Ik huil echt werkelijk nooit bij muziek, films, boeken,.. maar dit was echt een uitzondering. Zonder dat ik het besefte liepen de tranen van mijn wangen. Waarschijnlijk komt het omdat ik al sinds ik 6 jaar ben gepest wordt, en ik ook werkelijk hààr pijn kon voelen. Dit raakte me echt. Just watch it..
So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.
Ik vond haar liedje niet zo mooi omdat het absoluut mijn smaak niet is, maar het verhaal erachter vond ik werkelijk prachtig. Nu huil ik vrij snel, maar ik heb toch wel meer tranen dan normaal weg moeten vegen.
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
Toen ik deze topic opende was ik zo van: Vast de zoveelste janktopic over niks.Het resultaat: Ik hield het echt niet droog.
Ik hoop echt dat ze gaat winnen, of ook eeen contract krijgt.
Ik had hem eerder ook al gezien en moest toen bíjna huilen. And yes, she's a good singer maar ik heb audities van anderen gezien die nog wel een stuk beter waren, dus ik denk niet dat ze gaat winnen.
To the stars who listen — and the dreams that are answered
Wiarda schreef:
Ik vond haar liedje niet zo mooi omdat het absoluut mijn smaak niet is, maar het verhaal erachter vond ik werkelijk prachtig. Nu huil ik vrij snel, maar ik heb toch wel meer tranen dan normaal weg moeten vegen.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind
Mombasa schreef:
Ik hou hier niet van. Net als mensen dingen gaan zingen voor een familielid. Iets te overdreven, maar oké. Het is wel zielig maar ik kan niet zeggen dat ik er emotioneel van wordt.
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle
Kreayshawn schreef: Het raakte mij meer dat Demi [en zelfs Simon] er ge-emotioneerd door raakte. Haar stem vind ik namelijk vreselijk, en haar gejank irriteerde me ook.
"like i'd follow you around like a dog that needs water."
Oh God, die stem vind ik, -mijn mening-, eerlijk waar verschrikkelijk, en zijzelf is een beetje overdreven. No tears, bro, ben na 3,5 minuut afgehaakt.