• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

* Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen

Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.

Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.

Het lessenrooster:

8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

* Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

* Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

* Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

* Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

* Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

* Stijl dansen:

Leerkrachten:
    * Ballet:

* Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

* Jazz:

* Modern:

* Street dance:

* Clip dance:

* Stijl dansen:

* Componisten:

* Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

* Visagisten:

* Biologie:

* Voedingskunde:

Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

Updates:
    - Anna & Guy: gezoend, niemand weet ervan, weten zelf nog niet echt hoe en wat.
    - Penelope & Rafael: gezoend, weet ook nog niemand, zijn volgens mij zelf ook nog aan het uitvogelen hoe en wat
    - Lucas & Rosalie: vrienden (voor nu, volgens mij hangt er wat in de lucht haha)
    - Nova was flauwgevallen, maar gaat nu volgens mij wel weer goed.
    - Axelle heeft haar enkelband gescheurd en mag voorlopig niet dansen.

Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:

Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

De Story
    De RPG

We zijn donderdag we beginnen om 7.15 uur s'ochtends, jullie mogen zelf alles een beetje bepalen. Om de vier dagen = nieuwe dag in het spel. En in de weekends mogen jullie personages naar huis. Of ze kunnen ook blijven, maar zijn dan volledig vrij. Ook de lessen zijn begonnen.

[ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:28 ]

Anna Bailey Miller
    We zitten even in stilte zo en ik geniet van dit moment, veel zullen we er niet hebben. Hij drukt een kus in mijn nek en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. "We zouden ook nu kunnen gaan winkelen of koffie halen in de stad. Je mist je biologie les nu toch al." zegt hij. Ik open mijn ogen en draai mijn hoofd een beetje naar hem toe. "We kunnen wel wat te drinken halen" zeg ik dan. Ik pak mijn mobiel uit mijn broekzak en kijk hoelaat het is, bijna kwart voor 10. "we hebben nog drie kwartier voor de dansles begint en ik denk dat we iets meer tijd nodig hebben voor die jurk" zeg ik dan. Ik kijk weer naar mijn mobiel en tik het een en ander in geef mijn telefoon dan aan hem. "ik denk dat ik je nummer wel wil hebben" zeg ik dan en geef hem een kus op zijn wang en sta dan op.

Guy Richard Campbell

Ik grinnik. 'Ja dat is wel handig.' Ik type vlug mijn nummer in en geef het terug aan haar. 'De jouwe zet ik zo wel in mijn mobiel. Of je sms't me,' glimlach ik. Ik kom soepel overeind en loop naar mijn tas.
    'Loop jij anders alvast het terrein af, dan kom ik je achterna.' Ik slinger mijn tas over mijn schouder en kijk haar aan. Ik druk nog een kus op haar lippen en open dan de deur. Ik glimlach en wacht totdat ze de zaal uitloopt. ik pak mijn sleutel uit mijn broekzak en steek die alvast in het slot.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Anna Bailey Miller
    Hij zet zijn nummer erin en geeft mijn mobiel terug. "De jouwe zet ik zo wel in mijn mobiel. Of je sms't me" zegt hij en hij komt ook overeind. Ik bel zijn nummer en hang op als ie overgaat. "Nu heb je mijn nummer ook" zeg ik dan. "Loop jij anders alvast het terrein af, dan kom ik je achterna" zegt hij en hij slingert zijn tas over zijn schouders en geeft me nog een kus en ik glimlach. Hij opent de deur en ik loop naar buiten. "tot zo" zeg ik dan en ik loop de gang op. Ik loop eerst snel door mijn kamer om mijn jas te pakken en ga de kamer weer uit en loop naar beneden. Ik ga naar buiten en loop het terrein af. Ik loop de hoek om en ga daar op een bankje zitten. Ik had net gezien dat ik berichtjes had dus ik pak mijn mobiel weer. Het meeste was van Sanne en ik glimlach.

