• Hey, ik heb een idee voor een boek (geen fanfiction) en het lijkt me leuk als jullie me helpen met de peronages te verzinnen =D. Ik kan niet beloven dat ze precies hetzelfde worden, noch dat ik ze allemaal ga gebruiken, ik ga ook niet vertellen wat voor personen ik precies zoek, hieronder komt de verhaallijn en laat je verbeelding maar de vrije loop. Dat is namelijk hoe goede ideeën ontstaan (:.

    Verhaallijn:

    Toen Camill’s moeder op de rand van de dood balanceerde, zag ze nog maar één uitweg, ze sloot een pact met een duivelszoon. Ze heeft haar moeder misschien weer, maar dat gaat niet lang meer duren, want een dag na haar achttiende verjaardag moet zij naar de onderwereld om zijn “Engels des doods” te worden. Camill is daar niet zo blij mee, maar ja, een belofte is een belofte, toch? En veel kan ze er niet tegen doen, ik bedoel, je kunt toch niet wegrennen voor de duivel? Niet dat ze het niet heeft geprobeerd, maar ze is ercahter gekomen dat – dat best wel onmogelijk is. Dus één dag na haar achttiende verjaardag, staat Camill netjes op de afgesproken plek, maar hoewel de stoere Camill nu naar de onderwereld gaat, is ze van plan hetzelfde jaar nog uit de deal van de duivelszoon te komen en weer terug naar boven te gaan.
    De vraag is alleen of dat haar gaat lukken.


    Dus, here it is. Mijn verhaallijn. Heb jij plotseling een supercool personage in je hoofd, die gewoon in mijn verhaal móet komen? Zet hier dan snel een berichtje! Btw, je hoeft (kan) niet de vragenlijst voor Camill, of Nicolas (de duivelszoon) invullen, maar een betere (coolere) naam voor Nicolas is altijd welkom =D.

    Hier is de vragenlijst:
    Basis
    1. Naam:
    2. Leeftijd (echte en hoe/zij eruitziet, bijv. hij is 3278, maar hij lijkt op 19):
    3. Geslacht:
    4. Rol in het verhaal:


    Uiterlijk (graag géén foto's erbij!)
    1. Welke haarkleur heeft hij of zij?
    2. Welke haarstijl heeft hij of zij?
    3. Welke kleur ogen heeft hij of zij?
    4. Wat voor figuur heeft hij of zij?
    5. Wat is zijn of haar lengte?
    6. Wat is zijn of haar kledingstijl?
    7. Heeft hij of zij piercings of tattoos?
    8. Draagt hij of zij make-up?
    9. Wat is zijn of haar huidskleur?
    10. Draagt hij of zij een bril/lenzen?

    Karakter

    1. Wat zijn zijn of haar goede eigenschappen/gewoontes?
    2. Wat zijn zijn of haar slechte eigenschappen/gewoontes?
    3. Wat zijn zijn of haar grootste angsten?
    4. Waar kan hij of zij absoluut niet tegen?
    5. Heeft hij of zij vreemde gewoontes?


    Interesses

    1. Wat zijn zijn of haar hobby’s?
    2. Wat zijn zijn of haar talenten?
    3. Waar droomt hij of zij van?
    4. Heeft hij of zij een idool?
    5. Wat voor muziek luistert hij of zij?
    6. Heeft hij of zij huisdieren?

    Als je dit voor me invult ben ik je eeuwig dankbaar! En ik weet dat het veel werk is, dus duizendmaal dank =D.


    Every living creature dies alone.

    Basis
    1.Naam: Rosalina 'Rose' Montgommery
    2. Leeftijd: Lijkt 18 maar is in werkelijkheid enkele duizenden jaren oud
    3. Geslacht: Vrouwelijk
    4. Rol in het verhaal: Bevriend met de hoofdpersoon en eventuele andere personages

    Uiterlijk
    1. Welke haarkleur heeft hij of zij? Ze heeft blond haar met een donker bruin, tegen zwart aan, dipdye
    2. Welke haarstijl heeft hij of zij? Haar haren zijn lang.
    3. Welke kleur ogen heeft hij of zij? Groen/blauw
    4. Wat voor figuur heeft hij of zij? Ze heeft een zandloper figuur
    5. Wat is zijn of haar lengte? Ze is 1 meter 65 lang
    6. Wat is zijn of haar kledingstijl? Haar kledingstijl varieert van emo tot tuttig.
    7. Heeft hij of zij piercings of tattoos? Ze heeft een piercing in haar neus.
    8. Draagt hij of zij make-up? Ze maakt haar ogen zwart op
    9. Wat is zijn of haar huidskleur? Haar huidskleur is vrij bleek. Haar huidtype is 2
    10. Draagt hij of zij een bril/lenzen? Nee

