• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Nou, technisch gezien zou je wel met naakte Leslie naar het bal kunnen, maar dan zouden we voor niets mijn jurk uitgezocht hebben,' zeg ik met een plagerig lachje. Ik zoen Jake zachtjes terug. Hier kan ik echt nooit genoeg van krijgen.

    Jonathan Fields
    Ze draait zich naar me toe en zegt dan dat er verschrikkelijk veel meisjes erom zouden vechten om hier te liggen bij mij. Ik grinnik erom, 'Ik denk dat dat wel meevalt,' zeg ik met een scheve lach. Ik kijk haar aan en steun met mijn hoofd op mijn hand. 'Maar ik denk dat ook menig wat jongens hier zouden willen liggen, met jou dan. Niet met mij.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Maar dan kijken ze te veel naar je.' zeg ik met een pruillipje 'En dan pakken ze je van me af.' ik glimlach dan en zoen haar terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    Ik grinnik zachtjes. 'Geloof me. Menig vrouwen zoeken 'jou' in een jongen. Dus volgens mij heb je 'het '.zeg ik met een zacht lachje. Mijn blik richt ik even op zijn borst als hij het over mij heeft. 'Er zijn genoeg andere meisjes net als ik. Dus daar twijfel ik over. '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Axton
    Ik legde mijn hoofd op het hare, maar was nog niet moe. Eigenlijk voelde dit ook best fijn. Zo gewoon samen liggen...
    Geen verplichtingen, niets.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk glimlachend naar Saffier die opgerold in het maandje ligt en al ligt te slapen. Nadenkend blijf ik kijken en wrijf onmerkbaar even over mijn buik. Ik hoop dat die maanden snel voor bij gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Er is niemand die mij van jou kan afpakken,' zeg ik glimlachend. 'En ik hoef niet dat iedereen naar me kijkt.' Ik bijt even plagerig op zijn lip en verbreek de kus dan. 'Wat wil je doen? En heb jij enig idee hoe laat het is?'

    Jonathan Fields
    Ik kijk naar Rachelle, ze heeft het erover dat menig meisje 'het' in mij kunnen vinden. En ik weet niet waar ze precies over heeft. 'Volgens mij is dat zo'n meisjes ding,' geef ik toe met een lachje. 'Want ik weet niet wat een meisje in mij kan vinden.' en dat is ook zo. Ik doe waar ik zin in heb, wanneer ik er zin in heb. Ik zou zo vanavond met een ander meisje kunnen zoenen in de club, en daar ben ik ook eerlijk over. Maar dat maak ik ze ook altijd duidelijk van te voren. 'En Rachelle, je bent een uniek meisje hoor, wie heeft er nou mooie nachtblauwe ogen, en is ook nog eens een demon. En je ligt hier wel met een engel he, dat zegt toch wel wat.' ik grijns naar haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Elllliieee, je bent online!!!! (:

    ME WANTS FIGHT ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    ¨MAAIINNN TOPICS¨


    {Screw you Jaimes..

    MOOORRRNINGG.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ghehehe, ik denk dat ik het record heb als eerst reagerende in een topic :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Ik begin te lachen. 'Je komt er nog wel achter. ' zeg ik dan en kijk van zijn borst naar hem.
    Als hij het over mijn ogen heeft en dat een demoon met een engel ligt moet ik eigenlijk zachtjes grinniken. 'Ik weet het niet. Het zal ook wel. ' zeg ik dan simpel.
    Het boeide me nooit wat andere van me vonden. Maar de laatste tijd na Ray vooral ben ik onzekerder geworden. Niet laten zien natuurlijk maar het spookt wel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Haha, dat was niet eerlijk.. Ik was aan het slapen XD.. Nou ja.. Lezen dan XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Nee geen flauw idee.' zeg ik en ga op haar bed liggen met mijn armen achter mijn hoofd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan Fields
    Ze zegt dat ik er nog wel achter kom en ik kijk haar aan. 'Je bent onzeker he?' vraag ik dan aan haar. Ik kan het herkennen, heb het vaak zat bij anderen gezien. 'O, het zal wel heel cliché klinken misschien, maar het is niet nodig. En dan bedoel ik niet dat iedereen mooi is, want kom op, dat is nou eenmaal niet zo. Ik ken ook zat lelijke meisjes, of met een lelijk innerlijk. Maar dat is bij jou niet nodig, daar kom je nog wel achter.' ja dat klopt. Ik gebruik haar eigen woorden. Ik denk dat zoiets altijd het beste werkt, het gewoon zeggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik wil een gevecht, dus Les en Jake moeten Nick tegen komen :Y)

    HOE GAAN WE DAT DOEN ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {I got no freeking idea.. }

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 12:57 ]


    Don't be like the rest of them, darling