• Ik had met mijn vrienden het idee om tussen de examens en de uitslag in op vakantie te gaan, ergens in Europa. (liefst niet ons eigen saaie Nederland (cat))
    Maar ja, dat is natuurlijk een hele onderneming enzo, dus ik vroeg mij af of iemand misschien tips heeft voor leuke (en ook niet te prijzige) hotels/campings/appartementen.
    We zijn met hoogstens twaalf (waarschijnlijk worden dat er uiteindelijk nog wel minder) en we zijn allemaal niet echt van die uitgaanstype's, dus dat is niet echt belangrijk.
    Dus, iemand misschien een idee dat ons kan helpen? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Vraag informatie bij een reisbureau. Mijn vriend en ik zijn naar D-Reizen toe gegaan voor informatie en we hebben uiteindelijk daar ook geboekt. Het ligt er natuurlijk aan waar je heen wilt, maar we zijn nog wel redelijk goedkoop op vakantie geweest.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Duitsland? miss in de buurt van oldenburg ofzo?


    Life is hard, just break it with your head <3

    Een weekendje Rome of Milaan is altijd leuk, Parijs is ook makkelijk te bereiken met de trein. Het is wel wat prijzig, maar wel leuk om met een groepje te doen. Ik weet niet echt goede appartementen etc, maar wij zaten net iets buiten Parijs in een mooi appartementje. :')

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 21:04 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ga in studentenhotels, jeugdherbergen.
    Misschien wildkamperen, dat kan hoor! In Zweden is dat niet verboden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ga naar zo een reizenbureau. Die kunnen je helpen en meestal zijn ze heel eerlijk en zorgen ze ervoor dat het niet te duur is. (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik zou definitely een enkele reis richting Engeland nemen, maar dat is de smaak van mij en mijn vriendinnen. Het kan best goedkoop zijn daar (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Novak schreef:
    Een weekendje Rome of Milaan is altijd leuk, Parijs is ook makkelijk te bereiken met de trein. Het is wel wat prijzig, maar wel leuk om met een groepje te doen. Ik weet niet echt goede appartementen etc, maar wij zaten net iets buiten Parijs in een mooi appartementje. :')


    Een vriend van mij had voor minder dan €100,- drie nachten in Parijs voor twee personen, vlak bij de metro. Het is wat je duur vindt voor een weekend weg maar Parijs is, net als elke andere wereldstad, niet duur als je weet waar je moet zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Je kunt een stad gaan bezoeken. In Europa zijn genoeg mooie steden die makkelijk te bereiken zijn. Verblijf daar is vaak wel wat duurder.
    Nederland hoeft trouwens niet saai te zijn! Een paar dagen naar het strand is ook leuk!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Tsjechie!

    Tsjechie is goedkoop, eten is goedkoop, eten is AWORESMRMSEOMFSEOFMSEOMOSEMF FUDS en het is er mooi :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Freerunner schreef:
    Ik zou definitely een enkele reis richting Engeland nemen, maar dat is de smaak van mij en mijn vriendinnen. Het kan best goedkoop zijn daar (:


    Engeland heeft ook mijn voorkeur! ^^ En veel van mijn vrienden vinden het ook leuk, maar nog niet iedereen is het daar over eens.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Je vindt bijna overal wel een jeugdherberg ^^. Vanzelfsprekend niet de mooiste kamers, maar goed te betalen en erg gezellig. Mijn broer was naar Berlijn en Praag gegaan en ik ga misschien met een vriend en vriendin ook eens naar Berlijn.


    i put the fun in funeral

    Berlijn. Kun je voor 35 euro voor max 5 personen een schones wochenende ticket kopen, treinroute uitstippelen en dan naar alle plaatsen in Duitsland gaan in het weekend. Bij Berlijn Ostbahnhof is het hostel Pegasus gevestigd. Is goedkoop en ze bieden ook een lekker ontbijtje aan :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Praag.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Idd, Praag. Niet al te dure stad, al hebben sommigen mensen uit Praag de neiging je meer geld te laten betalen. Anyway, iedereen spreekt er Engels en je hebt er de grootste discotheek van... West-Europa of zo.


    Take risks and conquer your fears.