• Het gerucht gaat rond dat mijn broer (27) sinds kort iets heeft met 'n meisje (17). De bewijzen stapelen zich op en ik kan er niet meer omheen... Het moet haast wel waar zijn. Maar, oh, ik ben zó kwaad. Hoe kan hij zo ongelooflijk stom zijn. Het verschil is friggin' 10 jaar! Ze zitten beide in een totaal andere levensfase. Ik ken haar redelijk goed, zat bij haar in 't volleybal team en ik kan niet begrijpen hoe zij matchen. Pfffft :/ 'k Word helemaal gek van de gedachte. Kwaad, bezorgd, verdrietig. Een mengeling van zoveel emoties. Ik vind het gewoon zo ontzettend stom.

    Stel ik me aan? D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hrm, het is inderdaad een groot leeftijdsverschil, en bovendien zit hij ook inderdaad een stuk verder met zijn leven: Al klaar met school en aan het werk, mss met eigen huis terwijl zij nog maar net van de middelbare af is, als ze er niet nog op zit.

    So yeah. aan de andere kant: Laat hem. Je kunt hem vertellen dat je het onverstandig vindt en uitleggen waarom, maar je kunt het hem moeilijk verbieden. Een relatie met zo'n groot verschil zal waarschijnlijk fout gaan, maar zij zijn zelf degenen die daar achter moeten komen.

    Maar, ik heb een vraagje voor je: Waarom precies ben je kwaad? Waarom verdrietig? Bezorgdheid kan ik begrijpen, het is immers waarschijnlijk dat de relatie (als ze die hebben) stukloopt. Maar waarom de andere twee emoties?

    Maar, voordat je jezelf in de stress werkt: Het zou handig zijn om het inderdaad eens te vragen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Gazzaniga schreef:
    Ik vind van niet. Tien jaar is wel veel voor iemand die 17 is.


    None but ourselves can free our minds.

    aan de ene kant begrijp ik hoe je je voelt aan de andere kant zit ik zo van: hij moet het toch zelf kunnen inzien waar hij mee bezig is??


    -

    Gazzaniga schreef:
    Ik vind van niet. Tien jaar is wel veel voor iemand die 17 is.


    26 - 02 - '16

    Ik snap wel dat je je zorgen maakt, maar je kunt jezelf er beter bij neerleggen. Het leeftijdsverschil is misschien redelijk groot, maar als zij zich volwassener gedraagt dan ze eigenlijk is en ze allebei echt verliefd zijn, valt er niets aan te veranderen. Maak je er niet al te druk om. Als zij willen dat het werkt, komt het allemaal vast wel goed.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik snap hoe je je voelt :[. Een vijftienjarige vriendin van me spookt ook allerlei dingen uit met jongens van 23, en ik me maar zorgen maken, maar 't lijkt haar weinig te schelen.
    Er is weinig wat je kan doen. Ik denk dat je het beste gewoon kan wachten tot 't over gaat, zo'n relatie zal waarschijnlijk niet lang houden.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Ik snap hoe je je voelt :[. Een vijftienjarige vriendin van me spookt ook allerlei dingen uit met jongens van 23, en ik me maar zorgen maken, maar 't lijkt haar weinig te schelen.
    Er is weinig wat je kan doen. Ik denk dat je het beste gewoon kan wachten tot 't over gaat, zo'n relatie zal waarschijnlijk niet lang houden.


    Wel, in dat geval kun je volgens mij toch zeker wel de politie bellen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    ik vind dat je je zorgen mag maken.
    aangezien ik namelijk iemand ken die ook een relatie met een 17 jarige had. en na dat het uit was is het helemaal mis gegaan en heeft zij der voor gezorgd dat hij naar de gevangenis moest.
    dus...
    maar ja. je kan ook gewoon heel blij voor je broer zijn dat hij een nieuwe liefde in zijn leven heeft.


    we all deserve to die

    Mordin schreef:
    (...)

    Wel, in dat geval kun je volgens mij toch zeker wel de politie bellen (cat)


    Daar zal ik mijn vriendin niet erg blij mee maken x'D


    i put the fun in funeral

    Mercurial schreef:
    Ik snap wel dat je je zorgen maakt, maar je kunt jezelf er beter bij neerleggen. Het leeftijdsverschil is misschien redelijk groot, maar als zij zich volwassener gedraagt dan ze eigenlijk is en ze allebei echt verliefd zijn, valt er niets aan te veranderen. Maak je er niet al te druk om. Als zij willen dat het werkt, komt het allemaal vast wel goed.

    Nou, zij komt niet bepaald volwassen over 8) Bovendien zie je dat al helemaal terug, als je nagaat dat zij twee keer met hem is geweest, terwijl hij aardig wat gedronken had en daarna ineens zegt dat ze 'n relatie met 'm heeft.


    "I shut my eyes in order to see.'

    O GOD. Het is niet waar. :/
    Begint haar naam met een H? O sweet lord nee toch.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Reyna schreef:
    Ik vind dat je je niet aanstelt, tien jaar is echt veel verschil, tenminste op die leeftijd. Kan je er niet met je broer over praten ofso?


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Barnabas schreef:
    O GOD. Het is niet waar. :/
    Begint haar naam met een H? O sweet lord nee toch.

    Nee, geen H :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rhaegar schreef:
    (...)
    Nee, geen H :'D


    Haribo?


    quidquid excusatio prandium pro

    Nee, je stelt je niet aan. Het gaat om de keuzes van je broer en ik kan wel inzien dat je je daar zorgen over maakt. Misschien eens met hem over praten? Maar ik denk niet dat het lang stand zal houden als ik zo lees hoe ze elkaar ontmoet hebben.


    You are beautiful, you are love.