• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    Ik grijnsde en keek van zijn lippen nasr hem. 'Kom maar op. ' fluister ik zachtjes en hij drukt zijn lippen heel zacht en licht op die van mij plagend licht zelfs en ik wou meer. Echter liet ik dit niet merken. Ik liet me niet gewonnen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik verbreek de kus en kijk haar met een lichte grijns aan. 'Was dat genoeg?' vraag ik op een speelse toon. 'En ben ik veelbelovend?' ik kijk haar aan. In haar nachtblauwe ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Ik grijns. 'Nee. ' zeg ik dan met dezelfde speelse toon. Mijn blik speurt zijn hele gezicht af en ik grijns. 'Ik heb geen goed bewijs. '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ze zegt nee en dat ze nog geen bewijs genoeg heeft. 'Niet?' vraag ik met een lachje. En ik druk mijn lippen weer op die van haar maar dit keer voor een langere kus. En ik trek haar dichter tegen me aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Ik grinnik nog even en hij heeft zijn lippen alweer op diem van mij gedrukt. Hij drukt me steviger tegen zich aan en ik sla mijn armen om hem heen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ze slaat haar armen om me heen en ik glimlach tegen haar lippen. Ik kus haar door en bijt op haar onderlip. Mijn hand ligt nog steeds op haar heup.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Ik laat even mijn lippen plagend gesloten, maar open ze daarna toch. Er komt een hmm geluidje uit mijn mond ik zoen door


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Onze tongen vinden die van elkaar en er ontstaat een vurige tongzoen. Mijn hand glijdt door naar haar zij en streelt haar zij. Dit is zo simpel. Een beetje zoenen, en voor de rest gewoon vrienden. Een beetje Friends with benefits.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    De zoen ging van simpel naar vurig en van vurig naar gepassioneerd. Het was fijn geen titel aan iets vast te knopen en ik grijnsde even door het zoenen door.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik voel haar grijnzen en dan verbreek ik met een lach de kus. 'Gekregen wat je wilt?' vraag ik dan aan haar. Ik kijk haar aan en strijk even met mijn duim langs haar wang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Ik lach even. 'Best wel. ' zei ik met een speelse grijns. Ik pak zijn ene hand vast die hij op mijn hand heeft en laat hem erop rusten terwijjl mijn andere hand in zijncnek rust.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    We zijn beiden gewoon speels, uitdagerig. Ik denk dat we wel hetzelfde een beetje zijn. Qua dit gebied dan. Gewoon lol, geen moeilijke dingen. 'Wil je nog meer?' vraag ik met een uitdagende grijns.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Ik grijns uitdagend. 'Altijd. ' zeg ik en laat mijn hand weer in zijn nek rusten. 'Je hoort nu wel te weten dat je dat niet hoeft te vragen. ' zeg ik met een speelse twinkeling in mijn ogen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik zie de speelse twinkeling in haar ogen. Ik druk mijn lippen op haar mondhoek, dan laat ik ze door sen streling doorgaan naar haar kaak. Ik vervolg mijn weg, nog steeds met een streling van mijn lippen, naar haar hals. En daar kus ik pas echt weer haar huid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Door de streling van zijn lippen voelt als een zacht gekietel aan mijn huid. Ik had mijn handen naar zijn middel geplaatst en als ik zijn lippen pas echt voel in mijn hals krijg ik een korte rilling en grijns ik kort.


    The duty of youth, is to challenge corruption.