• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora knikte langzaam. "Dat is waar...Ik zou het het kind niet aan willen doen als het hier geboren word. Dat zou vreselijk zijn, zowel voor ons als voor de baby." Een klein zuchtje ontsnapte aan haar lippen terwijl ze met haar duim over zijn borst wreef. "Laten we maar hopen van niet" zei ze zachtjes waarna ze een kus op zijn borst drukten. "Het is niet dat ik geen kind met je wil, want dat zou ik wel willen. Maar niet hier, niet nu, later als deze toestand voor bij is...Misschien?" Een klein glimlachje speelde op haar lichaam waarna ze hem aan keek en haar hand op zijn wang plaatsten. Zachtjes streelden ze over zijn wang met haar duim, waarna ze haar andere hand op zijn andere wang plaatsten en een kus op zijn lippen drukten.

    [Sorry dat ik elke keer zo laat reageer, maar doordat ik een week in het ziekenhuis lag moet ik echt heel veel inhalen en nog doen voor aankomende week.]


    The expert in anything, was once a beginner.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij heeft toch mijn enkels ook losgemaakt. Ik ben helemaal los. En hij verbindt mijn enkels. Ik houd mezelf helemaal rustig. Als teken dat ik mezelf rustig houd. En als hij daarmee klaar is blijf ik gewoon liggen. 'Wat nu?' vraag ik dan aan hem. Dit voelt echt rot. Maar ik moet hier blijven liggen. Vertrouwen.


    Marcell/Man
    "Ligt alweer aan jezelf" Zeg ik. Ik ben al opgelucht dat ze überhaupt blijft liggen. Nu geloof ik ook veel eerder dat ze rustig met me mee zou lopen. Maar ik vertrouw die hele Josh niet. Hij zou me wat aangedaan hebben als Nala niet voor me opgekomen was. En Leslie zegt dat ze hem niet tegen zou kunnen houden. Dus dat ga ik echt niet doen. Dat is gewoon in elkaar geslagen worden tegemoet lopen. En daar heb ik niet zo'n zin in.


    Stop acting normal. It gets bored.

    TheSeasons schreef:
    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora knikte langzaam. "Dat is waar...Ik zou het het kind niet aan willen doen als het hier geboren word. Dat zou vreselijk zijn, zowel voor ons als voor de baby." Een klein zuchtje ontsnapte aan haar lippen terwijl ze met haar duim over zijn borst wreef. "Laten we maar hopen van niet" zei ze zachtjes waarna ze een kus op zijn borst drukten. "Het is niet dat ik geen kind met je wil, want dat zou ik wel willen. Maar niet hier, niet nu, later als deze toestand voor bij is...Misschien?" Een klein glimlachje speelde op haar lichaam waarna ze hem aan keek en haar hand op zijn wang plaatsten. Zachtjes streelden ze over zijn wang met haar duim, waarna ze haar andere hand op zijn andere wang plaatsten en een kus op zijn lippen drukten.

    [Sorry dat ik elke keer zo laat reageer, maar doordat ik een week in het ziekenhuis lag moet ik echt heel veel inhalen en nog doen voor aankomende week.]


    [Geeft niet, ik quote gewoon regelmatig :Y)]

    Julio Martinéz
    Hoewel ik weet dat Eleadora het als een snel kusje bedoelt reageer ik toch op haar door een beetje terug te zoenen. Zo snel komt ze niet van me af. Grijnzend druk ik mijn lippen op de hare en laat haar niet zo makkelijk ontsnappen. Pas als ik haar los laat ga ik weer normaal -voorzichtig- liggen en grijns nog steeds. "Misschien ja. We zien wel wat de toekomst ons brengt" Nu glimlach ik inmiddels. Geen grijns meer. Ik streel zacht met mijn duim over haar wang. Heel teder. "Want we zitten hier nog wel even vast"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    'Hoezo ligt dat aan mezelf?' vraag ik dan gefrustreerd. 'Jij bent hier degene die dat bepaalt.' mijn enkels doen pijn, dus ik kan ook niet makkelijk wegrennen ofzo. Oké, ik kan het wel, maar op dit moment zou hij me geheid inhalen... Tenzij ik hem iets doe. Maar zelfs dan zal hij me wel op een andere manier pakken. 'Ik ga hier echt niet blijven liggen, zeker niet nu de gespen los zijn,' waarschuw ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb honger (cat)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine giechel ontsnapte aan haar lippen, ze kon er niet tegen als hij grijnsde. Eleadora voelde hoe het bloed naar haar wangen steeg wat kleine rossige blosjes op haar wangen veroorzaakten. "Ik weet het..." zei ze terwijl ze hem aankeek en haar hoofd weer op zijn borstkast legden. Zachtjes streelde ze met haar vingertoppen over zijn arm waarna ze uiteindelijk haar vingers in de zijne vlocht en zijn hand vast hield. "Het komt allemaal wel goed...Hoop ik" fluisterden ze waarna ze een kusje op zijn hand drukten.

