• Ja, ik maak me nu meteen weer wat druk en ik wil graag weten hoe dit kan gebeuren.
    Ik ben 1,66 en woog altijd (nog niet zo lang terug) X kg. Ik kwam nooit over de Y kg, en nu ineens weeg ik Z kg MAAR IK WORD NIET DIKKER! en dan raak ik dus wat in paniek :'$ Hoe kan dat gebeuren als ik géén spieren kweek want ik sport niet en ook niet meer eet dan normaal.
    Hoe is het mogelijk dat ik zwaarder word, zonder dikker te worden? Ik heb het overal al gezocht op internet maar ik kan geen goed antwoord vinden, alleen maar dingen over diëten.


    Even voor de duidelijkheid omdat sommige mensen vinden dat ik me aanstel : Ik heb hypochondrie. Ja een ziekte dat je snel bang bent en MOET weten wat er aan de hand is. Geloof me, zeer vervelend. Als je wil weten hoe erg het kan zijn, zoek het maar op. Ik vraag niet veel van jullie, alleen of jullie meer weten over zwaarder worden maar niet dikker.
    Dus, even dat jullie het weten.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 12:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 sep 2012 - 16:07 ]


    The walking dead <'3

    Da's een normaal gewicht. Ik weeg trouwens precies het zelfde, en ben ook even lang als jou. Ik schommel tussen de 59 en 60. Maar heb je al eens bedacht dat je misschien wel aan het groeien bent?


    You are beautiful, you are love.

    Moet je ongesteld worden of ben je ongesteld? Dan hou je meer vocht vast en lijk je zwaarder terwijl je dit eigenlijk helemaal niet bent, dat gaat vanzelf weer weg.
    Trouwens, het ligt er ook aan wanneer je je weegt. 's morgens kan je zo'n 2 tot 3 kilo lichter zijn dan 's avonds.


    Your make-up is terrible

    Ben je ongesteld? Dan houdt je mee vocht vast. Of zwanger, haha;p
    IK zou me er niet te druk om maken, waarschijnlijk zijn je hormonen wat aan het feesten.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik ga hier maar niks op zeggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Moet je ongesteld worden of ben je ongesteld? Dan hou je meer vocht vast en lijk je zwaarder terwijl je dit eigenlijk helemaal niet bent, dat gaat vanzelf weer weg.
    Trouwens, het ligt er ook aan wanneer je je weegt. 's morgens kan je zo'n 2 tot 3 kilo lichter zijn dan 's avonds.

    Zover ik weet hoef ik niet ongesteld te worden. En ik heb vanochtend gewogen toen ik net naar de wc was gegaan en nog niks had gegeten of gedronken.


    The walking dead <'3

    CyberLord schreef:
    Ik ga hier maar niks op zeggen.

    Als je hier niks op wil zeggen, waarom zet je dan toch nog even een reactie. Als je echt niet wil reageren, zeg dan gewoon niks? Want wat wil je eigenlijk zeggen met een reactie : Ik ga hier maar niks op zeggen. Daar heb ik toch niks aan? Dus zeg dan gewoon niks? (": Niet boos bedoeld ofzo.


    The walking dead <'3

    CONCERN schreef:
    (...)
    Als je hier niks op wil zeggen, waarom zet je dan toch nog even een reactie. Als je echt niet wil reageren, zeg dan gewoon niks? Want wat wil je eigenlijk zeggen met een reactie : Ik ga hier maar niks op zeggen. Daar heb ik toch niks aan? Dus zeg dan gewoon niks? (": Niet boos bedoeld ofzo.

    Nou goed, dan zeg ik het wel. Ik vind dat je je aanstelt. Het kan best gebeuren dat je lichaamsgewicht per dag wisselt. Heb ik zo vaak. Dan weeg ik opeens rond de 95 kilo en dan volgende dag nog maar 90.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nou goed, dan zeg ik het wel. Ik vind dat je je aanstelt. Het kan best gebeuren dat je lichaamsgewicht per dag wisselt. Heb ik zo vaak. Dan weeg ik opeens rond de 95 kilo en dan volgende dag nog maar 90.

    Hoezo aanstel? Ik zeg ja niks overdreven. Ik vraag me gewoon af waarom ik zwaarder word maar niet dikker, want dat vind ik gewoon raar. En ik ben een persoon die zich snel bang maakt. En aangezien ik het nergens kan vinden, omdat ik een oorzaak zocht waarvan het kon komen dacht ik, misschien weten mensen het hier(?) En het is niet één dag. Het is nu al een week zo dat ik zwaarder word ;x Daarom maak ik me ook wat zorgen.


    The walking dead <'3

    Misschien zie jij het niet maar andere mensen wel, want ik zie het zelf niet dat ik dunner geworden bent, maar andere mensen zeggen van wel, maar ik ben wel 7 kilo arfgevallen\


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    CONCERN schreef:
    (...)
    Hoezo aanstel? Ik zeg ja niks overdreven. Ik vraag me gewoon af waarom ik zwaarder word maar niet dikker, want dat vind ik gewoon raar. En ik ben een persoon die zich snel bang maakt. En aangezien ik het nergens kan vinden, omdat ik een oorzaak zocht waarvan het kon komen dacht ik, misschien weten mensen het hier(?) En het is niet één dag. Het is nu al een week zo dat ik zwaarder word ;x Daarom maak ik me ook wat zorgen.


    Moet je minder vreten :x Ik vind het ook aanstellerig als je bang word omdat je een paar kilo meer weegt hoor. Nou, misschien komt het omdat je meer spieren kweekt, spieren wegen meer dan vet. Er zijn zoveel mogelijkheden.


    Your make-up is terrible

    kittje schreef:
    Misschien zie jij het niet maar andere mensen wel, want ik zie het zelf niet dat ik dunner geworden bent, maar andere mensen zeggen van wel, maar ik ben wel 7 kilo arfgevallen\

    Ik heb ook aan mensen om me heen gevraagd of ik dikker word. Zelfs mijn ouders heb ik gevraagd. Maar ze zeggen allemaal van 'nee joh doe normaal je hebt mooi figuur.' En mijn stiefmoeder zei weekend terug nog; Je buik is helemaal weg. Dus dikker word ik niet, maar wel zwaarder. ><


    The walking dead <'3

    Assassin schreef:
    (...)

    Moet je minder vreten :x Ik vind het ook aanstellerig als je bang word omdat je een paar kilo meer weegt hoor. Nou, misschien komt het omdat je meer spieren kweekt, spieren wegen meer dan vet. Er zijn zoveel mogelijkheden.

    Njaa als jullie de reden weten waarom ik juist snel bang ben, dan zouden jullie het misschien minder aanstellerig vinden. Ik heb namelijk paar week terug gehoord dat ik een ziekte heb waardoor ik vet snel bang word en me druk maak genaamd: hypochondrie. Daarom moet ik altijd meteen weten wat er aan de hand is, sorry daarvoor.
    Oh en btw, ik vreet al nauwelijks! En moeilijk he om soms een beetje rekening te houden met mensen hun gevoel. Damn..

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 12:21 ]


    The walking dead <'3

    Je bent nog in de groei, wie zegt dat je spieren niet groeien en zwaarder worden? Misschien worden je botten wel zwaarder.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    Je bent nog in de groei, wie zegt dat je spieren niet groeien en zwaarder worden? Misschien worden je botten wel zwaarder.

    Jaa misschien wel. (":


    The walking dead <'3

    Een weegschaal is ook niet altijd even betrouwbaar, dat weet je hè? (;
    Rustig aan, waarschijnlijk is er nu gewoon een periode dat je meer vocht vasthoudt o.i.d. Ik weet het ook niet, maar zoiets zal het wel zijn.
    Geen zorgen maken, alles komt wel weer goed. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"