• Hallo Lizor,
    Hierbij heb je toestemming om een schrijfwedstrijd te beginnen.
    Je hebt 1 week om het topic te openen en de link in het wedstrijdtopic te plaatsen.
    Veel plezier en succes!
    x Interpol



    Ik wil een grote schrijfwedstrijd starten, aangezien ik nooi mee kan doen omdat ik altijd te laat ben wil ik nu veel mensen de kans geven daarvoor. Er mogen dus 50 mensen meedoen. Er zijn 5 groepen, met tien deelnemersen per groep een jurylid

    story (:

    Groep A: Vol!
    Jury:
    Lizor
    Meteor
    Lioncourt
    CarrotLouis

    Deelnemers:
    Nemesea
    Opdracht 1: 8.4
    Opdracht 2: 9.3
    Opdracht 3: 7.8
    Opdracht 4: 6.5 (= -1 vanwege te laat)
    Opdracht 5: 8.0
    Mercurial
    Opdracht 1: 8.7
    Opdracht 2: 8.0
    Opdracht 3: 9,5
    Opdracht 4: 8.5
    Opdracht 5: 9.3
    Zodiac
    Opdracht 1: 8.4
    Opdracht 2: 8.1
    Opdracht 3: 7.0
    Opdracht 4: 1.0
    Opdracht 5: 8.0
    Wiarda
    Opdracht 1: 9.0
    Opdracht 2: 9.3
    Opdracht 3: 10
    Opdracht 4: 8.5
    Opdracht 5: 8.8
    CURLYMONSTER
    Opdracht 1: 8.0
    Opdracht 2: 9.8
    Opdracht 3: 9.3
    Opdracht 4: 8.0
    Opdracht 5: 7.0
    Memoria
    Opdracht 1: 8.2
    Opdracht 2: 8.7
    Opdracht 3: 7.9
    Opdracht 4: 7.8
    Opdracht 5: 7.8


    Groep B: Vol!
    Jury:
    Alcyone
    Frodo
    Alladin
    PurpleMoon
    Tempesta

    Deelnemers:
    Aragog
    Opdracht 1: 8.7
    Opdracht 2: 9.7
    Opdracht 3: 9.1
    Opdracht 4: 8.7
    Opdracht 5:
    teamLarry
    Opdracht 1: 8.0
    Opdracht 2: 8.0
    Opdracht 3: 7,5
    Opdracht 4: 6.5
    Opdracht 5: 1.0
    Scharry
    Opdracht 1: 8.2
    Opdracht 2: 8,5
    Opdracht 3: 8,5
    Opdracht 4: 7.2 (-1 punt vanwege te laat uitstel vragen)
    Opdracht 5: 9.0

    Vanaf nu af aan werken we met het punten systeem. Niet ingeleverd een 1, dag te laat: een punt eraf en 2 keer achter elkaar niet ingeleverd = eruit.

    Opdracht 1: Kies een van de zinnen en schrijf daar je verhaal over, het moet echt duidelijk zijn welke zin je hebt gekozen, je kan hem als titel gebruiken, maar dat hoeft niet. Geef hier onder even door welke je kiest. Ongeveer tussen de 500 en 1500 woorden, maar het gaat om het verhaal niet om de hoeveelheid. En het mag absoluut GEEN fanfiction zijn. Je stuurt je verhaal naar ALLE juryleden uit je groep EN naar mij. (Het fijnste zou zijn als je even een aparte story aanmaakt voor je verhalen)
    Succes iedereen!
    Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
    Deadline: Dinsdag 26 juni om 23:59


    Opdracht 2:
    je kiest een van de vijf beginnen en daar schrijf je een verhaal van ongeveer 500 - 1500 woorden van, je hoeft niet te melden welke begin je kiest, maar zet dit wel in de inleiding van je verhaal. Graag via pb opsturen naar ALLE jury leden uit jouw groep EN naar mij. Het liefst je verhaal in een story.
    En ook dit keer mag het GEEN fanfiction zijn. Je mag het stukje om zetten van Ik naar Hij/zij of van TT naar VT, dat is wat je het fijnst vind. Ook mag je zelf weten in welk deel van je verhaal je dit stukje plaatst.
    Succes!
    Deadline: 11 Juli 23:59


    Opdracht 3:
    Je krijgt een plaats, tijd en voorwerp, daarmee schrijf je je stukje. Wees orgineel, er wordt niet gewisseld en geen fanfiction. Je stuurt je opdracht naar AL je Juryleden EN naar mij. Tussen 500-1500 woorden.
    Succes!
    Deadline: 26 juli 23:59


    Opdracht 4:
    Een dag uit het leven van... de opdracht luid: je kiest een van je personen en beschrijft een dag uit het leven van diegene. Geen fanfiction en ong tussen de 500 en 1500 woorden. Je stuurt de opdracht naar AL je juryleden EN naar mij.
    Succes!
    Deadline: 23 augustus


    Opdracht 5:
    Opdracht verzonnen door Pyromancer, nogmaals bedankt (:
    Maak een persoonsbeschrijving van jezelf. Dit mag vanuit jouw standpunt zijn of vanuit het standpunt van iemand anders. Omdat deze opdracht een beetje moeilijk lijkt, hebben we een voorbeeldje voor jullie. Dit is een persoonsbeschrijving van een van onze juryleden vanuit het standpunt van iemand anders. Tip: Doorblader eens vluchtig een boek om inspiratie op te doen.
    500 tot 1500 woorden en je stuurt deze naar AL je juryleden EN naar mij.
    Succes!
    Deadline: 20 September 23:59


    Jury: als julle en verhaal bedoordeeld hebben zouden jullie dan de beoordeligng+cijfer+Naam schrijver+zin naar mij willen sturen in een pb.


    Prijs:
    1e 5
    2e 2
    3e 1


    Regels:
    - Een ronde duurt een week
    - Mensen die niet optijd inleveren, krijgen de kans om uitstel te vragen anders vallen ze af
    - Verder dezelfde regels als de regels van Quizlet
    - Naam verandering graag even doorgeven

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 22:07 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dit gaat misschien een beetje stom klinken, maar welke personen moet ik verbeteren?
    Ik ben het vergeten. En voor wanneer zou dit moeten gebeuren? Ik ben toch niet te laat hoop ik. ;P

    Oh, en je bent vergeten m'n username te veranderen;
    Strider = Lioncourt. ^^

    Is er al een deadline?


    Food.

    Lioncourt schreef:
    Dit gaat misschien een beetje stom klinken, maar welke personen moet ik verbeteren?
    Ik ben het vergeten. En voor wanneer zou dit moeten gebeuren? Ik ben toch niet te laat hoop ik. ;P

    Staat in de story bij opdracht 5 ^^

    Deadline zal ik er zo bij zetten (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn topics


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Btw, de beoordelingen komen zo snel mogelijk, maar aangezien ik morgen jarig heb en vandaag voor een so engels moet leren word dat waarschijnlijk dit weekend.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MIJN TOPICSSSSSS.
    Oeh, Lizor morgen jarig.. ghehehe. <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mijn topicssssssss
    (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Mijn topicssssssss
    (:


    •*• Lululu •*•

    Mijn topics. :Y)


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Ik moet mijn opdracht nog afmaken, en zou dus graag weten wanneer de deadline is. Want hij staat niet in de story...


    Food.

    Scharry schreef:
    Ik moet mijn opdracht nog afmaken, en zou dus graag weten wanneer de deadline is. Want hij staat niet in de story...


    De deadline staat wel in het topic...in de beginpost
    20 september

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 20:10 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    xSpookje schreef:
    Btw, de beoordelingen komen zo snel mogelijk, maar aangezien ik morgen jarig heb en vandaag voor een so engels moet leren word dat waarschijnlijk dit weekend.

    Fijne verjaardag gehad? :D- stiekem was ik ook jarig, dus voelde ik me koel dat het tegelijk was.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Zodiac schreef:
    Mijn topics. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Wel gefeliciteerd(;
    Een beetje laat aangezien je gister jarig was(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."