• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik knik instemmend en kruip tegen hem aan. Ik streel wat over zijn borstkast en glimlach. Het was geweldig. Dan lach ik zachtjes 'Weet je? We gaan echt eens moeten leren om een condoom te gebruiken.' zeg ik. Voor zwangerschap is er nu wel geen gevaar aangezien ik het al ben maar anders hebben we iets te veel kinderen later.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik knik heftig en kus haar weer lichtjes. Ik pak een bal en gooi weer een strike. Ik grijns en mag nog eens gooien aangezien je 3 keer gooit als je een spar hebt en 2 keer dus als je strike hebt. En ook 2 keer gewoon. 5 kegels. Ik loop blij naar Leslie en til haar op en een rondje te draaien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij kust me nog een keer en dat rotjong krijgt het ook nog voor elkaar om een strike te gooien. Ik glimlach en als Jake klaar is komt hij naar me toe en hij tilt me op en draait een rondje met me. Ik sla mijn armen rond zijn nek. Ik lach en geef Jake dan een kus. 'overwinningskus,' zeg ik tegen zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Dat zijn zorgen voor later." grinnikte ik. Ik leg mijn hoofd tegen het hare en zucht gelukkig. Als iemand ons nu zou vinden zou het er vast heel vreemd uit zien. Wij lagen naakt tegen elkaar en onze kleren lagen verspreid over de kamer, als bewijs van hoe hevig het eraan toe was gegaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik lach en zoen haar terug. 'De winnaar trakteert.' zeg ik en glimlach. Ik zet haar neer en verstrengel onze vingers. Dan loop ik met haar naar de bar.

    Alexi
    Ik sluit nagenietend mijn ogen. Ik druk even kort mijn lippen zacht op de zijne. 'Ik heb mijn eigen belofte verbroken.' zucht ik 'Ik ging je niet meer kussen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach en loop hand in hand naar de bar met Jake. 'Die schoenen zien er echt verschrikkelijk lomp uit,' zeg ik dan met een grimas. Ik zou veel liever mijn sneakers aanhebben. We zijn bij de bar en er wordt ons gevraagd wat we willen drinken. Ik kijk naar Jake, 'Bestel jij eerst maar wat.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik grinnikte zacht.
    "Je hebt je belofte gebroken en kijk wat je ervoor teruggekregen hebt." zei ik lachend.
    "Hmmm, ik vraag me af hoe dit op Saffier overgekomen met zijn..." mompelde ik plots nadenkend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    '2 cola's.' glimlach ik. Ik geef haar haar glas en drink wat van het mijne.
    'Zo wat vind je nu van Bowlen?' vraag ik haar lachend.

    Alexi
    Ik begin te lachen. Shit niet aangedacht. 'Ten eerste, ik denk dat ze sliep en ten 2de het hoort bij de natuur.' en ik grinnik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik pak de cola glimlachend van Jake aan, 'Dank je,' zeg ik dan. En ik neem er ook een slok van. Jake vraagt wat ik nu van het bowlen vindt. 'Ik vind het wel leuk,' glimlach ik. 'En het maakt het nog leuker omdat het met jou is.' ik drink nog wat. 'Misschien kunnen we het ook een keer met Axton en Alexi doen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik grinnikte ook.
    "Hé, ik maakte me gewoon zorgen. Ik dacht: straks hebben we dat beestje een trauma bezorgd."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ( Sorry van gisteren dat ik ineens weg was. Ik moet dus blijkbaar een bril voor tv kijken en op school emde smartboards. -0.5 beide ogen -..-)

    Rachelle Lemmons.

    Ik keek hem aan. Was het zo erg te zien ? Ik zuchtte en zei er niets op terwijl ik alleen maar naar zijn borst staarde. Nee dit was niet leuk. Ik had er een gruwelijke hekel aan als mensen dingen over me kwamen oordelen. Meestal wierp ik iets naar hen, maar bij John..nee echt niet.
    Ik zuchtte en beet op mijn lip. 'Ik ga even naar de wc. ' zei ik toen en rechtte mezelf waarns ik een kamerjas pakte. Ik weet niet vsn wie het was, het boeide me vrih weinig. Ik sloeg die snel om mijn blote rug voor de kou en knoopge die bij mijn borsten goed vast waarna ik rustiv nasr de badkamer liep.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    'Dat is wel een leuk idee.' glimlach ik en zoen haar zachtjes.
    Ik drink weer wat en pak haar hand weer vast.

    Alexi
    Ik grinnik. 'Misschien moeten we voor Saffier de volgende keer maar een oplossing vinden.' zeg ik lachend. Haar in een andere kamer steken is geen optie aangezien we er maar één hebben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan Fields
    Volgens mij heb ik iets verkeerds gezegd. Ze staat op en loopt naar de badkamer. Ik kijk haar na,
    Ik blijf zelf liggen en sla mijn armen achter mijn hoofd. Ik heb alleen maar gezegd dat ze niet onzeker hoeft te zijn. Soms snap ik echt niets van meisjes. Helemaal niets. Ik wacht gewoon af totdat ze terug komt.

    Leslie Day
    Hij zoent me zachtjes en pakt dan mijn hand weer vast en drinkt weer van zijn cola. Ik doe hetzelfde en kijk om me heen en zie hier en daar een gezin bowlen. Ik kijk er glimlachend naar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Zo wil je nog iets gaan doen of terug naar de campus?' vraag ik haar en glimlach. Ik strijk zachtjes over haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    Ik zuchtte en liep naar de badkamer. Ik keek naar mezelf in de spiegel. Mijn lange ravenzwarte haar hing langs mijn schouders terwijl mijn ogen mijn gezicht afspeurde. Mijn blik bleef hangen bij het rode plekje in mijn halss. k zuchtte en deed de kraan open waarna ik die weer sloot. Ik liep weer nar binnen en ging weer naast John liggen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.