• Ik heb vandaag een e-mail gekregen van Jobselectie.nl. Ze zochten een PHP programmeur. Deze e-mail is naar alle eerste jaars Informatica studenten gestuurd. Ik heb er meteen op gereageerd en diegene was erg enthousiast. Net heb ik met hem gebeld en hij was erg positief over mij. Ik moest mijn CV opsturen en dan zou hij dat doorlezen. Als dat goed genoeg is (waar ik wel vanuit ga, omdat ik veel met PHP heb gedaan) zal hij weer met mij contact opnemen voor een gesprek.

    Het bedrijf zit 2 minuten lopen van mijn school vandaan, dus dat is perfect en het uurloon is geweldig! Tussen de 10 en 15 euro! :9~

    Ik hoop echt dat ik word aangenomen!

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 16:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik hoop voor je dat je wordt aangenomen. Succes! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    jaimyhoi schreef:
    Goodluck Mitchell! Ik duim voor je (:


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Heel veel witte muizen met rooie oogies! ^^. (lees: succes!) Het lukt je vast wel.


    Succes!


    Ex astris, sciencia

    Wat een mooi uurloon. Succes in ieder geval en hopelijk contacteren ze je dan snel terug.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dank jullie weeel!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pretty cool! Veel succes.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Whoaaa good luck! (: Hoop voor je dat je het wordt!


    ars moriendi

    Succes!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Veel succes! Als hij zo enthousiast over je was/is dan zou ik het vreemd vinden als hij je niet aan neemt.


    Physics is awesome

    Klinkt goed, nog iemand die duimt voor jou hier ^^

    Zeg maar dat je ook mensen op een site voor jongeren vaak helpt met hun electronica-problemen :3


    Tijd voor koffie.

    Ik hoop voor je dat je wordt aangenomen, succes!


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik hoop echt dat hij snel reageert op mijn CV.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk wel dat ze je zullen aannemen, aangezien ze zo enthousiast over je reageren. (:

    Maar als nog veel succes! Hopelijk word je aangenomen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hij gaat je vast aannemen, hij is in ieder geval al enthousiast over e (;
    Maar veel succes (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."