• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

* Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen

Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.

Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.

Het lessenrooster:

8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

* Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

* Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

* Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

* Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

* Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

* Stijl dansen:

Leerkrachten:
    * Ballet:

* Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

* Jazz:

* Modern:

* Street dance:

* Clip dance:

* Stijl dansen:

* Componisten:

* Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

* Visagisten:

* Biologie:

* Voedingskunde:

Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

Updates:
    - Anna & Guy: gezoend, niemand weet ervan, weten zelf nog niet echt hoe en wat.
    - Penelope & Rafael: gezoend, weet ook nog niemand, zijn volgens mij zelf ook nog aan het uitvogelen hoe en wat
    - Lucas & Rosalie: vrienden (voor nu, volgens mij hangt er wat in de lucht haha)
    - Nova was flauwgevallen, maar gaat nu volgens mij wel weer goed.
    - Axelle heeft haar enkelband gescheurd en mag voorlopig niet dansen.

Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:

Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

De Story
    De RPG

We zijn donderdag we beginnen om 7.15 uur s'ochtends, jullie mogen zelf alles een beetje bepalen. Om de vier dagen = nieuwe dag in het spel. En in de weekends mogen jullie personages naar huis. Of ze kunnen ook blijven, maar zijn dan volledig vrij. Ook de lessen zijn begonnen.

[ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:28 ]

Anna Bailey Miller
    Hij volgt mijn bewegingen en het lukt hem redelijk goed. Dan geeft hij me vlug een kus en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Hij draait me in een rondje en vraagt hoe hij het doet. "Waarschijnlijk ben ik waardeloos maar ach" zegt hij met een grijns en hij kijkt me aan. "zo waardeloos ben je niet" zeg ik dan. "maar we zijn nog niet bij het moeilijke deel" zeg ik dan met een grijns. Ik dans verder en stop hier een daar wat moeilijk voetenwerk ertussen.

Guy Richard Campbell

Ik kijk haar aan. 'Moet ik nu bang zijn,' grinnik ik. 'Moeilijke deel...' Ze danst verder en af en toe doet ze iets anders met voetenwerk. Een keertje struikel ik bijna over mijn eigen voeten heen. 'Ik vind dit niet...' Ik leg niet op en val op de grond. Ik trek haar mee en ze belandt boven op me. Ik lach en kijk haar aan. 'Ik ben waardeloos,' grijns ik en kijk haar aan. 'Dat makkelijke ging nog wel, maar die rare snelle pasjes lukken me niet. had je me niet kunnen waarschuwen,' vraag ik haar en kijk haar grijnzend aan.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Anna Bailey Miller
    Hij struikelt een keertje bijna en ik grinnik even. "Ik vind dit niet..." maar hij maakt zijn zin niet af en valt op de grond. Hij trekt me mee waardoor ik bovenop hem val "ik ben waardeloos." zeg hij dan "Dat makkelijke ging nog wel, maar die rare snelle pasjes lukken me niet. Had je me niet kunnen waarschuwen" vraagt hij dan en hij kijkt me grijnzend aan. "Ik heb niet gezegt dat je die moeilijke pasjes na moest doen" zeg ik dan grijnzend. "Je keek te veel naar beneden, naar je voeten en dan gaat het juist mis". Ik lig nog altijd bovenop hem en voel zijn warme, gespierde bovenlichaam tegen me aan. "en je bent niet waardeloos" zeg ik dan nog.

Guy Richard Campbell

Ik kijk haar aan. 'En dat meld je dan niet? Je zegt niet even; Niet naar je voeten kijken.' Ik kijk haar aan. 'Laten we het lesgeven maar aan mij over laten, goed?' Ik grinnik en sla mijn armen om haar heen. Ik streel even over haar rug, maar laat haar dan los. Ik kijk haar met een lachje aan. 'Als je opstaat kan ik ook opstaan,' grijns ik en kijk haar aan in haar mooie ogen. Vanuit mijn ooghoek zie ik de deurklink naar beneden gaan. Binnen een seconde draai ik ons om, ga van haar af, trek haar overeind en sta twee meter van haar vandaan. Ik kijk naar de deur die open gaat. Een collega steekt zijn hoofd om het hoekje. Ik steek mijn hand op ter begroeting. Hij knikt.
    'Ik kwam kijken of er iemand was, aangezien de muziek wel is aangelaten wordt door de leerlingen,' deelt hij mee. Ik glimlach.
    'Nee, ik ben hier.' Ik kijk hem aan. Hij knikt en verdwijnt weer. Ik zucht op gelucht en kijk Anna grijnzend aan.
    'We moeten oppassen.'