    Karakter
    1. Wat zijn zijn of haar goede eigenschappen/gewoontes? Ze is behulpzaam, lief en een goed luisterend oor.
    2. Wat zijn zijn of haar slechte eigenschappen/gewoontes? Ze is ongeduldig, soms een beetje gemeen en te sarcastisch.
    3. Wat zijn zijn of haar grootste angsten? Ze is bang voor clowns
    4. Waar kan hij of zij absoluut niet tegen? Ze kan echt niet tegen vis. Daar walgt ze van.
    5. Heeft hij of zij vreemde gewoontes? Nee


    Interesses
    1. Wat zijn zijn of haar hobby’s? Ze kan goed turnen en zwemmen.
    2. Wat zijn zijn of haar talenten? Ze is heel creatief.
    3. Waar droomt hij of zij van? Ze wil ooit een geweldige baan krijgen en zelfs beroemd worden.
    4. Heeft hij of zij een idool? Nee, ze noemt zichzelf niet zo snel fan.
    5. Wat voor muziek luistert hij of zij? variërend van metal tot pop.
    6. Heeft hij of zij huisdieren? Ja, twee katten.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 20:56 ]


    26 - 02 - '16

    SummerDays schreef:
    Hey, ik heb een idee voor een boek (geen fanfiction) en het lijkt me leuk als jullie me helpen met de peronages te verzinnen =D. Ik kan niet beloven dat ze precies hetzelfde worden, noch dat ik ze allemaal ga gebruiken, ik ga ook niet vertellen wat voor personen ik precies zoek, hieronder komt de verhaallijn en laat je verbeelding maar de vrije loop. Dat is namelijk hoe goede ideeën ontstaan (:.

    Verhaallijn:

    Toen Camill’s moeder op de rand van de dood balanceerde, zag ze nog maar één uitweg, ze sloot een pact met een duivelszoon. Ze heeft haar moeder misschien weer, maar dat gaat niet lang meer duren, want een dag na haar achttiende verjaardag moet zij naar de onderwereld om zijn “Engels des doods” te worden. Camill is daar niet zo blij mee, maar ja, een belofte is een belofte, toch? En veel kan ze er niet tegen doen, ik bedoel, je kunt toch niet wegrennen voor de duivel? Niet dat ze het niet heeft geprobeerd, maar ze is ercahter gekomen dat – dat best wel onmogelijk is. Dus één dag na haar achttiende verjaardag, staat Camill netjes op de afgesproken plek, maar hoewel de stoere Camill nu naar de onderwereld gaat, is ze van plan hetzelfde jaar nog uit de deal van de duivelszoon te komen en weer terug naar boven te gaan.
    De vraag is alleen of dat haar gaat lukken.


    Dus, here it is. Mijn verhaallijn. Heb jij plotseling een supercool personage in je hoofd, die gewoon in mijn verhaal móet komen? Zet hier dan snel een berichtje! Btw, je hoeft (kan) niet de vragenlijst voor Camill, of Nicolas (de duivelszoon) invullen, maar een betere (coolere) naam voor Nicolas is altijd welkom =D.

    Hier is de vragenlijst:
    Basis
    1. Naam:
    2. Leeftijd (echte en hoe/zij eruitziet, bijv. hij is 3278, maar hij lijkt op 19):
    3. Geslacht:
    4. Rol in het verhaal:


    Uiterlijk (graag géén foto's erbij!)
    1. Welke haarkleur heeft hij of zij?
    2. Welke haarstijl heeft hij of zij?
    3. Welke kleur ogen heeft hij of zij?
    4. Wat voor figuur heeft hij of zij?
    5. Wat is zijn of haar lengte?
    6. Wat is zijn of haar kledingstijl?
    7. Heeft hij of zij piercings of tattoos?
    8. Draagt hij of zij make-up?
    9. Wat is zijn of haar huidskleur?
    10. Draagt hij of zij een bril/lenzen?

    Karakter

    1. Wat zijn zijn of haar goede eigenschappen/gewoontes?
    2. Wat zijn zijn of haar slechte eigenschappen/gewoontes?
    3. Wat zijn zijn of haar grootste angsten?
    4. Waar kan hij of zij absoluut niet tegen?
    5. Heeft hij of zij vreemde gewoontes?


    Interesses

    1. Wat zijn zijn of haar hobby’s?
    2. Wat zijn zijn of haar talenten?
    3. Waar droomt hij of zij van?
    4. Heeft hij of zij een idool?
    5. Wat voor muziek luistert hij of zij?
    6. Heeft hij of zij huisdieren?

    Als je dit voor me invult ben ik je eeuwig dankbaar! En ik weet dat het veel werk is, dus duizendmaal dank =D.
    Ohw en niet vergeten, het speel zich in de onderwerled af, voor het meeste van het verhaal!


    Every living creature dies alone.

    1. Naam: Katie Light
    2. Leeftijd : 16
    3. Geslacht: vrouwlijk
    4. Rol in het verhaal: Vriendin hoofdpersoon


    Uiterlijk (graag géén foto's erbij!)
    1. Welke haarkleur heeft hij of zij? Bruin
    2. Welke haarstijl heeft hij of zij? lang met krullen aan de haar punten
    3. Welke kleur ogen heeft hij of zij? groen
    4. Wat voor figuur heeft hij of zij? Dun
    5. Wat is zijn of haar lengte? 1.70 maakt het wat uit?
    6. Wat is zijn of haar kledingstijl? Stoer maar wel een beetje normaal
    7. Heeft hij of zij piercings of tattoos? nee
    8. Draagt hij of zij make-up? ja maar niet heeel veel gewoon masacara en wat poeder
    9. Wat is zijn of haar huidskleur? licht getint
    10. Draagt hij of zij een bril/lenzen? nee

    Karakter

    1. Wat zijn zijn of haar goede eigenschappen/gewoontes? durft heel veel , lief , stoer en grappig
    2. Wat zijn zijn of haar slechte eigenschappen/gewoontes? kan niet tegen verlies, hekel aan gezeik
    3. Wat zijn zijn of haar grootste angsten? de dood..
    4. Waar kan hij of zij absoluut niet tegen? gezeik
    5. Heeft hij of zij vreemde gewoontes? ze eet en drink bijna alles wat ze tegen komt maakt niet uit of iemand eraan gezeten heeft


    Interesses

    1. Wat zijn zijn of haar hobby’s? skate
    2. Wat zijn zijn of haar talenten? zingen
    3. Waar droomt hij of zij van? zangers worden
    4. Heeft hij of zij een idool? 1D :P of Selena Gomez
    5. Wat voor muziek luistert hij of zij? kijk ^
    6. Heeft hij of zij huisdieren? ja een kat Binky


    Suc66666

    Basis
    1. Naam:Cristal Henderson
    2. Leeftijd (echte en hoe/zij eruitziet, bijv. hij is 3278, maar hij lijkt op 19): lijkt 19 maar is 2310 jaar oud
    3. Geslacht: Vrouwelijk
    4. Rol in het verhaal: beste vriendin van Camill maar haar beschermengel die haar helpt in alle moeilijke omstandigheden (Camill heeft niets door)


    Uiterlijk (graag géén foto's erbij!)
    1. Welke haarkleur heeft hij of zij? pikzwart haar
    2. Welke haarstijl heeft hij of zij? mooie krullen
    3. Welke kleur ogen heeft hij of zij? blauw
    4. Wat voor figuur heeft hij of zij? ze heeft een zandloperfiguur
    5. Wat is zijn of haar lengte? Ze is redelijk groot: 1.70m
    6. Wat is zijn of haar kledingstijl? Haar kledingstijl is casual chic
    7. Heeft hij of zij piercings of tattoos? Ze heeft op haar rug een tattoo
    8. Draagt hij of zij make-up? Ze draagt eyeliner en goude oogschaduw die niet hard opvalt
    9. Wat is zijn of haar huidskleur? Huidtype 3
    10. Draagt hij of zij een bril/lenzen? Nee

    Karakter

    1. Wat zijn zijn of haar goede eigenschappen/gewoontes?Ze is vriendelijk, helpende hand, sociaal
    2. Wat zijn zijn of haar slechte eigenschappen/gewoontes? Ze kan koppig zijn
    3. Wat zijn zijn of haar grootste angsten? Dat het kwade overheerst
    4. Waar kan hij of zij absoluut niet tegen? Dat er iemand een zware leugen tegen haar verteld
    5. Heeft hij of zij vreemde gewoontes? Ze verdwijnt plots


    Interesses

    1. Wat zijn zijn of haar hobby’s?
    Ze kan goed dansen en koken
    2. Wat zijn zijn of haar talenten? koken
    3. Waar droomt hij of zij van? Als een normaal meisje door het leven kunnen gaan
    4. Heeft hij of zij een idool? Nee
    5. Wat voor muziek luistert hij of zij?Ze hoort alles graag
    6. Heeft hij of zij huisdieren?
    Ze heeft een witte husky


    The truth is that I love you and I need to know from you if you love me too.

    Basis:

    1. Naam: Maurice. Hij heeft geen achternaam (of is hem vergeten/heeft het er nooit over).
    2. Leeftijd: Hij ziet eruit als eind vijftig, maar in feite is hij al duizenden jaren oud. Zelf is hij de tel een beetje kwijt geraakt, dus zijn ware leeftijd is onbekend.
    3. Geslacht: Man
    4. Rol in het verhaal: Hij is een soort mentor van de Engelen des Doods.


    Uiterlijk (graag géén foto's erbij!):

    1. Welke haarkleur heeft hij of zij? Wit/grijs.
    2. Welke haarstijl heeft hij of zij? Kortgeknipt haar zonder een echt kapsel erin.
    3. Welke kleur ogen heeft hij of zij? Zwart. Ooit waren ze bruin, maar in de loop der jaren zijn ze steeds donkerder geworden.
    4. Wat voor figuur heeft hij of zij? Maurice is wat aan de stevige kant.
    5. Wat is zijn of haar lengte? 1.75 m.
    6. Wat is zijn of haar kledingstijl? Hij is standaard gekleed in een zwart pak.
    7. Heeft hij of zij piercings of tattoos? Nee
    8. Draagt hij of zij make-up? Nee
    9. Wat is zijn of haar huidskleur?
    10. Draagt hij of zij een bril/lenzen? Ja, een bril met vierkante glazen.

    Karakter:

    1. Wat zijn zijn of haar goede eigenschappen/gewoontes? Hij heeft het heel snel door wanneer iemand ergens mee zit en kan meestal goed inschatten waar het mee te maken heeft.
    2. Wat zijn zijn of haar slechte eigenschappen/gewoontes? Door zijn lange tijd in de onderwereld, is hij de grip op menselijke emoties kwijtgeraakt. Daarom kan het hem meestal bijzonder weinig schelen als er iets met iemand aan de hand is, zelfs al heeft hij het wel altijd meteen door.
    3. Wat zijn zijn of haar grootste angsten? Zijn dochter ooit daar beneden tegen te komen.
    4. Waar kan hij of zij absoluut niet tegen? Als men naar zijn 'vorige' leven gaat vragen. Hij zegt altijd dat dat privé is, maar in feite weet hij er ontzettend weinig meer van. Hij haat dat, dus wilt hij daar liever niet aan herinnerd worden.
    5. Heeft hij of zij vreemde gewoontes? Voor zover ik kon bedenken, niet. Dit mag zelf bijgewerkt worden. x'D


    Interesses:

    1. Wat zijn zijn of haar hobby’s? Hij hield vroeger erg veel van muziek maken (met instrumenten of door zang), maar na zo'n tien jaar in de onderwereld wist hij niet eens meer wat muziek was.
    2. Wat zijn zijn of haar talenten? Hij is erg slim en weet de waarheid altijd zo te draaien dat het in zijn voordeel komt te staan. Dit kan hij ook bij anderen doen, maar daar is hij over het algemeen te egocentrisch voor.
    3. Waar droomt hij of zij van? Vroeger droomde hij ervan om te ontsnappen, om terug te gaan naar zijn oude leven, maar ook die droom is weggerot door een lange tijd in de onderwereld.
    4. Heeft hij of zij een idool? Nee.
    5. Wat voor muziek luistert hij of zij? Vroeger luisterde hij voornamelijk volksmuziek, maar inmiddels is hij het hele bestaan van muziek vergeten.
    6. Heeft hij of zij huisdieren? Nee.

    Dit was waar ik aan dacht toen ik je samenvatting las. Pas hem gerust aan naar jouw wensen als je hem kiest. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hier is de vragenlijst:
    Basis
    1. Naam: Moira Hazel (ze haat haar achternaam)
    2. Leeftijd (echte en hoe/zij eruitziet, bijv. hij is 3278, maar hij lijkt op 19): 3962, ze lijkt 18
    3. Geslacht: vrouwelijk
    4. Rol in het verhaal: Camill's beschermengel maar Camill vind haar totaal niet aardig


    Uiterlijk (graag géén foto's erbij!)
    1. Welke haarkleur heeft hij of zij? Blond
    2. Welke haarstijl heeft hij of zij? Stijl
    3. Welke kleur ogen heeft hij of zij? blauw
    4. Wat voor figuur heeft hij of zij? heel dun
    5. Wat is zijn of haar lengte? 1,77
    6. Wat is zijn of haar kledingstijl? alles, als het maar in de mode is
    7. Heeft hij of zij piercings of tattoos? nee
    8. Draagt hij of zij make-up? ja, best veel
    9. Wat is zijn of haar huidskleur? lichte tint
    10. Draagt hij of zij een bril/lenzen? nee

    Karakter

    1. Wat zijn zijn of haar goede eigenschappen/gewoontes? is erg sociaal en is onder haar dikke laag make-up wel heel lief
    2. Wat zijn zijn of haar slechte eigenschappen/gewoontes? tuttig, snel afgeleid
    3. Wat zijn zijn of haar grootste angsten? dood.
    4. Waar kan hij of zij absoluut niet tegen? ruzie, mensen die over dingen praten die zij niet kent
    5. Heeft hij of zij vreemde gewoontes? ze heeft het nooit koud


    Interesses

    1. Wat zijn zijn of haar hobby’s? muziek luisteren, uitslapen, zingen
    2. Wat zijn zijn of haar talenten? ze kan heel goed zingen
    3. Waar droomt hij of zij van? Een normaal leven lijden
    4. Heeft hij of zij een idool? nee
    5. Wat voor muziek luistert hij of zij? van alles en nog wat
    6. Heeft hij of zij huisdieren? ja een kleine kat die haar, als het kan, overal achtervolgt


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.

    Hier is de vragenlijst:
    Basis
    1. Naam: Kaylee roodbloed
    2. Leeftijd 1234 maar ze lijkt 19(echte en hoe/zij eruitziet, bijv. hij is 3278, maar hij lijkt op 19):
    3. Geslacht: vrouw
    4. Rol in het verhaal: Een vriendin, maar ze is eigelijk een heks.


