• Hee mensen,

    Kan iemand mij dat uitleggen in verstaanbare wijze, want op google vind ik allemaal moeilijke woorden :'D
    Ik moet namelijk een hypothese en een verwachting opschrijven over schimmel dat invloed heeft op de groei van tuinkers...
    Alvast bedankt!
    X


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb dat zo vaak moeten invullen bij biologie... maar ik kan er maar niet op komen. Sorry. :c

    Dat moest ik vorig jaar doen , maar dan in een andere richting zonder schimmel. Allen wij gebruiken allen Hypothese. Volgens mij is het gewoon hetzelfde?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daemon schreef:
    Dat moest ik vorig jaar doen , maar dan in een andere richting zonder schimmel. Allen wij gebruiken allen Hypothese. Volgens mij is het gewoon hetzelfde?


    Zat je toevallig in Havo4 toen? Mijn lerares had die plantjes gekweekt, maar toen kwam er schimmel op, dus dat was de reden dat we het moesten doen met schimmel i.p.v met de invloed van licht en donker.
    Ik zit trouwens in 3vwo, maar ze hebben ons een 4havo boek gegeven... om kennis te maken met het biologie van de bovenbouw -_-''


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik dacht dat dat hetzelfde was?


    Don't find love. Let love find you.

    Het is volgens mij gewoon hetzelfde, zoals onze docent zegt: "De hypothese is wat je verwacht als antwoord op de onderzoeksvraag" :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    SeverusS schreef:
    (...)

    Zat je toevallig in Havo4 toen? Mijn lerares had die plantjes gekweekt, maar toen kwam er schimmel op, dus dat was de reden dat we het moesten doen met schimmel i.p.v met de invloed van licht en donker.
    Ik zit trouwens in 3vwo, maar ze hebben ons een 4havo boek gegeven... om kennis te maken met het biologie van de bovenbouw -_-''

    Nee, ik zat vorig jaar in 2 havo en nu 3 havo :3. Maar ik krijg al biologie sinds de eerste.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat ís hetzelfde. Ik heb het echt zó vaak moeten doen.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 18:09 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    mijn leraar zei dat hypothese en verwachting hetzelfde zijn. Er zijn geen veschillen.


    Hell is empty..al the devils are here

    De hypothese is de stelling. En de verwachting is wat je denkt dat er gaat gebeuren.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hypothese is waarom je denkt dat iets zo is of wat je denkt dat iets is, wat je denkt dat de verklaring is of zo, en verwachting is wat er dan zou gebeuren... Het is niet hetzelfde...


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Dat is het zelfde. Heb het gisteren nog gehad. :')


    Life is a beautiful struggle

    Bedankt allemaal! Heb mijn verslag gisteren ingeleverd, hopelijk is het goed!!


    "I solemnly swear that i am up to no good."