• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

{reageer zo ff ,p}

“To live will be an awfully big adventure.”

Leslie Day
    Hij doet mijn jeans uit en zijn hand gaat mijn slipje in en ik kreun zachtjes. Hij drukt zijn lippen op die van mij. Ik ga met mijn hand over zijn boxer. En streel daar dan weer zacht.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    Ik kreun en kijk haar aan. Gewoon om te peilen dat ze dit echt wil. Dan ga ik verder en trek haar slipje uit. Ik dring weer met 2 vingers binnen. Als Damon of die Lily nu binnenkomen...

Leslie Day
    Ik zie Jake me aankijken. Hij peilt mijn reactie. En ik snap niet waarom. Maar dat vraag ij later wel. Hij dringt met twee vingers naar binnen en ik kreun zachtjes. Ik ga met mijn hand in zijn boxer en streel daar weer. Met mijn andere hand ga ik met mijn nagels over zijn borstkas. Ik kus hem weer en bijt op zijn onderlip.

Jake
    Ik kreun zachtjes en ga sneller met mijn vingers.
    Ik zoen haar terug, hongerig dit keer.

Leslie Day
    Zijn vingers gaan sneller en zijn kus wordt hongeriger. En die van mij ook. We brengen de kus naar een hoger level. Ietwat ruwer. Maar het voelt wel goed. Mijn hand ligt nog steeds op zijn lid, maar nu ligt die stil.

Rachelle Lemmons.

Ik lachte zachtjes. 'Her ging om het principe. Niet het verhaal van de film.' Zei ik toen en zuchtte. 'Zelf kinderen maken zou een beetje moeilijk worden eh. ' zei ik toen en grinnikte zachtjes. Een demoon met een kind. Ik zuchtte en draaide me weer om naar de film. Ze had net de boomhut afgebrand.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Jake
    Ik beheers me iets meer. Zij moet het initiatief nemen of ze wil dat we verder gaan of gewoon elkaar plagen zo. Dat initiatief had ik gisteren genomen.

Jonathan Fields
    'Het zou moeilijk zijn, maar niet onmogelijk,' zeg ik simpel. En ik haal mijn schouders op. We kijken beiden naar de film weer en ik schrik eigenlijk geen enkele keer ofzo. Zo'n typ ben ik niet.

Leslie Day
    Ik merk dat Jake mij het initiatief laat nemen. Ik draai ons om zodat ik nu boven hang en ik kijk Jake aan. Ik ga verder met kusjes geven. Ik weet nog niet wat ik wil.

Rachelle Lemmons.

'Onmogelijk niet nee. Maar de wereld staat denk ik niet te wachten op een kleine Rae. ' zeg ik dan en kijk naar de film die langzaaam naar het einde dwaalt.
    Ik heb de film niet echt gevolgd. Maarchij was denk ik wel goed ?

The duty of youth, is to challenge corruption.

Jake
    Ik streel haar zachtjes maar ga niet meer in haar met mijn vingers.
    Ik druk mijn lippen weer op de hare zodat ze stopt met plagen.

Jonathan Fields
    'Als ze wordt zoals haar moeder zal kleine Rae wel meevallen,' zeg ik met een glimlach. Volgens mij loopt de film op zijn einde, maar echt opgelet heb ik niet. Ach ja, volgende keer beter.

Leslie Day
    Zijn vingers gaan niet meer in me, maar dat maakt me niet echt iets uit. Zo is het goed. Mijn handen steunen naast zijn lichaam. En dan ga ik gewoon naast hem liggen en trek hem op zijn zij en kus hem zo verder.

Jake
    Ik streel zachtjes haar kaak en haal dan mijn lippen van de hare. 'Ik denk dat ik mijn kleren ga aandoen, voor je kamergenoten binnenkomen.' zeg ik grinnikend.

Alexi
    Ik rol met mijn ogen. 'Pyama of slaapkleedje, kan niet kiezen.' zeg ik lachend. Ik zucht en kijk weer in de kast. Wat moet ik aandoen? Jep kleren voor overdag zijn geen probleem, pyama en zo wel

Axton
    Ik sloot mijn ogen en liet een slaapkleed verschijnen.
    "Hier, my sugar pie." grijnsde ik.

“To live will be an awfully big adventure.”

Leslie Day
    Ik grinnik zachtjes, 'Door jou vergeet ij altijd alle andere dingen,' zeg ik met een lachje. 'Zo ook mijn kamergenoten. En ja, het lijkt me een goed idee.' maar voordat hij weg gaat leg ik mijn hand op zijn wang en geef hem nog een zachte kus.