• Ik dacht, houd de titel even zoals hij hoort. (:

Het verhaal achter het awesome-people-topic.
    Er was eens een quizletter, die dacht: Ik ga een topic aanmaken waar mensen verplicht moeten reageren als ze het openen. Zo komen er allemaal onzinreacties en dat is grappig! ;D
    Langzaam kreeg dit topic een aantal vaste leden, die het gezellig maakten en er een stam-topic van maakten. Er kwamen steeds meer mensen bij die allemaal bevriend met elkaar raakten. Zo ontstond er creativiteit met de titels en de beginpost. Er werd gedreigd met One-Vengers en beloond met cybercookies. En zo verloor het topic uiteindelijk zijn doel. Het laat-een-reactie-achter-topic veranderde in het Awesome-people-topic en dat zijn wij:

Sarah – Saarsel - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg, Directioner, Rusher, Minecrafter en Tribute
    Melissa - Vollmer - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg, Directioner
    Rani - Saunders - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg, TWFanmily, Digrassidict, Campbell Saunders
    Marthe - Gallymogger - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg, Avenger, Defender, Starkische Muts, Tribute, Demigod, Avatar en Potterhead, Firebender, Vuurheer, Narniër
    Nele - Neelsel - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg, Starkische Muts, HoN vamp, Blub
    Naomi - Excitatio - is 17 en wordt 18 op 9 december, Belg
    Nena - Jeremiah - is 15 en wordt 16 op 5 oktober, Belg, Blub2
    Xanthe - IIlumination - is 14 en wordt 15 op 7 juli , Belg, Directioner en HoN vamp
    Fren - Souvenir, is 12 en wordt 13 op 9 januari, Belg, Tribute, Avatar, HP, Narnia, Directioner
    Lisette - Dittany - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander
    Lisanne - Grammarnazi - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander, Avenger, Defender en Starkische muts
    Lieke - Haleb - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander, Directioner, TWFanmily
    Nikki - Dirtypaws - is 17 en wordt 17 op 3 november, Nederlander, Directioner, Tribute en Grammarnazi
    Beaudine - Carstairs - is 16 en wordt 17 op 2 mei, Nederlander, Directioner
    Mara - WearyEyed - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander, Directioner
    Sofie - Stratosphere - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander, Starkische Muts, Rusher, The Passionate Lover, Earthbender en Potterhead
    Zenzy - Dragneel - is 11 en wordt 12 op 5 december, Nederlander, Tribure en Grammarnazi
    Tessa - TessaRose is 16 wordt 17 op 12 Juli, Nederlander, Directioner, District 2, Anglophile
    Jette - GeverfdeDame - is 13 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander, HON Vampier, Parawhore, Within Temptation fan, Avada Kedavra-er, Potterhead, Tribute, Little Black Star en Little Monster
    Joëlla - LukeBrooks - is 16 en wordt 17 op 22 september, Nederlander, Directioner, TWFanmily, District 2, District 11, District 12
    Kimberly - Gatiss - is 16 en wordt 17 op 1 december, Nederlander, Directioner, Potterhead, Sherlockian, Alien
    Isabella - Yancy - is 15 en wordt 16 op 18 juli, Nederlander, Directioner, Tribute, District 2, TVD, Teen Wolf, Saving Hope
    Sarita - ImAwesome - is 14 en wordt 15 op 14 oktober, Nederlander
    Danique - Yuffie - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander
    Anne - Moringa - is 15 en wordt 16 op 20 februari, Nederlander, Directioner
    Roos - Lilia - is 14 en wordt 15 op 9 juni, Nederlander
    Gabriëla - KINGMALIK - is 15 en wordt 16 op 29 december, Nederlander, Directioner, Rusher, Tribute en Ajacied
    Lizzy - AdorePayne - is 16 en wordt 17 op 7 oktober, Nederlander, Directioner
    Sterre - Prul - is 14 en wordt 15 op 9 oktober, Nederlander, Directioner, Tribute, Savant en Draki
    Sandra - Ellenpoep - is 15 en wordt 16 op 6 augustus, Nederlander
    Kim - Koopa - is 16 en wordt 17 op 14 september, Nederlander, Jurkie, Rusher, Gleek, Klainer, Jedhead, Olly Murs, hardcore Star Wars fan, Minecrafter.
    Precious - Avatar - is 14 en wordt op 28 oktober 15, Nederlander, Directioner, Tumbler-verslaafd

Dear awesome people; I love you! <4

[ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 12:05 ]

"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

Moringa schreef:
    (...)

Uhuu, I knowww. :c

Ik heb het echt heeel erg druk de laatste tijd.

Hoi :Y)

It's never gonna happen, Guys.

Haleb schreef:
    (...)

Hoe is het? En met je werk? Je werkt toch bij de hema?

Muh niet echt super eigenlijk. Ik ga volgende week voor het eerst naar de pshycholoog, waar ik echt super zenuwachtig voor ben. Bij werk was het eerst een drama met een verschrikkelijke assistent-manager, dat is nu al opgelost gelukkig. Ik was niet de enige die problemen met haar had. c:
    En hoe gaat het met Lieke Styles? :3

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Yuffie schreef:
    (...)

Hoi :Y)

Hiii! c:

Moringa schreef:
    (...)

Muh niet echt super eigenlijk. Ik ga volgende week voor het eerst naar de pshycholoog, waar ik echt super zenuwachtig voor ben. Bij werk was het eerst een drama met een verschrikkelijke assistent-manager, dat is nu al opgelost gelukkig. Ik was niet de enige die problemen met haar had. c:
    En hoe gaat het met Lieke Styles? :3

Daar hoef je echt niet zenuwachtig voor te zijn, ik was dat ook bij de eerste keer, hoor. Maar die mensen kunnen je echt heel goed helpen. Oh, dat is mooi. Goed zo. Hoe was het in Nijmegen? :3
    Goed, goed. Ik ga wel met wat meer plezier naar school. (:

stay safe because I like being alive at the same time as you

Haleb schreef:
    (...)

Daar hoef je echt niet zenuwachtig voor te zijn, ik was dat ook bij de eerste keer, hoor. Maar die mensen kunnen je echt heel goed helpen. Oh, dat is mooi. Goed zo. Hoe was het in Nijmegen? :3
    Goed, goed. Ik ga wel met wat meer plezier naar school. (:

Jaa, ik ben ook wel blij dat ik ga. c: Het was echt supergaaf! Heel gezellig! We gingen veel buitenactiviteiten doen zoals boomklimmen en steppen. Helaas was het weer wat minder. Het toppunt was om half 5 's nachts een slaapzakrace houden en vallen we precies voor de deur van de leraren. Ze vonden het blijkbaar niet zo'n leuk idee.
    Ah, gelukkig! Ook een leuke klas met leuke leraren? Welk profiel heb je eigenlijk gekozen?

Moringa schreef:
    (...)

Jaa, ik ben ook wel blij dat ik ga. c: Het was echt supergaaf! Heel gezellig! We gingen veel buitenactiviteiten doen zoals boomklimmen en steppen. Helaas was het weer wat minder. Het toppunt was om half 5 's nachts een slaapzakrace houden en vallen we precies voor de deur van de leraren. Ze vonden het blijkbaar niet zo'n leuk idee.
    Ah, gelukkig! Ook een leuke klas met leuke leraren? Welk profiel heb je eigenlijk gekozen?

Oh, dat is altijd zo leuk hè! Als je dan zo lang op blijft me elkaar, echt zo gezellig.
    Juah, de klas had ik vorig jaar ook, dus. Ik doe Economie. (:

Haleb schreef:
    (...)

Oh, dat is altijd zo leuk hè! Als je dan zo lang op blijft me elkaar, echt zo gezellig.
    Juah, de klas had ik vorig jaar ook, dus. Ik doe Economie. (:

Die dag nadat ik terugkwam moest ik al naar school, dus ik was wel helemaal kapot.
    Dat is wel fijner dan in een totaal vreemde klas terecht te komen. Ik heb een soort van afkeer tegen economie gekregen door de leraar die we daarvoor hebben. Hij is zo akdjfkljfas eng en vies. Haast niemand heeft dat profiel daardoor gekozen. xd

Hoe gaat het btw met de rest uit dit topic?

Moringa schreef:
    (...)

Die dag nadat ik terugkwam moest ik al naar school, dus ik was wel helemaal kapot.
    Dat is wel fijner dan in een totaal vreemde klas terecht te komen. Ik heb een soort van afkeer tegen economie gekregen door de leraar die we daarvoor hebben. Hij is zo akdjfkljfas eng en vies. Haast niemand heeft dat profiel daardoor gekozen. xd

Hoe gaat het btw met de rest uit dit topic?

Hahaha, mijn leraar Economie heeft ook best een eng gezicht, idk, het lijkt net alsof zijn gezicht een verbrand is geweest ofseu. Vorig jaar had ik een leukere Economie leraar ):
    Goooood, I guess. Ik weet het van sommige (: Nele gaat weg, dus.

Haleb schreef:
    (...)

Hahaha, mijn leraar Economie heeft ook best een eng gezicht, idk, het lijkt net alsof zijn gezicht een verbrand is geweest ofseu. Vorig jaar had ik een leukere Economie leraar ):
    Goooood, I guess. Ik weet het van sommige (: Nele gaat weg, dus.

Die van mij had dus van die lelijke verkleurde vingers. Geen topje meer van haar pink maar er groeide dus nog wel een nagel. Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen en die was ze altijd aan het vijlen. Voor de rest stonk ze verschrikkelijk, droeg ze vreselijke kleding, had ze teveel make-up op, zaten er altijd klitten in haar haren. Alles was dus eng aan haar.

Ik zag het inderdaad in het vorige topic, muh jammer. Ben ik de enige die al weken niet voorbij is gekomen in dit topic?

Ik ga een film kijken, bye!

Moringa schreef:
    (...)

Die van mij had dus van die lelijke verkleurde vingers. Geen topje meer van haar pink maar er groeide dus nog wel een nagel. Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen en die was ze altijd aan het vijlen. Voor de rest stonk ze verschrikkelijk, droeg ze vreselijke kleding, had ze teveel make-up op, zaten er altijd klitten in haar haren. Alles was dus eng aan haar.

Ik zag het inderdaad in het vorige topic, muh jammer. Ben ik de enige die al weken niet voorbij is gekomen in dit topic?

Dat is niet echt eng, dat is gewoon jezelf niet goed verzorgen, haha. Maar natuurlijk is het ook vies. Waarom hebben jullie het niet aangegeven ofseu? xd
    I guess so, haha xd.
    Have fun! (:

Zo, en ik heb eindelijk weer is wat geschreven bij Larry&Lilo ^^

Asdghjkl Hoi (:

The sun will rise and we will try again.

Ik heb zojuist Larry seks geschreven, HAHA.
    Dat was noodzakelijk om te melden.

Bonjourr! ^^
    Het is vrijdag! :'D

You always have a choice in life, it's sometimes just