[ik ben even eten koken en dan eten]

[ben er weer =)]

Guy Richard Campbell

Ik glimlach en doe de deur achter haar op slot. Dan loop ik naar mijn kamer om mijn tas neer te gooien. Ik doe mijn jas aan, ga even met mijn hand door mijn haar en glimlach tevreden. Ik loop de kamer weer uit en ga vlug naar buiten. Een fris windje waait me tegemoet. Ik loop de hoek om en zie Anna zitten. Mijn lippen krullen zich omhoog. Ik loop naar haar toe en pak vlug mijn mobiel. Ik kijk Anna aan en glimlach. Ik zet haar naam bij het nummer en trek haar dan overeind van het bankje.
    'Laten we wat gaan drinken,' grijns ik en pak haar hand. Er was nu toch niemand van de school. Hoop ik.

Anna Bailey Miller
    Ik lees alle berichtjes van Sanne terwijl ik wacht op Guy. Ik stuur het een en ander terug en dat alles goed gaat en dat ze zich geen zorgen hoeft te maken, al vertel ik haar natuurlijk het liefst meteen alles, maar ik heb beloofd het nog tegen niemand te vertellen. Dan staat Guy bij het bankje en trekt me overeind. Ik stop mijn telefoon in mijn jaszak en doe die dicht. "Laten we wat gaan drinken" zegt hij met een grijns en hij pakt mijn hand vast en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik verstrengen onze vingers en begin te lopen. "We kunnen onderweg wel kijken naar winkels met jurken, dan hoeven we vanmiddag niet meer te zoeken" zeg ik dan. "Heb jij trouwens iets om aan te trekken?" vraag ik dan.

[ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 19:22 ]

Guy Richard Campbell

Ik glimlach. 'Ja ik heb wel iets.' Ik grijns en loop de winkelstraat in, waar ook een paar cafétjes en restaurantjes zijn. Ik kijk naar de etalages van sommige winkels.
    'Zeg als je iets ziet he,' lach ik en sla mijn arm om haar schouders. Ik kijk even voor me uit, om vervolgens mijn blik weer op de etalages te laten vallen. Ik druk mijn lippen op haar kruin en stop voor een etalage vol met jurken.
    'Deze winkel moeten we onthouden denk ik.' Ik grijns en kijk haar aan.

Anna Bailey Miller
    "Ik zal het zeggen als ik iets zie" zeg ik met een lach. Hij heeft zijn arm om mijn schouders heen geslagen en ik kijk naar de etalages. Ik ben vorig jaar ook wel eens in deze winkelstraat geweest dus ik weet ik waar vanmiddag moet kijken. Hij drukt zijn lippen op mijn kruin en stopt dan ineens voor een etalage met jurken. Ik zet een pas terug zodat ik weer bij hem sta en kijk naar de etalage. "deze winkel moeten we onthouden denk ik" zegt hij dan met een grijns en kijkt me aan. "Ik ben hier vorig jaar ook al een paar keer geweest" zeg ik dan en kijk op van de etalage en kijk hem aan. "Hier kunnen we vanmiddag zeker kijken, ze hebben goede jurken" zeg ik dan en druk snel mijn lippen op die van hem en geef hem een kus. Ik pak zijn hand weer en loop verder. Ik loop langs een paar winkels en kijk in de etalages en ik krijg zin om te gaan shoppen, misschien dit weekend even. "Anna!!!" hoor ik dan iemand vrolijk achter me roepen en ik draai me om en een grijns verschijnt op mijn gezicht. Ze komt naar me toe gerend en omhelst me en ik omhels haar ook. "Alles goed?" vraag ik dan. "Jaa en met jou dan?" vraagt ze "Ja ook, school is weer begonnen he" zeg ik dan. Ze knikt even. "Dan moet je maar snel weer wat komen drinken, waarom ga je nu niet? Ik moet zo beginnen en dan kan ik je chocolademelk weer maken" zegt ze en ik glimlach even. Ik kijk even om naar Guy en kijk dan weer naar het meisje en ze kijkt even van mij naar Guy en weer terug en grijnst even en wiebelt even met haar wenkbrauwen op en neer. "Ik snap hem al, ik zie je wel verschijnen dan" zegt ze en ze kijkt op haar horloge. "Oke, ik moet rennen, anders ben ik te laat. Vertel hem maar dat mijn chocolademelk hemels is en ik zie je vanzelf wel verschijnen." zegt ze en ze geeft me een knuffel en rent dan verder. Ik draai me weer om naar Guy. "Sorry voor de onderbreking" zeg ik dan.

Guy Richard Campbell

'Maakt niet uit. Wie was dat?' Ik sla mijn arm weer om haar schOuders en kijk het meisje even na. 'Ik houd van chocolademelk,' lach ik. Aangezien ik een paar dingen Gehoord had. Ik lach en kijk Anna aan. Ik druk mijn lippen op de hare en kijk naar de etalage. Dan loop ik weer door. 'Waar gaan er wat drinken?' Ik kijk Anna vragend aan en glimlah even. Ik maak me geen zorgen over dat meisje. Ze weet toch niet dat ik Anna's leraar ben. Ik kijk naar Anna en voel je eigenlijk best trots dat ik zo naast haar mag lopen. Waar heb ik haar aan verdiend?

Anna Bailey Miller
    "Dat was Lisa, ze heeft sinds vorig jaar een eigen zaak, soort van Starbucks eigenlijk en ze heeft echt hele lekkere chocolademelk en ook koffie enzo en gebakjes. Ze maakt alles zelf en vorig jaar heb ik haar geholpen als ze personeel te kort had of als ze zelf niet kon en zo zijn we eigenlijk vriendinnen geworden. Ze geeft ook workshops die erg leuk zijn" zeg ik dan helemaal enthousiast, ik kan nog wel even doorgaan maar doe dat maar niet. "En als je van chocolademelk houdt moet je daar echt een keer chocolademelk gaan drinken" zeg ik dan met een grijns en hij drukt zijn lippen op de mijne en kijkt even een etalage in en loopt dan weer door. "Waar gaan we wat drinken?" vraagt hij dan. "We kunnen bij haar wat drinken, dan vertel ik je nog wat meer en ook over mijn verborgen talent" zeg ik dan met een grijns "en maak je geen zorgen dat ze ons lastig gaat vallen, want dat doet ze niet" zeg ik dan nog snel, voordat ie denkt dat ik daar alleen maar heen wil om met haar bij te kletsen.

Guy Richard Campbell

Ik lach om haar enthousiasme. 'We gaan naar haar,' zeg ik met een grijns. 'En als jij daar werkt kom ik zeker.' Ik lach en kijk haar aan. 'Ik heb niet zoveel verstand van bakken. Dus misschien dat ik maar workshops moet doen,' zeg ik met een knipoog en grijns. Ik kijk Anna aan. 'Welke kant op? En ik maak me geen zorgen over dat ze ons lastig valt.' ik lach even en kijk om me heen. Ik laat mij arm even van Anna haar schouder af glijden om met een hand door mijn haar te gaan. Dan pak ik haar hand vast en wacht tot ze me de weg wijst. Dit was wel gezellig zo en hier kon ik zeker aan wennen. Wanneer had ik voor het laatste een vaste relatie fgehad? Een half jaar? Ja zoiets. Verder waren het relaties van 3 dagen. Dus iets dat niets voorstelde. Maar ik voel bij Anna gewoon de.... Tja. Dat het langer kan blijven.

[ik ga om half 12 slapen ]

Anna Bailey Miller
    Ik lach even. "zo vaak werk ik daar niet, ben er wel bijna elke week voor de warme chocolademelk, meestal voordat ik naar huis ga op zaterdag of op vrijdag" zeg ik dan. "Welke kant op? En ik maak me geen zorgen over dat ze ons lastig valt" zegt ie nog. Hij gaat met een hand door zijn haar en pakt dan mijn hand vast en ik begin te lopen, na een minuutje lopen loop ik een zijstraatje in en ga de eerste winkel binnen. Ik hou de deur open tot Guy ook binnen is. "Hey Anna" zegt de jongen achter de toonbank. "Hey Thom" zeg ik dan en ik loop naar een tafeltje toe. Het ruikt hierbinnen altijd naar vers gebak en het is altijd lekker warm hier. "Ik wist wel dat je niet weg kon blijven!" roept Lisa dan vanuit de keuken zonder tevoorschijn te komen en ik grinnik even. Ik trek mijn jas uit en ga zitten. Dan komt ze de keuken uit en begint al aan de warme chocolademelk. "Wil je nog wat lekkers?" vraag ik dan aan Guy.

[reageer morgen. Ben moe x]

[weltruste =)]