• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik bijt op mijn lip en kan naar omhoog. Ik wil niet kreunen. Het is te genant maar toch doe ik het. Ik heb geen controle erover en ik haat het. Ik probeer een beetje tegen hem aanteschuren over zijn boxer aangezien ik er niet aankan met mijn hand om hem te plagen, wat niet zo goed gaat aangezien ik te veel geplet word.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik maak haar benen van me los, zodat ze weer recht staat en ik haar slipje kan uitdoen. Wanneer ik het uit had gedaan, liet ik mijn handen via haar enkels, naar boven glijden. Aan haar knieën ging ik naar de binnenkant van haar benen en liet mijn handen dan in haar lies liggen, terwijl ik mijn lippen weer op de hare drukte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik trek zijn boxer naar beneden en zoen weer verder. Ik bijt zachtjes weer op zijn lip en streel zachtjes over zijn lid.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kreunde en liet meteen 2 vingers bij haar naar binnen glijden. Ik merkte dat ze eigenlijk al nat genoeg was.
    "Wil je eens wat anders proberen?" vroeg ik hees.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik knik en kijk hem nieuwsgierig aan.
    Ik bijt zachtjes op mijn lip en blijf over zijn lid strelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik leid haar mee naar het bureau en laat haar met haar onderarmen erop steunen. Ik duwde haar benen een stukje open en nam toen haar heupen vast.
    Ik gleed voorzichtig langs achter bij haar binnen. Doordat ze zo naar voren stond geleund, kon ik veel dieper stoten.
    Een kreun ging over mijn lippen, terwijl ik zacht begon te bewegen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kreun zachtjes en sluit genietend mijn ogen. Ik kan niet veel doen maar kan wel tegen stoten wat ik ook begin te doen en me goed vasthouden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [boreeeed xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik begin harder en sneller te stoten en neem haar borsten vast om ze te kneden.
    "Alexi." kreunde ik gesmoord.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik hijg en kreun zachtjes zijn naam. 'harder ax' smeek ik en kreun weer.
    Dit is super.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik grinnik weer, 'Jake, het is goed. Er is niets. Het is gewoon je denk kracht. De kracht dat je denkt dat je beter gooit nadat ik je gekust hebt.' en dan gooi ik zelf weer. Ik gooi maar 4 kegels om.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik begon harder te stoten en drukte kusjes op haar rug, terwijl ik het tempo nog wat meer opvoerde. Kreunen verlieten mijn mond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Misschien moet jij dat dan ook denken.' merk ik op en neem haar terug in mijn armen. 'Nog maar 1 ronde te gaan.'

    Alexi
    Ik voel warmtegolven doorheen mijn lichaam gaan en tril lichtjes. Ik verlies even de controle over mijn lichaam, val bijna door het trillen en kom klaar. Dan hou ik me weer vast voor Ax.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik voel hoe het genot in mijn lichaam tot een hoogtepunt komt en met een luide kreun kom ik klaar.
    ik glij voorzichtig uit haar en neem haar in mijn armen, zodat ik haar naar het bed kan dragen. Mijn armen trillen, maar ik kan haar gemakkelijk dragen. Als ze eenmaal neerlag, ging ik er hijgend naast liggen en trok het deken over ons heen.
    "Dat was... wauw." zuchtte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik grinnik als hij zegt dat ik dat dan ook moet denken. Hij neemt me in zijn armen. 'Jakey, het placebo-effect werkt in principe alleen maar als degene waar het placebo-effect afspeelt niet weet dat iets een placebo is.' ik kijk hem aan en geef hem dan een lange kus. 'Succes lieve Jake.' ik maak me los uit zijn armen en loop naar dat bowlingballending. Ij pak een bal en gooi die dan. Ij gooi in totaal 7 kegels om, maar Jake staat alsnog voor door die strike. Ik loop glimlachend terug naar Jake. 'Nog een extra kusje nodig?' lach ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.