Anna Bailey Miller
    "Als leraar hoor je te weten dat je niet naar voeten moet kijken" zeg ik dan met een grijns. Hij slaat zijn armen om me heen en streelt over mijn rug en een aangename rilling gaat door me heen en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Hij laat me weer los en kijkt me met een lachje aan. "Als je opstaat kan ik ook opstaan" zegt hij met een grijns en kijkt me aan met zijn mooie ogen. "Misschien wil ik wel helemaal niet opstaan" zeg ik dan. Maar zodra ik dat gezegt hem draait hij me op mijn rug en ligt hij even bovenop me en springt dan snel op en trekt me overeind en zet meteen een paar passen achteruit. Ik kijk hem even raar aan, maar dan gaat de deur open en kijkt er een leraar om de hoek naar binnen. Hij steekt zijn hand op en knikt even. "Ik kwam kijken of er iemand was, aangezien de muziek wel is aangelaten wordt door de leerlingen" zegt de leraar. "Nee, ik ben hier" zegt hij en de leraar knikt en verdwijnt weer. Hij draait zich opgelucht om en kijkt me grijnzend aan. "we moeten oppassen" zegt hij dan en ik knik even en loop dan naar hem toe en doe mijn armen om zijn middel heen en leg mijn hoofd tegen zijn borst aan en doe mijn ogen even dicht.

Guy Richard Campbell

Ik trek haar dichter tegen me aan. Ik streel over haar rug heen en glimlach. 'Ik zei dat we moesten oppassen,' glimlach ik en grijns. Ik heb geen zin om haar van me af te duwen en blijf dus maar gewoon staan. Ik sla mijn armen om haar heen en druk een kus op haar kruin.
    'Anna,' fluister ik. 'Wat zijn wij?' Ik duw haar een beetje van me af en kijk haar vragend aan. Ik glimlach en veeg een plukje haar uit haar gezicht. De vraag wat wij waren zat me dwars. Ik wilde wel iets met haar.. Als ik haar beter leerde kennen. Maar het zou ongelovelijk moeilijk worden, omdat het niet mag.

Anna Bailey Miller
    Hij trekt me dichter tegen zich aan en streelt weer over mijn rug heen. Er gaat weer een aangename rilling door me heen en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Hij slaat zijn armen om me heen en drukt een kus op mijn kruin. "Anna," fluisterd hij dan. "Wat zijn wij?" vraagt hij en hij duwt me een beetje van hem af en kijkt me vragend aan. Hij glimlacht naar me en haalt een plukje haar uit mijn gezicht. "ik weet niet wat wij zijn" zeg ik zacht. Ik wist zelf ook niet hoe we dit moesten moesten doen. "ik weet dat ik jou leuk vind, echt heel leuk vind" zeg ik en ik kijk hem aan.

Guy Richard Campbell

Ik knik en denk na. 'Ik jouw ook.' Ik grijns en trek haar weer dichter tegen me aan. 'Maar je moet je realiseren dat het moeilijk wordt. We kunnen in deze omgeving niet doen zoals andere stellen zouden kunnen doen.' Ik kijk haar weer aan. 'Wil je dat?' Mijn blik staat serieus. Een relatie met mij zou voor haar heel anders worden. Niet in het openbaar zoenen, geen handjevast, niet te dicht bij elkaar enz. enz. 'Zou je dat echt willen?' Ik kijk haar aan. Ik wilde dat ze de waarheid zei.

Anna Bailey Miller
    Hij trekt me weer dichter tegen hem aan, maar ik blijf hem aankijken. "Maar je moet je realiseren dat het moeilijk wordt. We kunnen in deze omgeving niet doen zoals andere stellen zouden kunnen doen. Wil je dat?" vraagt hij en kijkt me aan met een serieuze blik. "zou je dat echt willen?" vraagt hij nog een keer en hij kijkt me aan. Ik knik zonder zijn blik los te laten "ik weet het zeker".

[ik ben even eten]

[ben er weer]

Guy Richard Campbell

Ik glimlach. 'Oké. Dat is mooi. Want ik weet het ook zeker.' Ik druk een kus op haar voorhoofd. 'En moet jij niet naar Biologie,'vraag ik met een lachje en kijk haar aan. Ik til haar even op en grinnik. Ja, ik ben heel zeker van mijn beslissing. Anna is het perfecte meisje voor mij. Ik zet haar weer neer en trek haar naar de bank. Ik ga zitten en trek haar op mijn schoot. 'Weet je al wat voor een jurk je ongeveer gaat kopen?'

Anna Bailey Miller
    Ik glimlach als hij zegt dat het het ook zeker weet. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd "En moet jij niet naar biologie?" vraagt hij dan met een lachje en kijkt me aan. "Ik heb vorig jaar ook al biologie gehad" zeg ik dan en hij tilt me even en ik doe mijn armen om zijn nek heen. Hij zet me weer neer en trekt me mee naar het bankje. Hij gaat zitten en trekt me bij hem op schoot. "Weet je al wat voor een jurk je ongeveer gaat kopen?" vraagt hij dan en ik glimlach. "Nee, ik ga vanmiddag kijken wat ze allemaal hebben en dan mag jij uitkiezen" zeg ik dan.

[Eten]

[Kan je zo reageren met Guy?? :)]

Guy Richard Campbell

'Brave meisjes horen niet te spijbelen,' zeg ik met een lachje en kijk haar aan. 'Ik zal een mooie jurk voor je uitkiezen. bereid je maar voor,' grijns ik en geef haar een kusje. Ik leun achterover tegen de wand aan en glimlach. Ik speel een beetje met haar staart en wikkel die om mijn vinger.
    'Dit is eigenlijk heel fout wat we doen.' Ik grijns en kijk haar aan. Dan word ik serieus. 'Hoe was jij vroeger? Ik bedoel tussen je veertiende en nu?' Ik kijk haar vragend aan en glimlach even.