• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:29 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik glimlach zwak "ik weet het ook allemaal niet meer Logan. er is gewoon teveel gebeurd. Ik heb mensen al vaker vergeven en vaak heb ik er later spijt van." ik bijt op mijn lip. "ik benm door de war door alles" ik besloot dat we wel even wat konden drinken en liep met Logan naar de kantine. Daar zag ik Finn gebroken zitten en geschrokken liep ik naar hem "finn wat is er?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Finn wat is er?' hoorde ik iemand geschrokken vragen, ik keek geschrokken op en ik zag Rachel en Logan. Ik deed niet eens de moeite om mijn tranen weg te vegen. Het kon me nu echt niks mee schelen. 'Z-ze gaat dood..' was het enige wat ik zei, met een schorre stem en verstikt door tranen.

    Logan Hudson

    Ik knikte begrijpend en liep met haar naar de kantine. Ineens zagen we Finn gebroken zitten en fronste ik. We liepen naar hem toe en Rachel vroeg aan hem wat er aan de hand was. Ik hoorde wat hij zei en begreep er niks van. Ik legde mijn hand uit gebaar van troost op zijn schouder en keek Rachel aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk hem bezorgd aan "wie Finn, vertel me wat er aan de hand is" vraag ik gebrokken. "is er iets met Kurt of Blaine?" ik voel mijn maag samen knijpen. Hun mocht niets overkomen, ze hadden genoeg ellende gehad


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Bella en Kurt, ze..' Ik kuchte even om de krop uit mijn keel te laten verdwijnen. 'Ze hebben een auto-ongeluk gehad. Bella ligt in coma, ze kan dood gaan. En Kurt heeft een hersenschudding en is zijn geheugen kwijt.' zei ik gebroken tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik voelde de tranen branden "weetje ok wie?" vraag ik zacht.
    Ik voelde me nu a gebroken. Ondanks dat ik niet echt bevriend was met Bella vond ik het erg voor Finn. "Finn Bella is sterk, zij gaat het redden" het zou wel raar klinken voor hem maar ik wou dat hij gelukkig was, en bella maakte hem gelukkig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik schudde mijn hoofd. 'Misschien weet Kurt wie het heeft gedaan, maarja die is zijn geheugen kwijt, dus daar hebben we ook niet veel aan.' verzuchtte ik. 'Ik hoop het, ik snap niet waarom dit steeds gebeurt met ons allemaal. Wat hebben we verkeerd gedaan? We hebben al gewoon ellende.' zuchtte ik. Gelukkig was er niks met Emily, als dat erbij kon komen, zou het helemaal dramatisch zijn. 'Waar is Emily eigenlijk?' vroeg ik meteen bezorgd, en ik keek Logan en Rachel aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht even, "in een kamertje. Haar keel is erg dun ofzo en als ze veel en hard hoest gaat het bloeden. Wij wisten ook niet wat er was" ik bijt even op mijn lip. "waar ligt Kurt?" Ik moest nu naar Kurt toe. Hij was mijn beste vriend en vergaf me alles keer op keer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Ehm..' bracht ik bedenkelijk uit, nu kon ik het me zelf niet meer herinneren. '40A als ik me niet vergis.' zuchtte ik, ik stond weer op, want ik wilde zelf weer terug naar Bella. 'Ik loop wel een stukje met jullie mee.' zuchtte ik waarna ik met Logan en Rachel richting Kurt's kamer loop. 'Hier is het, ik ga terug naar Bella.' zei ik waarna ik door liep naar haar kamer. Toen ik binnen kwam schoot ik weer vol en pakte ik haar hand vast en drukte ik er een kus op. 'Je bent sterk en je gaat dit overleven.' zei ik bemoedigend tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    IOk knik dankbaar naar Finn. Met een knoop in mijn maag liep ik de kamer in.
    Ik voelde gelijk tranen branden toen ik kurt daar zo zag liggen. Eerst lag Blaine erin telkens, toen ik nu Kurt en Bella, wie werd de volgende Logan?
    "K-Kurt" kreeg ik er stotterend uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Blaine kon net geen antwoord geven, omdat er iemand binnen kwam. 'K-kurt.' stotterde ze. Nu werd het echt eng, er kwamen als maar mensen die ik niet kende. Er stond ook een jongen bij haar. Ik keek even van Blaine naar het meisje en keek haar met een puzzelende blik aan. 'W-wie zijn jullie?' vroeg ik aan ze.

    Logan Hudson

    'Ik ben Logan, een neef van Finn, dus we zijn familie.' zei ik zacht tegen Kurt, zou hij ooit zijn geheugen nog terug krijgen?

    [Ik moet zo gaan, en dan kom ik niet meer terug want ik ga tot s' nachts afspreken met vrienden, dus dan ben ik er morgen weer.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ik moet oko straksjes weg enzo.

    Rachel
    Ik zuchtte diep ongelukkig "ik ben Rachel we zijn Bff's en zongen altijd samen" zeg ik zacht. Zou hij Emily ook niet herkennen? "ik ga em even halen" mompel ik en loop snel naar het kamertje. Snel loop ik terug en kom ik weer binnen. "herken je har ook niet? je nichtje"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Bff?' vroeg ik een beetje spottend. 'Bff s iets voor meisjes.' zei ik niet-begrijpend. Waarom zou ik 'bff' zijn met een meisje? Ik keek even naar de baby, maar herkende haar ook niet. Ik raakte echt helemaal door de war door alles. Dus kon ik zingen? Sprak ze de waarheid? Ik wist het allemaal gewoon niet meer.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kon mijn tranen niet meer binnen houden, het liefste wou ik hem knuffelen maar dat zou raar zijn voor hem. Ik slikte. "weetje dan echt niets meer" zuch ik wanhopig. Alles was hij vergeten. "Je zong liever met de meisjes mee dan met de jongens in Glee. Dit is je nichtje Kurt, Emily" zeg ik wanhopig. Wat was dit voor shit. Als ik ooit kwam te weten wie dit gedaan had ozu ik hem hoogstpersoonlijk zelg vermoorden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Rachel en Logan kwamen binnen, dus ze hadden het van Finn gehoord. Ik zuchtte zachtjes en luisterde naar de gesprek. Ik zag dat Kurt verwarrend en angstig naar mij keek en naar hun. Rachel zei wat en liep weg om even Emily te gaan halen en kwam met haar terug. Het zou nu echt verwarrend zijn voor hem. Ik moest me inhouden om niet te gaan huilen. Ik wou Kurt zijn geheugen terug en dat hij ons herkende. Zonder nog wat te zeggen, liep ik weg. En de tranen liepen over mijn wangen, ik was zo blij dat het niets ernstigs was met Kurt, maar dit was ook een ware kwelling voor me. Ik moest gewoon doen alsof ik zijn beste vriend was en ik voelde me zo rot. Bella, kon ik nog steeds niet geloven. Misschien ging ze wel dood. Huilend liet ik me zakken op een trap en mijn handen deed ik voor mijn gezicht.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Waarom zou ik liever met de meisjes willen zingen? Ik ben een jongen.' mompelde ik. Blaine liep ineens snel weg en ik keek hem verward na, had ik iets verkeerds gezegd? Waarom liep hij ineens weg? En wie was Rachel precies? 'Ik snap het gewoon niet meer oké.' mompelde ik lichtelijk gefrustreerd waarna ik zuchtte.

    [Ik kan nog wel reageren, aangezien ik in de trein zit. Maar als ik ineens weg ben dan ben ik er.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.