    Uiterlijk (graag géén foto's erbij!)
    1. Welke haarkleur heeft hij of zij? Blond rood
    2. Welke haarstijl heeft hij of zij? wild
    3. Welke kleur ogen heeft hij of zij? Blauw
    4. Wat voor figuur heeft hij of zij? Ze is heel dun
    5. Wat is zijn of haar lengte? 1 meter 75
    6. Wat is zijn of haar kledingstijl? Apart
    7. Heeft hij of zij piercings of tattoos? ze een tattoo van een Vampire en een navelpiercing
    8. Draagt hij of zij make-up? ze heeft altijd make-up
    9. Wat is zijn of haar huidskleur? blank
    10. Draagt hij of zij een bril/lenzen? bril

    Karakter

    1. Wat zijn zijn of haar goede eigenschappen/gewoontes? Ze helpt iedereen, is gek. Soms te gek. Kaylee houd er van om een keer iets raars te doen.
    2. Wat zijn zijn of haar slechte eigenschappen/gewoontes? Ze slaat snel, als je aan haar vrienden komt heb je een probleem
    3. Wat zijn zijn of haar grootste angsten? Dat iemand haar geheim weet.
    4. Waar kan hij of zij absoluut niet tegen? Mensen die alles weten
    5. Heeft hij of zij vreemde gewoontes? Als ze eten ziet wil ze dat en is verslaafd aan het woordje Dude


    Interesses

    1. Wat zijn zijn of haar hobby’s? Dansen
    2. Wat zijn zijn of haar talenten? Kan goed Ballet dansen
    3. Waar droomt hij of zij van? Een eigen familie
    4. Heeft hij of zij een idool? Ja Pink One Direction, Boo boo Stewart
    5. Wat voor muziek luistert hij of zij? Vanalles
    6. Heeft hij of zij huisdieren? Ze heeft twee honden, Pink en Niall.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 7:21 ]


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Basis
    1. Naam: River Blood
    2. Leeftijd (echte en hoe/zij eruitziet, bijv. hij is 3278, maar hij lijkt op 19): Dat weet ze zelf niet meer, maar ze ziet eruit als 19
    3. Geslacht: Vrouw
    4. Rol in het verhaal: Oudere zus van Nicolas


    Uiterlijk (graag géén foto's erbij!)
    1. Welke haarkleur heeft hij of zij? Kersenrood geverfd
    2. Welke haarstijl heeft hij of zij? Stijl
    3. Welke kleur ogen heeft hij of zij? Rood
    4. Wat voor figuur heeft hij of zij? Slank
    5. Wat is zijn of haar lengte? 1 meter 73
    6. Wat is zijn of haar kledingstijl? Donker, Gothic, Veel zwart, grijs en andere donkere kleuren.
    7. Heeft hij of zij piercings of tattoos? Tattoo van een roos op haar schouder
    8. Draagt hij of zij make-up? Zwarte Eye-liner en erg donkere oogschaduw.
    9. Wat is zijn of haar huidskleur? Bleek
    10. Draagt hij of zij een bril/lenzen? Nee

    Karakter

    1. Wat zijn zijn of haar goede eigenschappen/gewoontes? Ze kan soms raar doen, tot irritatie van haar vader. Ze helpt graag mensen
    2. Wat zijn zijn of haar slechte eigenschappen/gewoontes? Ze is erg opvliegend, supergemeen, vermoord mensen, maar heeft een goed hart.
    3. Wat zijn zijn of haar grootste angsten? Dat iemand te weten komt dat ze de duivelsdochter is.
    4. Waar kan hij of zij absoluut niet tegen? Betweters
    5. Heeft hij of zij vreemde gewoontes? Ze kan niet van chocola afblijven


    Interesses

    1. Wat zijn zijn of haar hobby’s? Electrisch gitaar spelen, dansen
    2. Wat zijn zijn of haar talenten? Gitaar spelen (zowel electrisch als gewoon) en dansen (Jazzballet en emotioneel ballet)
    3. Waar droomt hij of zij van? Een beroemde balletdanseres worden
    4. Heeft hij of zij een idool? Kristen Stewart, Robert Pattinson en One Direction
    5. Wat voor muziek luistert hij of zij? 1D, Hardrock, Metal
    6. Heeft hij of zij huisdieren? Een zwarte kat, Bitter.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:32 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik wil wel iets proberen, ik ga het meteen invullen (:. Wil je me trouwens waarschuwen? Ik heb intresse voor dit verhaal, hihi.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Die verhaallijn doet me heel erg denken aan The Devil's Tears, een fanfiction die ik laatst heb gelezen. D:


    Searching heavens for another earth

    Basis.

