• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 15:00 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahaha, dat heb ik allang opgegeven. Als ik sterf zie ik wel wat er is of niet is.

    Ja, lijkt me ook de beste optie. Gewoon wachten. (:


    You are beautiful, you are love.

    Scientia schreef:
    (...)

    Je bedoelt zeker 6? :'D

    OT: Ik weet het echt niet meer.


    Nee, zeven, ik heb al heel vaak nageteld. *O* Holy shit, mijn 6e vinger zag ik telkens als een 7e vinger. God damned.
    Correctie: IK BESTA NU OFFICIEEL RUIM 6 MAANDEN!! HOEZEE HOEZEE HOEZEE! (bloos)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 22:38 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Straks heb jij je eigen huis en kunnen we echt proeven hoe het is om samen te "wonen". Het gaat wel echt mega snel... Ik ben nog maar student, jij hebt al een echte baan. We hebben pas 5 maanden. En toch voelt het allemaal zo goed en vertrouwd. Het is net alsof we al veel langer samen zijn. Ik heb zoveel geluk met je en ik ben ook ontzettend gelukkig met je. Het voelt alsof mijn leven eindelijk compleet is. <3


    Life is hard and then we die

    Aaahw, je komt midden in de nacht terug van het dorpsfeest, helemaal hyper en waarschijnlijk ook wel een beetje aangeschoten, en dan stuur je mij een berichtje dat je zo graag had gewild dat ik erbij was geweest. Het boeit me geen ene fuck dat je me wakker hebt gemaakt, dat berichtje maakt me helemaal zielsgelukkig <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eindelijk! (bloos)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Grom, ik ben ziek. Ik wil niet ziek zijn! Ik moet nog van alles doen!

    Vandaag de hele dag jou hand vastgehouden. (bloos)

    Je hebt zoveel meisjes om je heen, en ze zijn allemaal leuker, mooier en grappiger als mij. Ik maak geen enkele kans.


    OMG HOPELIJK WORDT IK AAN GENOMEN!

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 16:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    soldiery schreef:
    Je hebt zoveel meisjes om je heen, en ze zijn allemaal leuker, mooier en grappiger als mij. Ik maak geen enkele kans.

    Houd op met zo leuk te zijn. Ik heb geen zin in/tijd voor een tienercrush, al helemaal niet zo'n onmogelijke.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Pft. Licht het aan mij of groeien we uit elkaar? Dat wil ik helemaal niet. Zonder jou ben ik niets, je bent m'n beste vriendin. D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    How about NO?


    26 - 02 - '16

    What to do..


    You are beautiful, you are love.

    Wat je zei, was vreselijk omdat je weet dat i daar niet tegen kan en de rest was ook stom! Maar ut istommer! Ik mks je nu al! Eerst ook maar toen was je toch een beetje meer bij me! Ik ga proberen je te vergeten dus zoek vooral geen contact meer!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.