• Ja, ik maak me nu meteen weer wat druk en ik wil graag weten hoe dit kan gebeuren.
    Ik ben 1,66 en woog altijd (nog niet zo lang terug) X kg. Ik kwam nooit over de Y kg, en nu ineens weeg ik Z kg MAAR IK WORD NIET DIKKER! en dan raak ik dus wat in paniek :'$ Hoe kan dat gebeuren als ik géén spieren kweek want ik sport niet en ook niet meer eet dan normaal.
    Hoe is het mogelijk dat ik zwaarder word, zonder dikker te worden? Ik heb het overal al gezocht op internet maar ik kan geen goed antwoord vinden, alleen maar dingen over diëten.


    Even voor de duidelijkheid omdat sommige mensen vinden dat ik me aanstel : Ik heb hypochondrie. Ja een ziekte dat je snel bang bent en MOET weten wat er aan de hand is. Geloof me, zeer vervelend. Als je wil weten hoe erg het kan zijn, zoek het maar op. Ik vraag niet veel van jullie, alleen of jullie meer weten over zwaarder worden maar niet dikker.
    Dus, even dat jullie het weten.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 12:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 sep 2012 - 16:07 ]


    The walking dead <'3

    Dat is helemaal niet abnormaal. Ik weet niet hoeveel verschil het is want je hebt de getallen veranderd naar letters, maar dat komt waarschijnlijk gewoon omdat je lichtjes bent gegroeid. Waarschijnlijk niet in de lengte, maar misschien zijn je schouders of je heupen uitgezet. ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    In jouw plaats zou ik gewoon heeeeeeeel blij zijn. Want ik weeg meer dan vroeger en dat zie je er ook aan en ik kan zeggen dat ik me niet kan inbeelden dat een mens in jouw plaats ongelukkiger kan zijn dan in die van mij.(cat)


    effort never betrays you

    Zwaardere botten?
    Dat heb ik. Ik woog vroeger altijd zwaarder dan een dikker meisjes dan mij, dat kwam doordat ik best wel zware botten heb en ik ook forser ben gebouwd.

    ( Stel me nu niet voor als een bodybuilder. XD )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dat probleempje heb ik ook :/. Als je op een goed gewicht zit is het toch geen probleem?


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Amarelo schreef:
    In jouw plaats zou ik gewoon heeeeeeeel blij zijn. Want ik weeg meer dan vroeger en dat zie je er ook aan en ik kan zeggen dat ik me niet kan inbeelden dat een mens in jouw plaats ongelukkiger kan zijn dan in die van mij.(cat)


    Dit geldt ook voor mij.


    Physics is awesome

    Lol, in dat geval heb ik ook hypochondrie of whatever the hell it is. Zoveel mensen zijn snel bang en willen weten wat het is.
    Als je je echt zorgen maakt ga je beter naar de dokter, die weet het meteen. Hier krijg je alleen maar veronderstellingen...


    O, look at all the fucks I give: