• Ik huil echt werkelijk nooit bij muziek, films, boeken,.. maar dit was echt een uitzondering. Zonder dat ik het besefte liepen de tranen van mijn wangen. Waarschijnlijk komt het omdat ik al sinds ik 6 jaar ben gepest wordt, en ik ook werkelijk hààr pijn kon voelen. Dit raakte me echt. Just watch it..


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Volgens mij ben ik on gevoelloos want ik heb niet gehuild. Ze heeft trouwens wel een mooi eigen geluid :D


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ik moest mijn tranen in bedwang houden haha.
    Wat ik trouwens dood-irritant vind is het meisje op 6:46. Echt zo van; 'Omg, zie mij! Ik huil!'

    Het raakte mij meer dat Demi [en zelfs Simon] er ge-emotioneerd door raakte. Haar stem vind ik namelijk vreselijk, en haar gejank irriteerde me ook.


    To infinity and beyond •

    Kreayshawn schreef:
    Het raakte mij meer dat Demi [en zelfs Simon] er ge-emotioneerd door raakte. Haar stem vind ik namelijk vreselijk, en haar gejank irriteerde me ook.

    Hoezo noem je dat gejank? :\
    Verwoord het dan op zijn minst anders.

    Ik hou hier niet van. Net als mensen dingen gaan zingen voor een familielid. Iets te overdreven, maar oké. Het is wel zielig maar ik kan niet zeggen dat ik er emotioneel van wordt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik huil echt alles behalve snel, maar ik zit nu toch echt met tranen in mijn ogen...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mombasa schreef:
    Ik hou hier niet van. Net als mensen dingen gaan zingen voor een familielid. Iets te overdreven, maar oké. Het is wel zielig maar ik kan niet zeggen dat ik er emotioneel van wordt.


    Ik houd daar ook niet echt van.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ik moest wel weer lachen toen Demi aan het einde tegen Simon 'You have a heart' zei x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Was hier gister ook al niet een topic over? :') Iniedergeval, ik vond het heel emotionerend, omdat je zoveel pijn in haar stem hoort. Vind het super knap van haar.
    Ik moest er ook van huilen..

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 19:38 ]


    You are beautiful, you are love.

    Peacecolors schreef:
    Volgens mij ben ik on gevoelloos want ik heb niet gehuild. Ze heeft trouwens wel een mooi eigen geluid :D


    Don't find love. Let love find you.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Hoezo noem je dat gejank? :\
    Verwoord het dan op zijn minst anders.


    Omdat ze het iets te deed naar mijn idee.


    To infinity and beyond •

    Wauw..

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 12:39 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Lioncourt schreef:
    Ik moest mijn tranen in bedwang houden haha.
    Wat ik trouwens dood-irritant vind is het meisje op 6:46. Echt zo van; 'Omg, zie mij! Ik huil!'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ze heeft een hele aparte stem, maar wel heel mooi en je voelde ook echt de pijn. Echt zo ontzettend mooi. En kom op, als je Simon zo ver krijgt dat hij sprakeloos is... Dan heb je het goed voor elkaar!


    Believe in yourself.

    Peacecolors schreef:
    (...)

    Ik houd daar ook niet echt van.


    Bij het eind gebruiken ze het altijd als excuus en mogen dan door. Bah. Op die manier kom ik ook wel - met mijn slechte stem - door zulke audities :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."