• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

rollentopic

[ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:05 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Naomi Micheal

Nadat ik een tijdje heb rond geslenterd besluit ik maar naar de danszaal te gaan. Al snel ben ik er en zet de muziek hard aan en loop dan naar het midden van de dansvloer en begin dan met dansen, gewoon even alles eruit, ik concentreer me goed op alle beweginen en werk ze tot de puntjes af. Terwijl ik dans denk ik ook over alles na wat er is gebeurt, waarom zou ik nou verdrietig zijn, om Sam? Nee, waarom zou ik, hij is gelukkig en heeft Nala en het gaat weer beter met Nala en zei is ook gelukkig met Sam en ik heb Ian, Ian van wie ik zoveel hou, dus waarom zou ik verdrietig zijn terwijl ik er helemaal geen reden voor heb? Ik dans nu verder, maar dan alleen met een blije glimlach op mijn gezicht en het gevoel dat alles nu goed is.

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

[Ben er weer net terug van dansen. :)]

Sam Jason Night
    Oke, dat is echt verschrikkelijk wat er gebeurd is. 'Wat een eikel,' mompel ik. Ze moet echt bang zijn geweest, vooral de gedachte dat je dood gaat. Dat is een verschrikkelijke gedachte, hoewel. Toen ik dacht dat ik dood ging omdat ik geen lucht meer kreeg.. toen was het ook een bevrijdende gedachte. Maar toen kon ik er niets aan doen, en Nala zou dit dan zelf gedaan moeten hebben. Ik heb heel erg pijn, maar ik probeer toch overeind te komen. En na even lukt het me ook. De pijnstillers werken wel, maar dan moet ik gewoon niet bewegen. Ik kom met moeite en pijn bij Nala in haar bed. Ik sluit even mijn ogen tegen de pijn. En dan sla ik mijn armen om haar heen en ga achterover liggen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nala
    Ik legde mijn hoofd tegen zijn schouder en zuchtte zacht. Dit voelde goed. Hoe het hoorde te zijn. Mijn hoofd op zijn schouder, zijn armen om me heen.
    Ik glimlachte licht, terwijl ik met mijn vinger wat patroontjes op zijn borst tekende. Gewoon om me bezig te houden.
    "Dit voelt... goed." fluisterde ik zacht. Ik kon er nog steeds niet helemaal bij dat hij echt voor mij gekozen had.

Sam Jason Night
    Ze legt haar hoofd op mijn schouder. Ik vraag me af wat ze denkt. Haar vinger tekent dingen op mijn borst, geen idee wat. Misschien gewoon iets geheel willekeurigs. Dan fluistert ze dat dit goed voelt. En ik begrijp haar. 'Ja,' antwoord ik zacht. Het voelt ook wel goed, daar niet van, maar het voelt onwennig. Ik houd haar gewoon in mijn armen. Nu heb ik geen pijn, nu ik gewoon zo stil lig.

[Hoi naoom (:

Hoe was dansen?]

Nala
    Mijn hand, die niet op zijn borst aan het tekenen was, ging onbewust weer naar mijn buik. Want samen met dit alles, heb ik natuurlijk ook nog dat probleem.
    Ik hef mijn hoofd op om hem recht aan te kijken. Mijn hand die net nog aan het tekenen was, laat ik stil op zijn borstkas liggen.
    Ik keek onderzoekend in zijn ogen en glimlach als ik zie dat hij het meent. Nee, het was misschien niet uit medelijden. Ik bleef gewoon glimlachend in zijn ogen kijken, want eenmaal begonnen kon ik me niet meer los maken.

[Geweldig, haha, nee dit was de wedstrijd groep training dus moest alles helemaal perfect gaan en ik sta vooraan en dan is het Naomi dit Naomi dat, haha. Blee! Maar was opzich wel leuk. :Y)]

Naomia schreef:
    Naomi Micheal

Nadat ik een tijdje heb rond geslenterd besluit ik maar naar de danszaal te gaan. Al snel ben ik er en zet de muziek hard aan en loop dan naar het midden van de dansvloer en begin dan met dansen, gewoon even alles eruit, ik concentreer me goed op alle beweginen en werk ze tot de puntjes af. Terwijl ik dans denk ik ook over alles na wat er is gebeurt, waarom zou ik nou verdrietig zijn, om Sam? Nee, waarom zou ik, hij is gelukkig en heeft Nala en het gaat weer beter met Nala en zei is ook gelukkig met Sam en ik heb Ian, Ian van wie ik zoveel hou, dus waarom zou ik verdrietig zijn terwijl ik er helemaal geen reden voor heb? Ik dans nu verder, maar dan alleen met een blije glimlach op mijn gezicht en het gevoel dat alles nu goed is.

Sam Jason Night
    Nala kijkt me recht aan. Ik zie dat ze onderzoekend kijkt. Maar dan glimlacht ze. Ik glimlach terug naar haar. Haar hand tekent niet meer op mijn borstkas. Ach ja, het maakt me niet uit. Ze blijft me glimlachend aankijken. 'Waar kijk je naar?' vraag ii dan aan haar. Ik snap ook wel dat ze naar mij kijkt. Maar ik bedoel waarom ze zojuist zo onderzoekend keek.

Nala
    "Ik wou het zeker zijn." glimlachte ik eerlijk. "Zeker dat je het niet uit medelijden doet."
    Zijn donkergroene ogen hielden mijn blik gevangen. Ik was al blij dat ik gewoon kon spreken, zonder te gaan stamelen.

Sam Jason Night
    Aha. Dus daarom keek ze zo. Dat kan ik best begrijpen. Maar ik doe het niet uit medelijden. Ik doe het omdat het het juiste is om te doen. 'Ik zou niet handelen uit medelijden,' zeg ik zacht en glimlachend. Ze blijft me aankijken. Ik ben blij dat ze het gewoon eerlijk zegt.

Ian Silvas

Ik heb een glimlach op mijn gezicht en kijk zoekend om me heen naar Naomi. Na een tijdje haar nog niet gevonden te hebben, maakte mijn glimlach plaats voor zorgen. Zou ze het erg vinden? Tuurlijk vond ze het erg... Toch? Waar was ze? Zou ze huilen? Ik bijt op mijn lip en besluit naar de danszalen te gaan. In de hoop dat ze daar zou zijn. Ik duw de streetdance zaal open en gelijk hoor ik de muziek. Ik kijk naar Naomi die aan het dansen is. Ik sluit de deur zachtjes achter me, zodat ze me niet opmerkt. ik ga tegen de muur aan zitten en kijk naar haar bewegingen. Ze danste goed. Ze danste echt goed. En ze gliomlachte. Ik grijns ook even. Geen traan, geen verdriet, ze glimlachte en dat maakte mij nog vrolijker. Ik liep naar haar toe. Toen ze een draai maakte greep ik haar middel en trok haar tegen me aan. Ze stond nu met haar rug tegen mij aan.
    'Hé,' fluisterde ik schor en hees in haar oor. ik drukte een kus in haar nek en draai haar dan om in mijn armen.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Nala
    "Weet je... je hebt echt heel mooie ogen." fluisterde ik zacht en begon te blozen. Ah shit, stomme flapuit ook.
    "Euhm..." mompelde ik, zo rood als een tomaat.

Naomi Micheal

Als ik helemaal in de dans zit en een draai wil maken voel ik plotseling twee handen om mijn middel en schrik even, maar hoor dan een schorre "hé." in mijn oor en glimlach dan weer en voel zijn lippen in mijn nek en hij draait me dan om en kijk in het lachende gezicht van Ian. 'Hey.' zeg ik dan ook met een glimlach en leg mijn handen op zijn borst. 'Ik had je helemaal niet horen binnen komen.' zeg ik dan grijnzend en druk een kort kusje op zijn lippen en kijk hem dan weer glimlachend aan.