• Het gerucht gaat rond dat mijn broer (27) sinds kort iets heeft met 'n meisje (17). De bewijzen stapelen zich op en ik kan er niet meer omheen... Het moet haast wel waar zijn. Maar, oh, ik ben zó kwaad. Hoe kan hij zo ongelooflijk stom zijn. Het verschil is friggin' 10 jaar! Ze zitten beide in een totaal andere levensfase. Ik ken haar redelijk goed, zat bij haar in 't volleybal team en ik kan niet begrijpen hoe zij matchen. Pfffft :/ 'k Word helemaal gek van de gedachte. Kwaad, bezorgd, verdrietig. Een mengeling van zoveel emoties. Ik vind het gewoon zo ontzettend stom.

    Stel ik me aan? D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bagoly schreef:
    Je stelt je echt niet aan, Nynkjelief! Het is een zeer groot verschil en zoals je al zei, ze zitten allebei in een totaal andere levensfase.
    Jouw moeder moet inderdaad maar eens gaan bellen want wat je broer nu doet is fout. Bovendien is het niet verstandig, want als er iets fout gaat tussen die twee, kan zij hem chanteren aangezien het 'illegaal' is, mochten zij iets meer van plan zijn.


    Is dat niet vanaf 16 gewoon toegestaan?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Is dat niet vanaf 16 gewoon toegestaan?


    Nee, er mag niet meer dan 5 jaar tussen zitten. (:
    Maar bijvoorbeeld 16 en 20 is dus wel toegestaan.


    everything, in time

    IIlumination schreef:
    (...)nee haar moeder was 18 haar vader 38 xD

    --' people should read.
    Haar moeder was achttien met een man van twintig jaar ouder. Ze zegt niet dat het haar vader was/is.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    --' people should read.
    Haar moeder was achttien met een man van twintig jaar ouder. Ze zegt niet dat het haar vader was/is.

    Ooohh, now I get it! 20 jaar ouder ;d


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Aragog schreef:
    (...)
    --' people should read.
    Haar moeder was achttien met een man van twintig jaar ouder. Ze zegt niet dat het haar vader was/is.


    Vind ik nou niet echt aardig van je. :'D
    Ze kan het toch een keer fout gelezen hebben? Nynke kan prima lezen, hoor. Toevallig is ze nu een beetje gestrest en tja, dan kan je er wel eens naast lezen. Excuse her for being human.


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    (...)

    Vind ik nou niet echt aardig van je. :'D
    Ze kan het toch een keer fout gelezen hebben? Nynke kan prima lezen, hoor. Toevallig is ze nu een beetje gestrest en tja, dan kan je er wel eens naast lezen. Excuse her for being human.

    Lol? :'D Het was een reactie op IIlumination.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    IIlumination schreef:
    (...)nee haar moeder was 18 haar vader 38 xD


    Het is niet mijn vader (;

    Het is de vader van mijn broers.

    OT:

    Ik kan inderdaad wel begrijpen dat het misschien zo op jou overkomt, en ik vind niet dat je je aanstelt, want dat doe je niet. Maar ik ben het zelf gewend van mijn broers. Het is gewoon dat meisjes op oudere jongens/mannen vallen omdat jongens later puberen. Maar oke, alsnog is het wel een groot verschil ja.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dirtypaws schreef:
    (...)
    Ooohh, now I get it! 20 jaar ouder ;d

    Yesh, hahaha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bagoly schreef:
    (...)

    Vind ik nou niet echt aardig van je. :'D
    Ze kan het toch een keer fout gelezen hebben? Nynke kan prima lezen, hoor. Toevallig is ze nu een beetje gestrest en tja, dan kan je er wel eens naast lezen. Excuse her for being human.

    Illumination = niet Nynke (':


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ja, ik weet ook niet waarom ik in mijn hoofd had dat het Nynke was die had gereageerd.. (cat)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 23:29 ]


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    Ja, ik weet ook niet waarom ik in mijn hoofd had dat het Nynke was die had gereageerd.. (cat)

    Ben jij soms gestrest? (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rhaegar schreef:
    (...)
    Ben jij soms gestrest? (cat)


    Zenuwachtig, ja.(cat)


    everything, in time

    Eh, ik vind niet dat je je aanstelt. Jij voelt je er ongemakkelijk bij en dat zou ik ook voelen. Toch denk ik dat je er niet veel aan kan doen, het is immers hun eigen keuze.


    Don't find love. Let love find you.

    Jullie zeggen allemaal wel 'echte liefde kent geen leeftijd', maar iemand van 27 die iets met iemand van 37 heeft is al heel anders dan een meisje van 17 die iets met een volwassen man van 27 heeft. Ik snap dat je geschrokken bent, meid.


    ars moriendi

    Oczy schreef:
    Mijn nicht en haar vriend schelen 11 jaar. Als ze verliefd zijn/van elkaar houden wat maakt leeftijd dan uit? Ik snap je bezorgdheid want het is je broer maar hij is een volwassen man en dus oud genoeg om te beslissen of een relatie met een 17-jarig meisje wel een goed idee is.

    Maar eigenlijk begrijp ik niet waarom je kwaad bent.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind