• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jonathan Fields
    Ik voel dat er een korte rilling door haar heen trekt. En ik grinnik zacht tegen haar huid. Dan zuig ik zachtjes haar huid omhoog en dan iets harder. Er ontstaat een kleine licht rode plek. Ik kijk grijnzend naar de plek en dan naar Rachelle. 'Wil je meer?' vraag ik dan grijnzend. 'Dan is het jouw beurt.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Rachelle Lemmons.

Ik voel dat hij in mijn hals begint te zuigen. Ik voel en weet gewoon dat er nog een zuigzoen in mijn nek zit. I
    k lach zachtjes en maak een instemmend geluidje en kijk hem recht in zijn ogen aan een klein grijnsje is te zien.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Jonathan Fields
    Ze kijkt me recht in mijn ogen aan en er is een kleine grijns op haar lippen. 'Well, je wilt dus meer,' zeg ik dan. 'dan is het nu aan jou.' een grijns zit ook op mijn lippen. 'Leef je uit.'

Rachelle Lemmons.

Ik begin te grinniken. 'Zal ik dan maar doen. ' zeg ik en plaats mijn lippen in zijn hals en maak een spoor van kusjes tot bij zijn oor. Ik beet even plsgend in zijn oorlel en plaatste net onder zijn kaak een rood plekje. Ik drukte erna jog een kus op en liet mijn lippen op die van hem rusten.

Jonathan Fields
    En ze doet het nog echt ook. Ze drukt een spoor kusjes tot aan mijn oor en bijt zachtjes in mijn oorlel. Ik grom heel zachtjes, speels. En dan net onder mijn kaak, zet ze een zuigplek. Ik voel het. En ze drukt er nog een kus op en kust mij dan. Ik kus haar terug, 'Niet slecht,' mompel ik tegen haar lippen. En kus haar verder.

Rachelle Lemmons.

'Niet slecht,' mompelt hij tegen mijn lippen. En kust me verder. Ik glimlach even. 'Mooi.' zeg ik dan en toen ik hem hoorde grommen moest ik even lachen. 'Kan iemand niet tegen bijten?'

Jake
    Ik grom en trek mijn shirt uit om een andere aan te doen.
    'Zo was het leuk hier?' zeg ik nu pesterig doelend op de kleren die her en der verspreid liggen. Ik zie Alexi vuurrrood worden en grinnik.

Jonathan Fields
    Ze pest me, 'Misscbien wel, misschien niet,' zeg ik dan. Ik kan er wel tegen, maar alsnog. Het is niet echt uit te leggen. 'Jij hebt ook wel zwakke plekken,' zeg ik met een lachje.

Leslie Day
    Ik lach weer, en ook wanneer Alexi rood wordt. 'Thsjaa, het is nu wel heel duidelijk,' zeg ik met een lachje duidend op de kleren die dor heel de kamer liggen. 'Vergeleken met Jake en mij zijn jullie stukken... Wilder.' en ik grinnik.

Axton
    "Nou, nu je het zegt. Heel leuk ja!" glimlachte ik. Ik trok Alexi nog wat dichter tegen me aan.
    "Ik vermoed dat het bij jou ook leuk was."

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    Ik word nog roder en kijk even naar Jake. 'Jake... eh... draai je eens om?' smeek ik en wacht tot hij het doet. Dan pak ik vlug Axton's shirt op die bij het bed ligt en trek hem aan zodat ik mijn slaapkleedje en slipje kan zoeken.

[ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 20:05 ]

Leslie Day
    Ik grinnik, ik draai me ook maar om. Ik pak Jake's hand beet. 'Ach ja, Jake en ik zijn betrapt door zijn nicht, dus het kan erger,' zeg ik lachend. Ik vraag me af of Ax dor heeft dat ik weer mens ben. Ik heb hem namelijk niet meer gezien.

[Moet gaan ): kom vanavond terug!]

Axton
    "Zeg, Alexi, gooi je mijn boxershort ook nog even?" grinnikte ik, totaal niet gegeneerd. Of het toch helemaal niet tonend.
    "Haha, fijn. Door zijn nicht." grijnsde ik.
    Een plotse miauw liet me opschrikken en ik keek naar Saffier die onder aan het bed stond. Ik nam haar met 1 hand op en legde haar op mijn borst.
    "Hallo, kleintje." grijnsde ik en liet haar even met mijn vingers spelen.
    En toen besefte ik weer dat ze hier nog allemaal stonden.
    Ik duwde haar voorzichtig van mijn borst, zodat ze naast me op het bed lag. Ik deed alsof ik niets had gedaan.

{ok, tot later!}

Alexi
    Ik gooi hem zijn short en loop naar de badkamer om me weer aan te kleden en mijn haar weer in een dotje te doen. Ik doe een kamerjas over mijn slaapkleedje aan en loop terug waarna ik naast Ax ga zitten. Ik pak Saffier op en speel wat met haar zodat ik niet naar Leslie of Jake moet kijken. Ik schaam me kapot. Jake lacht weer. 'Ja Kate dus. Ze houd me in de gaten blijkbaar.' en hij rolt met zijn ogen.

Axton
    Ik trek mijn short onder de lakens aan en duw dan de dekens van me af. Ik had het te warm. Ik legde mijn armen onder mijn hoofd terwijl ik naar Jake en Leslie keek.
    "Haha, kijk maar uit. Iedere beweging wordt gevolgd." het viel Jake niet op dat ik krachtiger was. Ik was er misschien wel blij mee, misschien wou ik er niet echt mee stoefen. Misschien...
    Maar toen ik mezelf toen terugzag, leek ik echt veranderd. Ergens vanbinnen. Was dat nu verdwenen? vroeg ik mezelf af.
    "Waar zijn jullie eigenlijk geweest?" vroeg ik dan.