• Hey, ik heb een idee voor een boek (geen fanfiction) en het lijkt me leuk als jullie me helpen met de peronages te verzinnen =D. Ik kan niet beloven dat ze precies hetzelfde worden, noch dat ik ze allemaal ga gebruiken, ik ga ook niet vertellen wat voor personen ik precies zoek, hieronder komt de verhaallijn en laat je verbeelding maar de vrije loop. Dat is namelijk hoe goede ideeën ontstaan (:.

    Verhaallijn:

    Toen Camill’s moeder op de rand van de dood balanceerde, zag ze nog maar één uitweg, ze sloot een pact met een duivelszoon. Ze heeft haar moeder misschien weer, maar dat gaat niet lang meer duren, want een dag na haar achttiende verjaardag moet zij naar de onderwereld om zijn “Engels des doods” te worden. Camill is daar niet zo blij mee, maar ja, een belofte is een belofte, toch? En veel kan ze er niet tegen doen, ik bedoel, je kunt toch niet wegrennen voor de duivel? Niet dat ze het niet heeft geprobeerd, maar ze is ercahter gekomen dat – dat best wel onmogelijk is. Dus één dag na haar achttiende verjaardag, staat Camill netjes op de afgesproken plek, maar hoewel de stoere Camill nu naar de onderwereld gaat, is ze van plan hetzelfde jaar nog uit de deal van de duivelszoon te komen en weer terug naar boven te gaan.
    De vraag is alleen of dat haar gaat lukken.


    Dus, here it is. Mijn verhaallijn. Heb jij plotseling een supercool personage in je hoofd, die gewoon in mijn verhaal móet komen? Zet hier dan snel een berichtje! Btw, je hoeft (kan) niet de vragenlijst voor Camill, of Nicolas (de duivelszoon) invullen, maar een betere (coolere) naam voor Nicolas is altijd welkom =D.

    Hier is de vragenlijst:
    Basis
    1. Naam:
    2. Leeftijd (echte en hoe/zij eruitziet, bijv. hij is 3278, maar hij lijkt op 19):
    3. Geslacht:
    4. Rol in het verhaal:


    Uiterlijk (graag géén foto's erbij!)
    1. Welke haarkleur heeft hij of zij?
    2. Welke haarstijl heeft hij of zij?
    3. Welke kleur ogen heeft hij of zij?
    4. Wat voor figuur heeft hij of zij?
    5. Wat is zijn of haar lengte?
    6. Wat is zijn of haar kledingstijl?
    7. Heeft hij of zij piercings of tattoos?
    8. Draagt hij of zij make-up?
    9. Wat is zijn of haar huidskleur?
    10. Draagt hij of zij een bril/lenzen?

    Karakter

    1. Wat zijn zijn of haar goede eigenschappen/gewoontes?
    2. Wat zijn zijn of haar slechte eigenschappen/gewoontes?
    3. Wat zijn zijn of haar grootste angsten?
    4. Waar kan hij of zij absoluut niet tegen?
    5. Heeft hij of zij vreemde gewoontes?


    Interesses

    1. Wat zijn zijn of haar hobby’s?
    2. Wat zijn zijn of haar talenten?
    3. Waar droomt hij of zij van?
    4. Heeft hij of zij een idool?
    5. Wat voor muziek luistert hij of zij?
    6. Heeft hij of zij huisdieren?

    Als je dit voor me invult ben ik je eeuwig dankbaar! En ik weet dat het veel werk is, dus duizendmaal dank =D.


    Every living creature dies alone.

    1. Naam: Ambrose
    2. Leeftijd (echte en hoe/zij eruitziet, bijv. hij is 3278, maar hij lijkt op 19): Hij is 4368 jaar maar hij lijkt 20
    3. Geslacht: Man
    4. Rol in het verhaal: Jeugdfriend van Camill


    Uiterlijk (graag géén foto's erbij!)
    1. Welke haarkleur heeft hij of zij? Zwart
    2. Welke haarstijl heeft hij of zij? Kleine krulletjes
    3. Welke kleur ogen heeft hij of zij? Groen
    4. Wat voor figuur heeft hij of zij? Licht gespierd
    5. Wat is zijn of haar lengte? 1.80m
    6. Wat is zijn of haar kledingstijl? Elke dag heeft hij een heel andere kledingstijl, het kan alle kanten uitgaan, maar nooit zal hij er heel standard uitzien.
    7. Heeft hij of zij piercings of tattoos? Nee
    8. Draagt hij of zij make-up? Nee
    9. Wat is zijn of haar huidskleur? Licht gebruind
    10. Draagt hij of zij een bril/lenzen? Nee

    Karakter

    1. Wat zijn zijn of haar goede eigenschappen/gewoontes? Ambrose is heel betrouwbaar en komt zijn afspraken altijd na
    2. Wat zijn zijn of haar slechte eigenschappen/gewoontes? Ambrose heeft een kort londje en kan daardoor soms erg aggresief worden
    3. Wat zijn zijn of haar grootste angsten? Vel licht
    4. Waar kan hij of zij absoluut niet tegen? Ambrose kan er niet tegen als mensen verluisteren dat zachte geroezemoes irriteerd hem mateloos. Ook kan hij er niet tegen als mensen te dicht bij hem in de buurt komen of aan hem gaan zitten
    5. Heeft hij of zij vreemde gewoontes? Ambrose houd er van om wandelingen te maken in de regen. Door het gevoel van de regendruppels die op hem neerdalen voelt hij zich één met de natuur


    Interesses

    1. Wat zijn zijn of haar hobby’s? Nachtwandelingen maken en tekenen
    2. Wat zijn zijn of haar talenten? Ambrose ziet meer dan je denkt...
    3. Waar droomt hij of zij van? Leven in een andere wereld of ander tijdperk
    4. Heeft hij of zij een idool? Nee
    5. Wat voor muziek luistert hij of zij? Natuurmuziek
    6. Heeft hij of zij huisdieren? Een klein draakje

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 23:21 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    1. Naam: Keirina 'Queen' [ Achternaam onbekend [
    2. Leeftijd (echte en hoe/zij eruitziet, bijv. hij is 3278, maar hij lijkt op 19): Ze lijkt net 15/16 maar is meer dan 3500 jaar oud.
    3. Geslacht: Vrouw.
    4. Rol in het verhaal: Zit al ong. 3500 jaar in de Onderwereld. Weet er alles van af en probeer Camil het leven zuur te maken.


    Uiterlijk (graag géén foto's erbij!)
    1. Welke haarkleur heeft hij of zij? As-blond
    2. Welke haarstijl heeft hij of zij? Altijd opgestoken in een warrige knot, of stijl.
    3. Welke kleur ogen heeft hij of zij? Zwart.
    4. Wat voor figuur heeft hij of zij?
    Heel erg dun. ''Plank figuur''. Dunne armpjes, beentjes, geen buikje, niks.
    5. Wat is zijn of haar lengte? 1.59 m
    6. Wat is zijn of haar kledingstijl? Rusitig, onopvallend, zwart, kisten. etc.
    7. Heeft hij of zij piercings of tattoos? Een heel klein mini diamantje in haar neus.
    8. Draagt hij of zij make-up? Haar ogen zijn altijd dik omlijnt met eyeliner/oogpotlood met mascara en vuur rode lippenstift.
    9. Wat is zijn of haar huidskleur? Wit/blank
    10. Draagt hij of zij een bril/lenzen? Nee.

    Karakter

    1. Wat zijn zijn of haar goede eigenschappen/gewoontes? Weet bijna alles van alles af. Laat niet over zich heen lopen. Komt makkelijk uit moeilijke situatie's. Geen angsten. Altijd haar woordje klaar. (Kan ook een slechte eigenschap zijn). Weet zich stil te houden op momenten waarneer dat moet en weet haar mond open te trekken op precies de juisten momenten.
    2. Wat zijn zijn of haar slechte eigenschappen/gewoontes? Ze kan vreselijk arrogant doen. Ze negeert mensen die ze totaal niet mag of scheld ze juist de hele tijd uit. (Camil dus).
    Heeft een zwak voor knappe jongens. Word snel pissig als iemand iets verkeerds doet.
    3. Wat zijn zijn of haar grootste angsten? Heeft ze niet.
    4. Waar kan hij of zij absoluut niet tegen? Domme mensen, naïfe mensen, mensen die haar aan blijven staren.
    5. Heeft hij of zij vreemde gewoontes? Ze heeft de gewoonte om voor ze naar bed gaat een soort riuteel uit te oefenen met wierrook en haar familie leden die vroeger nog ''boven'' waren allemaal welterusten te wensen.

    Interesses

    1. Wat zijn zijn of haar hobby’s? Lezen, dingen te weten komen.
    2. Wat zijn zijn of haar talenten? Ze is goed in vechtsporten, ze is erg sterk.. (Past niet bij haar uiterlijk). Als ze wilt kan ze goed zingen.
    3. Waar droomt hij of zij van? Om weer naar ''boven'' te gaan.
    4. Heeft hij of zij een idool? Ze vind zichzelf wel geweldig.
    5. Wat voor muziek luistert hij of zij? Ze houd niet van muziek. En als het echt moest zou het klassiek worden.
    6. Heeft hij/zij huisdieren. Nee, ze heeft een hekel aan beesten.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:22 ]


    'Powers are divided into Four; the world is guided by one'