    ~ Naam: Aderyn. Haar achternaam is niet bekend, maar in ieder geval hetzelfde als die van Nicolas. De naam Aderyn betekent vogel. Zo spreek je het uit: Ed-de-rin.
    ~ Leeftijd: Aderyn is fysiek 17 jaar oud en ziet er zo ook uit, maar geestelijk en in het echt is ze 3142.
    ~ Geslacht: Vrouwelijk.
    ~ Rol in het verhaal: Jonger zusje van Nicolas. Uiteindelijk één van de (beste) vriendinnen van Camill en probeert haar te helpen, zonder dat Nicolas dat weet (later uiteindelijk wel).


    Uiterlijk.

    ~ Welke haarkleur heeft zij? Aderyn heeft hazelnootbruin haar, met zwarte en donkerrode highlights erin. De onderkant van haar haren (de puntjes) zijn hemelsblauw.
    ~ Welke haarstijl heeft zij? Aderyn heeft prachtig krullend haar wat tot haar onderrug komt. Ze besteedt er ook veel aandacht aan, soms heeft ze er zelfs ruzie mee omdat het vrijwel altijd in de klit zit.
    ~ Welke kleur ogen heeft zij? Aderyn heeft hemelsblauwe ogen met een gifgroene en donkerpaarse tinten erin. De kleur rond de pupil is donkerrood en valt bijna niet op.
    ~ Wat voor figuur heeft hij of zij? Aderyn is dun, maar niet helemaal dun. Haar botten steken ook niet uit, ze is normaal eigenlijk. Ze heeft een zandloperfiguur, maar daar is ze niet altijd blij mee.
    ~ Wat is haar lengte? Aderyn is niet zo lang, ze is 1.61.
    ~ Wat is haar kledingstijl? Aderyn kleedt zich normaal, niet sexy, niet uitdagend, niet gothic. Eigenlijk draagt ze alles wat lekker zit, maar haar lievelingskledingstuk is een hemelsblauw jurkje met zwarte en rode randjes. Dat heeft ze ook het vaakst aan.
    ~ Heeft zij piercings of tattoos? Aderyn heeft geen tatoeages en ook geen piercings.
    ~ Draagt zij make-up? Aderyn draagt meestal knalrode lipgloss of lippenstift, beige eyeliner, beige oogschaduw, mascara in zwarte kleur en beige tot lichtrode/roze blush. Ze doet aan nail-art, maar houdt het op streepjes en stipjes. Haar lievelingskleuren daarin zijn donkerrood, hemelsblauw, wit, zwart en gifgroen. Ze heeft áltijd, in elk ontwerpje die kleuren erop zitten.
    ~ Wat is haar huidskleur? Aderyn heeft een bleke huidskleur.
    ~ Draagt zij een bril/lenzen? Aderyn draagt geen lenzen of een bril.

    Karakter.

    ~ Wat zijn haar goede eigenschappen/gewoontes? Aderyn heeft niet zo heel veel goede eigenschappen. Je zou denken dat Aderyn echt een bitch is omdat ze het zusje is van Nicolas, maar ze heeft juist een hart van goud, al weet haar oudere broer dat niet. Ze is zorgzaam en lief, maar Nicolas en haar vader weten dat absoluut niet.
    ~ Wat zijn haar slechte eigenschappen/gewoontes? Aderyn is soms heel erg arrogant, maar dat alleen tegen mensen die dat ook tegen haar zijn. Ze is heel soms egoïstisch, maar niet altijd.
    ~ Wat zijn haar grootste angsten? Aderyn heeft geen hele grote angsten, maar ze is bang om iemand kwijt te raken die zij liefheeft. Zoals Nicolas en later Camill.
    ~ Waar kan zij absoluut niet tegen? Aderyn kan niet tegen mensen die liegen. Ze zegt dat ze een ‘gave’ ontwikkelt heeft in de tijd dat ze leeft en dat ze hoofdpijn krijgt als iemand liegt en dat dat steeds erger wordt naarmate die persoon meer gaat liegen.
    ~ Heeft zij vreemde gewoontes? Aderyn heeft geen vreemde gewoontes, maar ze kijkt om de kwartier wel eens of haar nagels goed gevijld zijn.


    Interesses.

    ~ Wat zijn haar hobby’s? Aderyns hobby’s zijn lezen en nieuwe kleuren ontdekken. En soms is irriteren van anderen ook een hobby van haar.
    ~ Wat zijn haar talenten? Aderyn kan goed zingen. Ze maakt zelf ook muziek, met een houten viool en zo’n bespeelstok die ook van hout is en de snaar van vuur. Maar niets verbrand.
    ~ Waar droomt zij van? Aderyn droomt ervan om eens los te zijn van de anderen en haarzelf te zijn.
    ~ Heeft zij een idool? Aderyn heeft geen idolen, maar wel een voorbeeld, eerst Nicolas, maar wanneer Camill er is, is dat haar voorbeeld omdat Camill haarzelf durft te zijn.
    ~ Wat voor muziek luistert zij? Aderyn luistert geen muziek. (Zie hobby’s).
    ~ Heeft zij huisdieren? Aderyn heeft een kleine slang en een bruin uiltje. De slang is van ijzer gemaakt en kan zichzelf vergroten en laten krimpen. De bruine uil kan goed zijn voor brieven versturen. Het zijn haar beste vrienden. Vooral de slang, genaamd Viper en de uil heet Dadel. Viper kan met zijn staart gif inspuiten, niet dodelijk, zolang Viper dat zelf niet wil (het kan dus wel).

