• Ja, ik maak me nu meteen weer wat druk en ik wil graag weten hoe dit kan gebeuren.
    Ik ben 1,66 en woog altijd (nog niet zo lang terug) X kg. Ik kwam nooit over de Y kg, en nu ineens weeg ik Z kg MAAR IK WORD NIET DIKKER! en dan raak ik dus wat in paniek :'$ Hoe kan dat gebeuren als ik géén spieren kweek want ik sport niet en ook niet meer eet dan normaal.
    Hoe is het mogelijk dat ik zwaarder word, zonder dikker te worden? Ik heb het overal al gezocht op internet maar ik kan geen goed antwoord vinden, alleen maar dingen over diëten.


    Even voor de duidelijkheid omdat sommige mensen vinden dat ik me aanstel : Ik heb hypochondrie. Ja een ziekte dat je snel bang bent en MOET weten wat er aan de hand is. Geloof me, zeer vervelend. Als je wil weten hoe erg het kan zijn, zoek het maar op. Ik vraag niet veel van jullie, alleen of jullie meer weten over zwaarder worden maar niet dikker.
    Dus, even dat jullie het weten.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 12:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 sep 2012 - 16:07 ]


    The walking dead <'3

    Trouwens ik las dat stress ervoor kan zorgen dat je gewicht verliest dus als je geen stress hebt moet je in theorie aan komen.


    Physics is awesome

    Barnabas schreef:
    Een weegschaal is ook niet altijd even betrouwbaar, dat weet je hè? (;
    Rustig aan, waarschijnlijk is er nu gewoon een periode dat je meer vocht vasthoudt o.i.d. Ik weet het ook niet, maar zoiets zal het wel zijn.
    Geen zorgen maken, alles komt wel weer goed. (:

    Dankje! <'3 Ik hoop dat het binnenkort weer afzakt :'3


    The walking dead <'3

    Oczy schreef:
    Trouwens ik las dat stress ervoor kan zorgen dat je gewicht verliest dus als je geen stress hebt moet je in theorie aan komen.

    Dat kan best wel kloppen want ik had veel stress. Nu wel minder maar zoals ik al zei, ik kom niet aan maar word wel zwaarder ;o


    The walking dead <'3

    Misschien groeien je botten? Die hebben ook een bepaald gewicht (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik heb precies hetzelfde. Allen be ik 1.62m en weeg nu X kilo. Normaal was ik Y, maar ik ben juist dunner geworden o.o....

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 sep 2012 - 16:09 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je lichaamsgewicht schommelt gewoon hoor. Een kilo meer of minder verschil over een paar dagen is niks raars.

    En je wordt niet dikker van 4 kilo meer. Dat merk je nauwelijks.


    quidquid excusatio prandium pro

    Oh, welkom bij de club, ik heb ook hypochondrie.
    But, dat is mogelijk, je lichaam is -als het goed is- nog volop in ontwikkeling.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Alsof je dikker wordt van 5 kilo..


    I live for the applause, you will die for it.

    Mordin schreef:
    Je lichaamsgewicht schommelt gewoon hoor. Een kilo meer of minder verschil over een paar dagen is niks raars.

    En je wordt niet dikker van 4 kilo meer. Dat merk je nauwelijks.


    26 - 02 - '16

    spieren wegen meer dan vet, dus als je veel sport en spieren ontwikkeld ga je ook automatisch meer wegen ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Als het goed is, is je lichaam nog in ontwikkeling.
    Je blijft trouwens ook niet je hele leven een gewicht, that´s impossible


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Het is maar 2 kilo, dat gebeurt zo vaak. Je wordt heus niet van iedere kilo -zichtbaar- dikker. Niks om je zorgen over te maken dus :')

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 8:32 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Assassin schreef:
    Moet je ongesteld worden of ben je ongesteld? Dan hou je meer vocht vast en lijk je zwaarder terwijl je dit eigenlijk helemaal niet bent, dat gaat vanzelf weer weg.
    Trouwens, het ligt er ook aan wanneer je je weegt. 's morgens kan je zo'n 2 tot 3 kilo lichter zijn dan 's avonds.


    Allebei waar.


    Life is full of fake people

    -> Gewichten even verwijderd, aangezien het noemen van gewichten niet is toegestaan op Quizlet


    I am an idiot, I move.

    Het kan net zo goed aan je weegschaal liggen. ALs je die verplaatst naar een andere kamer of ondergrond, kan je gewicht al veranderen.

    En wat men hierboven zegt, misschien houd je meer vocht vast, ben je net ongesteld geweest/moet je het bijna worden. Vocht, stress.
    Er zijn zo veel mogelijkheden.
    Misschien is het morgen weg.

    Op zich snap ik inderdaad het probleem niet. Zeker omdat je dus nog niet weet of dit een permanente verandering is, want je had het vandaag pas gezien, zei je.
    En je gewicht is nog steeds gezond, dus er is geen probleem, want je bent dus niet dikker.
    Persoonlijk vind ik het ook overbodig om iedere dag op de weegschaal te gaan staan, juist om deze reden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes