• Ik weet niet of ik de enige ben hier op Quizlet die zich eraan ergert wanneer teksten (Nederlands of Engels) vol met fouten staan. Voor de Nederlandse teksten zijn daar natuurlijk al beta-readers voor, maar ik geloof nier dat dat er voor engels al is, terwijl best veel mensen hun intro, proloog of story in het engels schrijven.
    Als ik dit fout heb of wanneer ik de enige ben die dit vind, moet je dat maar gewoon zeggen, maar ik dacht ik zeg het even :).

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 21:48 ]


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Je kan nu aanvinken bij je aanvraag of het een Engelse of een Nederlandse tekst is, dacht ik tenminste.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Volgens mij is er nu inderdaad de mogelijkheid om aan te geven of je tekst in het Nederlands of Engels is. Sommige bèta's kunnen ook goed Engels en zullen die aanvragen dus afhandelen.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ow dat zou wel kunnen, ik heb zelf eerlijk gezegd nog nooit een beta aangevraagd, dacht dat het alleen nederlans was.


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Ja, ik heb net even gekeken en er staat een balkje Nederlands en die kan je veranderen naar Engels.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ja ik zie het, stom had ik eerst even moeten kijken haha
    het viel me gewoon op dat de meeste engelse teksten op Q nogal veel fouten bevatten, maar dat is natuurlijk ook de keus van de schrijver om het na te laten kijken...


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    De bèta's doen zowel Nederlandse als Engelse teksten, maar niet iedereen zendt ze natuurlijk in. Die optie is er dus al wel. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Novak schreef:
    Volgens mij is er nu inderdaad de mogelijkheid om aan te geven of je tekst in het Nederlands of Engels is. Sommige bèta's kunnen ook goed Engels en zullen die aanvragen dus afhandelen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."