uit mijn ogen, waarna ik naar mijn kledingkast wankelde alsof ik een kater had en haalde hier een versleten, donkere broek, zwarte boxer met een zwart simpel shirt uit. Ik gooide dit op het bed, behalve de boxer, en liep naar de badkamer, duwde Jane eruit met een slaperig grijnsje en zei vervolgens terwijl ik de deur dichtdeed: ‘Je bent mooi genoeg Jane, en als je wilt dat ik opschiet, moet ik nu echt douchen.’ Grijnsde ik nog steeds slaperig en deed de deur van de badkamer op slot om vervolgens alles uit te doen en onder een koude douche te stappen, terwijl ik de schone boxer op de dichte wasmand gooide. Helaas moest de koude douche, want anders werd ik nóg niet wakker.
    Nadat ik na enkele tien minuten klaar was, stapte ik de douche weer uit, viste een handdoek uit het kastje in de badkamer, droogde me af, gooide deze daarna doelloos op de grond en deed mijn zwarte boxer aan om hierna de kamer weer in te lopen en mijn kleding aan te doen. Ik was nu wel deels wakker geworden en grijnsde terwijl ik een hand door mijn haar haalde en het gelijk goed zat of nou ja, het was nog wel warrig, maar het gaf me een nonchalante uitstraling, dus vond ik het goed genoeg. ‘Klaar.’ Grijnsde ik naar Jane, hoe vaak ze dit wel niet van mij moest verduren.


    Gallymogger schreef:
    (...)

    Hij kan haar proberen op te eten. =D Nee, dat faalt. XD Ze staat trouwens aan de Slayers' kant, dus ze heeft echt haat aan vampieren. XD Kan misschien wel ooit nog veranderen, hangt er vanaf hoe de persoonlijkheid is. ^^


    {Hmm.. Dan moeten we toch maar iets anders bedenken..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [YAAAAAAY! ER IS EEN WACHTER ONLINE! @Anne: Kan... xd Marie is tweehonderd jaar voor de Franse Revolutie georen. ^^]

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Dus... Wat doe je als hobby?" vraagt Marie om een gesprek te proberen aanknopen. Ze smeert een laagje nutella op haar croissantje en neemt er een flinke hap van.


    help

    Damon Salvatore
    Wat dacht je van mensen vermoorden? Dat was ergens toch wel vermakelijk al zei hij dat niet luidop, 'Geen idee, ik heb niet echt een hobby' Andwoorde ik schouderophalend. 'Wat doe jij als hobby?' Vroeg hij aan haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jane Madeline Hawley
    Ik hoor een grommende 'ja' en knik tevreden, ook al kan Dante dat niet zien.
    'Jane, het is zo vroeg in de ochtend,' jammert hij en ik rol met mijn ogen. Watje, 's avonds wel een grote vent en zo lang mogelijk opblijven, maar dan 's ochtends zijn bed niet uit kunnen komen. Aan het gestommel hoor ik dat hij nu werkelijk zijn bed uit is en met het oogpotlood in mijn handen kijk ik naar de klok. O, nu zijn we toch al te laat. Ik verwissel mijn oogpotlood voor mascara en net als ik mijn ene oog af heb, komt Dante met ontbloot bovenlijf en een boxer de badkamer binnengelopen.
    'Wat kom je doen? Ik ben hier nog be- hé!' Behendig duwt Dante me de badkamer uit en draait de deur op slot.
    'Je bent mooi genoeg Jane en als je wil dat ik opschiet, moet ik nu toch echt douchen.' Ik kan gewoon horen dat hij dit zegt met een grijns. Ik zucht en gebruik de weerspiegeling in het raam om mijn andere oog van mascara te kunnen voorzien.
    Niet veel later gaat de badkamer deur weer open en komt Dante gedoucht naar buiten. Hij kleedt zich aan, haalt een hand door zijn haar en grijnst. 'Klaar.' Dat kan niet! Met grote ogen kijk ik hem aan. Hoe doen mannen dat toch?
    'Ik nog niet,' beken ik een tikkeltje verbaasd. Zo snel mogelijk pak ik mijn laatste spullen voor school, dump alles in een tas en draai me dan naar hem toe.
    'Nu wel, maar het is niet eerlijk. Wij vrouwen hebben meer tijd nodig en dankzij jou zijn we te laat, dus ik win,' zeg ik quasi-beledigd omdat ik nu alsnog als laatste klaar ben.


    everything, in time

    -

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 15:17 ]


    On wednesdays we wear black

    WillNotLearn schreef:
    Damon Salvatore
    Wat dacht je van mensen vermoorden? Dat was ergens toch wel vermakelijk al zei hij dat niet luidop, 'Geen idee, ik heb niet echt een hobby' Andwoorde ik schouderophalend. 'Wat doe jij als hobby?' Vroeg hij aan haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Daniël
    Ik leg mijn eten op de tafel omvervolgens mijn mobiel weer uit mijn broekzak te halen, mijn vader had alleen vandaag al 2 keer gebelt, ik zuchte om vervolgens de oproep te verwijderen zonder naar de voicemail te luisteren en stopte mijn mobiel weg om een hap van een van de appels te nemen.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be like the rest of them, darling