    Bam, 740 woorden (:.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 23:02 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hier is de vragenlijst:
    Basis
    1. Naam: Kat
    2. Leeftijd: 11 ( maar ze ziet er uit als 8 )
    3. Geslacht: meisje
    4. Rol in het verhaal: Camill vriendin


    Uiterlijk
    1. haarkleur: rood
    2. haarstijl: krullend golvend en meestal een groote strik of een hoge knot in
    3.kleur ogen: Aqua blauw
    ze heeft een klein figuur
    kledingstijl: spijkerbroek of een leuk jurkje met strik of een schattig beestje dat niet bestaat
    4.ene moment schattig en lief aardig. op het andere moment een stoere verdediger voor alles dat haar lief is
    5.lengte: 1.30 ( daarom ziet zij er uit als 8 )
    6. Wat is zijn of haar kledingstijl?
    7.geen piercings of tatoos
    8.geen make-up. ze heeft een mooi huidje
    9.huidskleur: perzik achtig
    10. geen bril

    Karakter

    1. eigenschappen/gewoontes: nagelbijten, vaag doen, babbelen, zorgzaam en toch stoer
    2. slecht eigenschappen/gewoontes: neuspeuteren en soms door het lint gaan
    3. grootste angsten: spinnen en clowns
    4. niet tegen kunnen: jongens die hun broek laag hangen
    5. vreemde gewoontes: soms uit huilen barsten


    Interesses

    1. hobby's: dansen en yudo
    2. talenten: zingen
    3. dromen: de grootste muffin ever eten
    4. idool: Harry Potter
    5. muziek: alles ( behalve klessiek )
    6. een pluizige kat die knikkebeen heet

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 21:12 ]

    Basis
    1. Naam: Miko Dawn
    2. Leeftijd : 902, ze ziet eruit als 16
    3. Geslacht: vrouwlijk
    4. Rol in het verhaal: Vriendin van Camill


    Uiterlijk (graag géén foto's erbij!)
    1. Welke haarkleur heeft hij of zij: Donkerbruin. De punten zijn turqois en deze kleur loopt naar boven over in het bruin
    2. Welke haarstijl heeft hij of zij: Emo
    3. Welke kleur ogen heeft hij of zij: fel groen
    4. Wat voor figuur heeft hij of zij: Ze is slank
    5. Wat is zijn of haar lengte: 1.60
    6. Wat is zijn of haar kledingstijl: abbey dawn (als je het niet kent, gewoon google afbeeldingen gebruiken)
    7. Heeft hij of zij piercings of tattoos: Ze heeft op haar rechter boven arm "onoverwinnelijk" in het Japans staan
    8. Draagt hij of zij make-up: ja, heel donker of juist heel opvallend. Ze heeft vaak ook dit op haar gezicht getekend. Die foto is niet Miko, maar ik wist gewoon niet hoe ik het moest beschrijven...
    9. Wat is zijn of haar huidskleur: licht getint
    10. Draagt hij of zij een bril/lenzen: nee

    Karakter

    1. Wat zijn zijn of haar goede eigenschappen/gewoontes: Miko is grappig en sociaal. Ze staat altijd voor vrienden klaar en is erg enthousiast. Ze is erg avontuurlijk en ze is erg hyper (kan ook als slechte eigenschap worden gezien)
    2. Wat zijn zijn of haar slechte eigenschappen/gewoontes: Ze flapt er soms dingen uit die ze niet had mogen zeggen, ze is nogal klunzig en ze is niet altijd even slim. Ook uit ze verdriet niet zo snel
    3. Wat zijn zijn of haar grootste angsten: Ze is erg bang dat mensen haar verdriet en eenzaamheid zien. Dat is volgens haar een teken van zwakte.
    4. Waar kan hij of zij absoluut niet tegen: Eenzaamheid en het idee dat niemand van haar houdt.
    5. Heeft hij of zij vreemde gewoontes: haar stopwoordje is "awesome!" en dat gilt ze achter enorm veel zinnen. Sommigen irriteren zich er aan.


