• ... binnen jouw vriendengroep? Elke vriendengroep heeft wel 1 persoon die hogere cijfers haalt/veel praat/heel braaf is/kinderachtig/volwassen is.
    Dus wat ben jij?

    Ik ben de baby van mijn vriendengroep. Ik ben een van de oudsten, maar iedereen behandelt mij als de jongste. Ik word de hele dag over mijn hoofd geaaid en overal heen gesleurd. Het heeft wel z'n voordelen, omdat iedereen je altijd wilt helpen en ik mag bij iedereen op schoot zitten. Yay (baby)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Grapjes maker, prater, "schattig" omdat ik klein ben.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 22:02 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    'De persoon waarvan iedereen niet begrijpt op welke gronden zij haar beslissingen neemt.'


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Grappenmaker, kletskous, tutje, bitchy

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 22:06 ]


    Me so good.

    Uhm. Ik ben de 'speciale'. Naja, mijn vriendinnen noemen me allemaal toch speciaal, omdat ik een aparte muziek- en kledingstijl heb, omdat ik meestal veel anders denk dan de meesten, me niet veel aantrek van wat anderen van me denken, ik de meeste mensen nogal oppervlakkig vind, etc. En ohja, samen met nog een vriendin zijn wij diegene die lachen met de meeste debielste dingen, dingen die anderen niet grappig zouden vinden.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 22:15 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    de rooie :D

    Ik ben de nerd die slecht is in aardrijkskunde, ik heb bij nog geen enkel vak onvoldoendes gehaald, behalve bij aardrijkskunde. stiekem is het gewoon een kutvak. Verder ben ik de lange en degene die niet boos kan worden op iemand.


    Opgeven is geen optie.

    Ik heb niet echt een groepje waar we bepaalde rollen hebben?
    En ik pas me nogal aan aan de mensen met wie ik om ga, dus ja...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik ben denk ik de meest kinderachtige. Ik kan nooit serieus zijn en gedraag me als een idioot. Oh, of de dwerg, dat kan ook nog! :Y)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 22:11 ]

    De kleine, mijn vrienden zijn serieus veel groter als mij haha! XD


    Militat omnis amans

    ehmm kinderachtig xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    De kleinste en de schattigste, maar wel de persoon met de grootste mond :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ecstasy schreef:
    Ik ben denk ik de meest kinderachtige. Ik kan nooit serieus zijn en gedraag me als een idioot. Oh, of de dwerg, dat kan ook nog! :Y)
    De meest luidruchtigste. Mee eens Emma? (:

    Ot; De emo / rednek


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    De luidruchtigste, de domste (woorden van een vriendin), maar toch de grappigste, lol.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 22:23 ]

    BAZINGA schreef:
    (...)De meest luidruchtigste. Mee eens Emma? (:

    Ot; De emo / rednek


    Hey, dat vind ik niet lief van je! ):
    Jij bent ook een luidruchtig persoon, iedereen hoort jou van veraf ook altijd al schreeuwen, dus eh! Luidruchtig geldt ook voor jou!

    Ik ben de oudste en de agressiefst.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.