    [Haha okeey, ik zit nu ook op een verjaardag dus kan laat reageren]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Dan ga je eten :P]

    Marcell/Man
    "Nou.. Ik wil je wel naar de slaapzaal brengen, maar ik geloof niet dat die vriend van je zich kan inhouden voordat hij weet hoe het zit. Wat je hem niet mag vertellen. Dus ik denk dat het gewoon vragen om blauwe plekken is als ik je nu naar de slaapzaal laat gaan" Ik zou haar natuurlijk ook richting de slaapzaal kunnen laten gaan, maar dan lijkt het alsof ik bang ben voor Josh. Wat ik niet ben. "Hou je je mond? Wat hij ook van je vraagt? Je weet dat ik niet graag dreig met je angsten. Maar ik zal wel moeten"

    Julio Martinéz
    "Dat moet. Ik weet zeker dat er mensen zijn die er erger aan toe zijn als wij, dus we maken nog een kans om hier door te komen. Om hieruit te komen als topdansers" Zeg ik. Ik heb die hoop nog. Nu we hier toch zitten, samen, kunnen we er maar beter het beste van maken. Geven wat we hebben. Want uiteindelijk is het toch allemaal voor ons.. en dan word ik liever zo min mogelijk gestraft. Het is niet bepaald een pretje om zweepslagen te krijgen. "En dan hebben we meteen onze danscarrière"

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 14:33 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik zucht bij zijn eerste woorden, 'Kom op zeg,' ik rol met mijn ogen, 'dan kan je me nooit meer naar die slaapzaal brengen.' ik ben geïrriteerd. Dan vraagt hij of ik mijn mond houdt, wat hij ook vraagt. Er trekt een rilling door me als hij zegt dat hij moet dreigen met mijn angsten. Ik kom gelijk overeind en spring op van de tafel. Eikel, hij dreigt met mijn angsten. Ik zak bijna door mijn enkels. Ik kijk hem aan. 'Ik zal mijn mond niet houden,' zeg ik dan. 'dat zal namelijk nogal opvallen.' ik kijk hem aan. De tafel staat tussen ons. 'Maar waar moet ik precies mijn mond over houden?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein glimlachje speelde op Eleadora haar lippen. "We gaan het vast geweldig doen in de dans...Althans, dat hoop ik" zei ze zachtjes, met haar hoofd op zijn borstkast een beetje starend in het niets. Een lichte blos bekroop haar wangen terwijl een verlegen en onschuldige blik in haar ogen verscheen. "Ik zou, later, wel graag een gezinnetje met je willen" zei ze zachtjes met een verlegen ondertoon. Eleadora kroop tegen hem aan terwijl ze zachtjes in zijn handkneep en een kusje op zijn kin planten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Marcell/Man
    "Over wat er hier gezegd is. En alles wat in de belofte zit" Zeg ik terwijl ik haar emotieloos aankijk. Ze moet blij zijn dat haar enkels verbonden zitten, anders had ze niet zo overeind kunnen springen. En ze doet het zichzelf allemaal aan.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Julio Martinéz
    "Later" Fluister ik, net zoals Eleadora. Het zou toch mooi zijn.. een kindje van ons twee.. Het zou mooi zijn. Van ons samen. Alle pracht van Eleadora, en al het andere van mij. Maar toch.. het blijven toekomstideeën. We zijn er nog lang niet serieus mee bezig. "Maar we gaan eerst voor onze eigen danscarrière" Ik glimlach terwijl ik met mijn duim over haar hand wrijf. "Ik geloof echt dat we het ver kunnen schoppen"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik kijk hem wantrouwend aan. Ik voel me net een gewond dier. En ik moet weer op de tafel leunen omdat mijn enkel het anders niet houden. En ik zak dan bijna door mijn armen omdat mijn polsen zwak zijn. Ik ga met moeite op de tafel zitten. Ik zou het niet voor elkaar kunnen krijgen om zelf te lopen naar de slaapzaal. 'Oke.' is dan het enige wat ik zeg. Ik zal niets zeggen over die belofte of wat hier besproken is. 'Desnoods zeg ik wel dat iemand anders mi pijn heeft gedaan.' ja ik maak hem duidelijk dat hij me pijn heeft gedaan. 'Genoeg sadistische mannen hier.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Zeg dat wel" Ik schud zacht met mijn hoofd en loop dan naar haar toe. "Dit spijt me" Vervolgens leg ik een arm onder haar knieholtes en een arm onder haar schouderbladen, leg haar dus zo in mijn armen en til haar op. Met Leslie in mijn armen kan Josh me al helemaal niks doen. Vervolgens been ik naar de slaapzaal om Leslie daar op een of ander bed te leggen. "Doen je polsen en enkels echt zo'n pijn?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Eindelijk. Tenminste. Ik ga er van uit dat hij me naar de slaapzaal brengt. Hij tilt me op. Hij zegt dat het hem spijt. Hij tilt me weg en ik herken de gang naar de slaapzaal. Het is niet mijn bed. Geen idee van wie wel. Hij vraagt of mijn polsen en enkels echt zo'n pijn doen. 'Ik kan alleen niet meer lopen en steunen,' zeg ik sarcastisch. 'En wat boeit het jou?' ik kijk hem strak aan. 'schuldgevoel?' oké dit is niet aardig. 'Dank je voor het terugbrengen,' zucht ik dan. 'en ik zal het er niet over hebben met Josh.' dat terzijde, waar is Josh eigenlijk. 'Josh?' roep ik dan.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 15:07 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora glimlachten. "Ik ook, ik denk, nee ik weet dat we ver komen in de dans." Zei ze met kleine pretlichtjes in haar ogen terwijl ze een kusje op het puntje van zijn neus drukten. Zachtjes streelden ze met haar vingers over zijn wangen terwijl ze haar voorhoofd tegen de zijne plaatsten en hem diep aankeek in zijn ogen. Als een...wedstrijtje? Misschien? Wie weet. Wie als eerste weg zou kijken zou verliezen. Eleadora voelde hoe het bloed naar haar wangen steeg terwijl een verlegen blik opspeelde in haar ogen, onschuldig. En een kleine giechel haar mond verliet. Iets waarvan ze wist dat hij de enige was die het voor elkaar kon krijgen om haar zo te laten lachen.


    The expert in anything, was once a beginner.