    Interesses

    1. Wat zijn zijn of haar hobby’s: verschillende soorten vechtsport en tekenen.
    2. Wat zijn zijn of haar talenten: tekenen, alleen heeft ze er maar weinig geduld voor.
    3. Waar droomt hij of zij van: Iemand ontmoeten die echt van haar houdt en die helemaal voor haar gaat.
    4. Heeft hij of zij een idool: Nee
    5. Wat voor muziek luistert hij of zij: Avril Lavigne & Evanescence
    6. Heeft hij of zij huisdieren: Ze heeft een tamme wasbeer, met de naam Poco

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 21:54 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    ik had er gewoon zin in. Het lijkt me wel een leuk verhaal
    Naam: Daphne Green
    Leeftijd (echte en hoe/zij eruitziet, bijv. hij is 3278, maar hij lijkt op 19): zij heeft bruine haren, diep bruine ogen. Zij is eigenlijk 3234 jaar maar ze lijkt op een 18 jarige meid. ze heeft een zachte huid.
    Geslacht: vrouw
    Rol in het verhaal: ze word de beste vriendin van Camill als ze in de onderweld komt




    Uiterlijk (graag géén foto's erbij!)
    1. Welke haarkleur heeft hij of zij: bruin haar
    2. Welke haarstijl heeft hij of zij: stijl haren die een beetje golven
    3. Welke kleur ogen heeft hij of zij: diep bruin
    4. Wat voor figuur heeft hij of zij: ze is slank
    5. Wat is zijn of haar lengte: ze is 1m 70
    6. Wat is zijn of haar kledingstijl: gewoon jurkjes, daar is ze dol op
    7. Heeft hij of zij piercings of tattoos: nee
    8. Draagt hij of zij make-up: ze is dol op mascara en lipgloss, maar meer draagt ze niet
    9. Wat is zijn of haar huidskleur: wit
    10. Draagt hij of zij een bril/lenzen: nee

    Karakter

    1. Wat zijn zijn of haar goede eigenschappen/gewoontes: ze is niet echt een gemene type al verwacht je dat niet van een meisje in de onderwereld. ze komt op voor mensen in nood.
    2. Wat zijn zijn of haar slechte eigenschappen/gewoontes: ze is soms een beetje arrogant
    3. Wat zijn zijn of haar grootste angsten: ze is bang dat haar familie iets overkomt
    4. Waar kan hij of zij absoluut niet tegen: leugenaars en dan word ze pissig
    5. Heeft hij of zij vreemde gewoontes: ze is dol op augurken


    Interesses

    1. Wat zijn zijn of haar hobby’s: ze is een fanatieke lezer
    2. Wat zijn zijn of haar talenten: ze is lenig en is goed met vechtsporten. haar ogen kunnen van kleur veranderen. Ze weerspiegelen haar emotie's. haar ogen krijgen een rode kleur als ze boos is, een blauwe kleur als ze gelukkig enz
    3. Waar droomt hij of zij van: voor ware liefde
    4. Heeft hij of zij een idool: Adele
    5. Wat voor muziek luistert hij of zij: Adele
    6. Heeft hij of zij huisdieren: een wolf die verschijnt en weer verdwijnt als ze hem roept.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 22:24 ]


    Hell is empty..al the devils are here

    1. Naam: Jielles
    2. Leeftijd (echte en hoe/zij eruitziet, bijv. hij is 3278, maar hij lijkt op 19): lijkt 16 maar is zo oud dat ze het niet meer weet
    3. Geslacht: vrouwelijk
    4. Rol in het verhaal: mysterieuze persoon, die zowel tegen als voor Camill is


    Uiterlijk (graag géén foto's erbij!)
    1. Welke haarkleur heeft hij of zij? koolzwart
    2. Welke haarstijl heeft hij of zij? kort mer een grote pony
    3. Welke kleur ogen heeft hij of zij? grijzig blauw
    4. Wat voor figuur heeft hij of zij? tenger, jongensachtig
    5. Wat is zijn of haar lengte? 1m69
    6. Wat is zijn of haar kledingstijl? onopvallend en speciaal ( veel riemen of gekke kettingen ofzo )
    7. Heeft hij of zij piercings of tattoos? piercings
    8. Draagt hij of zij make-up? een beetje mascare, verder is haar gezicht erg vuil
    9. Wat is zijn of haar huidskleur? bleek heel erg bleek
    10. Draagt hij of zij een bril/lenzen? nee, mischin lenzen ( als verandering)

    Karakter

    1. Wat zijn zijn of haar goede eigenschappen/gewoontes? Jielles kan hele slimme ideeen hebben, is slim en op haar manier behulpzaam.
    2. Wat zijn zijn of haar slechte eigenschappen/gewoontes? Als het haar niet uitkomt verdwijnt ze gewoon en ze kiest snel de kant van degene vanwie zij denkt dat het sterkste is. Al volgt ze op ene duur toch haar eigen wil, haar eigen kant.
    3. Wat zijn zijn of haar grootste angsten? hellehonden ofzo ( hangt van jou af wat er in de onderwereld leeft)
    4. Waar kan hij of zij absoluut niet tegen? Geslijm en klef gedoe
    5. Heeft hij of zij vreemde gewoontes? Ja


    Interesses

    1. Wat zijn zijn of haar hobby’s? ze houdt zich vooral bezi gmet het bespieden van andere
    2. Wat zijn zijn of haar talenten? onopvallend zijn
    3. Waar droomt hij of zij van? rust
    4. Heeft hij of zij een idool? nee
    5. Wat voor muziek luistert hij of zij? de stilte is haar favoriet
    6. Heeft hij of zij huisdieren? ja, een klein wit uiltje