• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik pak een paar schoenen en trek ze aan. Perfect. Ik wacht op Leslie en leun wat tegen de muur.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet er eerst een paar passen voordat ik schoenen heb die lekker zitten. Jake leunt tegen een muur en wacht op me. Als ik de goede heb gevonden sta ik op en loop naar Jake. 'Oke, ik heb nog nooit gebowld,' geef ik als eerste toe, 'maar het lijkt me gewoon leuk omdat jij erbij bent.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [moet weg]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    nvm

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 15:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Mooie namen, dat wel.' glimlach ik en denk na. 'Samantha, Alex of Jade voor een meisje vind ik ook wel mooi.' zeg ik glimlachend 'Of Beau voor een jongen' Ik ben niet goed in namen verzinnen, nooit echt geweest.

    Axton
    "Jade klinkt wel leuk." glimlachte ik. "Al vind ik van mijn voorbeelden Elenora en Genefer het leukst. En Beau is ook inderdaad een mooie naam."
    Ik liet mijn handen naar beneden glijden en deed haar slaapkleed wat naar omhoog. Toen legde ik mijn hoofd op haar ontblote buik en zuchtte zacht, terwijl ik mijn armen om haar middel sloeg.
    "Maar daar hebben we nog lang genoeg voor om over te discussiëren."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik lach zachtjes 'Lig je goed?' vraag ik hem en streel door zijn haren.

    Jake
    'Ik help je wel' glimlach ik en kus haar zachtjes voor ik haar meetrek naar de bowlingbaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Baaayyyybaaayyyyy Lize ^^]

    Leslie Day
    Ik glimlach en laat me meetrekken naar de bowlingbaan. Het ziet er wel grappig uit. Ik kijk even naar Jake met een twijfel, 'Wat nu? Moet ik gewoon een bal uitzoeken en gooien?' vraag ik dan. O, dit klinkt echt heel erg dom, maar ik kan er wel om lachen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Uhuh." glimlachte ik zachtjes. "Maar ik zal beter liggen als we ons kindje eenmaal in onze armen kunnen houden." zei ik zacht en drukte even een kus op haar buik voor ik er weer met mijn wang op ging liggen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik knik lachend 'Inderdaad. probeer maar eens en als het niet gaat help ik wel.' zeg ik en laat me in een stoel vallen terwijl ik haar afwachtend aankijk.

    Alexi
    Ik lach 'Na deze maanden kan je hem of haar vasthouden. Nu moeten we geduld hebben.'

    (zit op gsm)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Pff." zuchtte ik. "Geduld is niet mijn sterkste punt." Ik sloot mijn ogen en concentreerde me op haar ademhaling.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {haha nice :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik moet nu al lachen, 'Oke, ik ga mijn best doen,' zeg ik dan. Ik loop naar dat ding waar de bowlingballen uitkomen en pak dan een bal. Ik zie dat er verschillende getallen op staan en voel het verschil. Aha, het verschil zit hem in de zwaarte. Ik pak een bal die ik makkelijk kan tillen. Ik loop naar de baan en kijk dan even naar de kegels. Ik kijk nog even achterom naar Jake en maak dan een onderhandse worp met de bal. En die gaat ook echt gelijk de goot in. Ik faal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik lach 'Je gaat het toch moeten hebben voor 2 dingen. Het kindje en... je krijgt nog steeds geen kusjes.' zeg ik pesterig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Probeer het nog een keer.' moedig ik haar aan en houd me serieus. Het is niet lief tegenover Leslie om nu te lachen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat ik het nog een keer moet proberen. Ik kijk naar hem, hij is serieus. En dan glimlach ik. 'Oke,' zeg ik simpel. Ik loop weer naar dat bowlingballending. Ik pak weer een bowlingbal en ga weer klaar staan. Ik werp nog een keer de bal en dit keer raak ik wel geteld 1 kegel. Ik draai me om naar Jake, 'Jouw beurt,' zeg ik dan. Ik ben hier hopeloos slecht in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.