• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik liep verder door de gang om vervolgens Leslie met haar rug naar me toe te zien staan, kussend met Jake. Dat kon nog eens leuk worden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Ik houd van je,' zeg ik zacht tegen Jake's lippen en kus hem dan weer verder. Ik voel me gelukkig op dit moment.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik ook van jou.' fluister ik maar zie dan Nick in mijn ooghoeken naar ons kijken. 'Is het interessant?' zeg ik tegen hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Mischien, mischien niet' Andwoord ik schouderophalend, als ze privecy wilden moesten ze maar niet in het midden van een gang gaan staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik glimlach als Jake zegt dat hij ook van mij houdt. En dan kijk ik verbaasd naar Jake als hij vraagt of het interessant is. Ik wil vragen wat hij bedoelt als ik een stem hoor die ik uit duizenden herken. Miljoenen zelfs. Ik draai me om en kijk naar Nick. Waarom zou dit voor hem interessant zijn? Ik weet het niet. Ik weet alleen dat ik zo blij ben dat ik ooit Nick verlaten heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Dude, ga je eigen vriendin zoeken om naar te staren, wil je?' grom ik zachtjes en hou Leslie stevig vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake wordt boos, dat merk ik gelijk aan hem. Hij zegt dat Nick zijn eigen vriendin moet gaan zoeken. Ik was Nick's vriendin, totdat ik bij hem vertrok. Technisch gezien heb ik het nooit uitgemaakt, maar het is al zo lang geleden. Jake houdt me stevig vast.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Waarom was iedereen zo voorspelbaar? Op die manier was er geen lol meer aan, al was zijn reactie toch wel vermakelijk. 'Als je privecy wilt geef ik je een tip: Ga dan niet in het midden van een gang staan' Andwoorde ik sarcastisch.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Loop door als het je zo stoort.' kaats ik terug.

    [weet ff niet wat te zeggen xd ging niet zo een mooi woordje gebruiken dat mijn bff altijd gebruikt...(A)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn stem, ugh, ik had gehoopt dat ik die nooit meer zou horen. De vorige keer dat ik tegen Nick sprak was mijn stem niet helemaal standvast. Meer een trilling. Toen ik tegen Jake zei dat Nick me helemaal niets meer doet had ik het mis. Blijkbaar. Maar het is veel makkelijker te zeggen dat iemand je niets doet als diegene niet in de buurt is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Trollollol, welk woord? :3 daag Nick uit :DDDDDDDDDDD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Wie zij dat het mij stoort? Al heb ik zo'n idee dat het jouw wel stoort' Andwoord ik nonchalant, als hij dom was maakte hij me boos, iets wat in zijn geval totaal niet slim was aangezien ik ook nog eens ouder ben. Dus sterker.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Fuckface zo'n typisch woord van Thaise xd zit de hele tijd in mijn hoofd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    A o.. dit gaat de verkeerde kant op. Maar ik kan niet praten. Mijn keel zit dicht. Nick zegt dat het Jake waarschijnlijk wel stoort, maar dat niemand heeft gezegd en hijzelf ook niet dat het hem stoort.

    [Lol :') ik had op YouTube 2 mensen heel erg aan het lachen gemaakt omdat ik iemand uitscholf voor goosefucker. Ghehehe :Y) dat had een reden. Die user zat de hele tijd te fucken over de video en het liedje en anderen uit te dagen. Dus ik zei even wat ik van diegene vond. En toen kwam ik spontaan op goosefucker xd. Een van die twee mensen, daar heb ik nog een hele tijd contact mee gehad (: ze heet Ashley en is maar 8 dagen jonger dan ik XD en ze woont in America, Michigan :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Inderdaad, het stoort me inderdaad dat een ass als jij staat te kijken.' zeg ik en kijk hem vernietigend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'