Hey, ik heb een idee voor een boek (geen fanfiction) en het lijkt me leuk als jullie me helpen met de peronages te verzinnen . Ik kan niet beloven dat ze precies hetzelfde worden, noch dat ik ze allemaal ga gebruiken, ik ga ook niet vertellen wat voor personen ik precies zoek, hieronder komt de verhaallijn en laat je verbeelding maar de vrije loop. Dat is namelijk hoe goede ideeën ontstaan (:.
Verhaallijn:
Toen Camill’s moeder op de rand van de dood balanceerde, zag ze nog maar één uitweg, ze sloot een pact met een duivelszoon. Ze heeft haar moeder misschien weer, maar dat gaat niet lang meer duren, want een dag na haar achttiende verjaardag moet zij naar de onderwereld om zijn “Engels des doods” te worden. Camill is daar niet zo blij mee, maar ja, een belofte is een belofte, toch? En veel kan ze er niet tegen doen, ik bedoel, je kunt toch niet wegrennen voor de duivel? Niet dat ze het niet heeft geprobeerd, maar ze is ercahter gekomen dat – dat best wel onmogelijk is. Dus één dag na haar achttiende verjaardag, staat Camill netjes op de afgesproken plek, maar hoewel de stoere Camill nu naar de onderwereld gaat, is ze van plan hetzelfde jaar nog uit de deal van de duivelszoon te komen en weer terug naar boven te gaan.
De vraag is alleen of dat haar gaat lukken.
Dus, here it is. Mijn verhaallijn. Heb jij plotseling een supercool personage in je hoofd, die gewoon in mijn verhaal móet komen? Zet hier dan snel een berichtje! Btw, je hoeft (kan) niet de vragenlijst voor Camill, of Nicolas (de duivelszoon) invullen, maar een betere (coolere) naam voor Nicolas is altijd welkom .
Hier is de vragenlijst:
Basis
1. Naam:
2. Leeftijd (echte en hoe/zij eruitziet, bijv. hij is 3278, maar hij lijkt op 19):
3. Geslacht:
4. Rol in het verhaal:
Uiterlijk (graag géén foto's erbij!)
1. Welke haarkleur heeft hij of zij?
2. Welke haarstijl heeft hij of zij?
3. Welke kleur ogen heeft hij of zij?
4. Wat voor figuur heeft hij of zij?
5. Wat is zijn of haar lengte?
6. Wat is zijn of haar kledingstijl?
7. Heeft hij of zij piercings of tattoos?
8. Draagt hij of zij make-up?
9. Wat is zijn of haar huidskleur?
10. Draagt hij of zij een bril/lenzen?
Karakter
1. Wat zijn zijn of haar goede eigenschappen/gewoontes?
2. Wat zijn zijn of haar slechte eigenschappen/gewoontes?
3. Wat zijn zijn of haar grootste angsten?
4. Waar kan hij of zij absoluut niet tegen?
5. Heeft hij of zij vreemde gewoontes?
Interesses
1. Wat zijn zijn of haar hobby’s?
2. Wat zijn zijn of haar talenten?
3. Waar droomt hij of zij van?
4. Heeft hij of zij een idool?
5. Wat voor muziek luistert hij of zij?
6. Heeft hij of zij huisdieren?
Als je dit voor me invult ben ik je eeuwig dankbaar! En ik weet dat het veel werk is, dus duizendmaal dank .
Every living creature dies alone.