• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - Linde24
    - François Bouchard - Painting

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - Linde24

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 21:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {sorryyy}
    Jessy Evans
    Ik zucht, ik heb echt totaal geen zin. 'Moet dit perse?' vraag ik aan Ian terwijl ik nog een keer zucht.


    Do what people say you can't.

    Ian Houston
    Ik knik en glimlach. 'Het komt wel goed meid. Je vriendje is nu op.' zeg ik en knipoog. Jep ik weet alles... nou ja niet alles maar ik was wel bij het kampvuur he en aangezien ze af en toe hun lippen niet thuis konden houden


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    'Iaaannn!' zeg ik. Soms waren dit soort dingen best irritant. 'Wat moet ik zo doen?' vraag om van onderwerp te verwisselen.


    Do what people say you can't.

    Ian Houston
    'Je gaat eerst op met je band, later volgen er nog korte interviews apart. Er zijn 5 journalisten zodat het sneller gaat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {ik ga}
    Jessy Evans
    'Oke.' knik ik.


    Do what people say you can't.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik deed de deur open en keel even de gang door of de kust veilig was en zag hoe Louis net de trap af liep. En ik gooide de deur open om naar de badkamer te lopen terwijl ik Allie achter me aantrok. Ik zette de douche alvast aan waarna ik de deur achter ons op slot had gedaan en wachte even totdat het op de goede tempratuur was ondertussen kuste ik Allie.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica Summer
    Ik kus hem passievol terug en kijk dan naar het water. Ik voel even. 'Warm.' glimlach ik en ga er onder staan. Ik sluit genietend mijn ogen en kijk dan lachend naar Zayn. Ik trek hem naar me toe en zet onze kus verder onder de warme stralen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    ik steek mijn hand half de lucht in.
    'hier ben ik' zeg ik terwijl ik een nep glimlach laat zien.
    De eerste vraag wordt gesteld: "De eerste vraag is voor Jake, wanneer is de band opgericht?" vraagt ze aan Jake.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jake Hamelton
    'Ehm... 4 jaar geleden, denk ik.' zeg ik. Het was een gok. Ik weet niet meer precies wanneer. 'Hoe komt het dat jullie elkaar kennen?' vraagt ze me weer. 'School.' antwoord ik nog steeds nepglimlachend. 'Zitten jullie bij elkaar in de klas dan? Of zaten jullie? Daniel?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'Ja, we zitten bij elkaar op school, maar dit is voor mij, Drew, Sam en Jake het laatste jaar, Frans heeft nog zo 'n drie jaar.' antwoord ik.
    het laatste jaar... bijna de universiteit. ik denk aan hoe het zou zijn, alsof de interviewster mijn gedachten kan lezen vraagt ze aan Sam: 'bijna naar de universiteit, waar gaan jullie studeren?'
    ik zie Sam bedenkelijk kijken, hij twijfelt.

    (wanneer komt Frans een keer online?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ik weet het niet... als ze niet online komt ga ik haar verwijderen, ze is mijn zus...]

    Samuel
    'Eigenlijk hebben we nog niet echt besloten.' zeg ik de vraag half ontwijkend.
    'Oke... wie van jullie heeft er een vriendin?' zegt ze doorvragend. Mag ze dit wel vragen eigenlijk? 'Nou ik in elk geval niet.' lach ik. Jake aarzeld even. 'Ik heb wel een vriendin maar ik wil liever niet over mijn liefdesleven praten.' zegt hij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler 'Ty' Jay Matthew
    ik ben bij een interview voor alle Juryleden.
    ik vind het geweldig en probeer zo charmant mogelijk over te komen.
    ik zie hoe Amanda zich daar aan ergert.
    ik kijk naar haar, ik vind haar echt een geweldige vrouw.
    'goed interview he?' vraag ik, en de journalisten laten daar geen gras over groeien, ze bedenken meteen een verhaal over dat we een stel zijn en zo.
    ik besluit op de vraag -'Hoelang hebben jullie al een relatie?'- in te gaan:
    'al meteen toen ik haar ogen zag, werd ik verlieft op haar, we zijn nu sinds een paar minuten bij elkaar' zeg ik, en ik pak haar hand vast, ze wordt gedwongen om met mijn spelletje mee te doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Daniel Dylan Jason
    ik weet dat ik hier heel lang over na heb gedacht, maar mijn antwoord is totaal verdwenen, ik zit vastgeplakt aan mijn stoel en kan me haast niet bewegen, Laura... dood... ik zie dat Jake ook in paniek raakt en een antwoord voor me verzint.
    'hij is een tijdje geleden gedumpt en hij is er nog steeds verdrietig over.' antwoord hij.
    De journaliste begrijpt het en gaat van het een naar het andere probleem.
    'Daniel, vertel ons eens meer over je broer, Dylan, het blijkt dat hij twee jaar geleden een meisje, dat hier aanwezig is, heeft verkracht, jij hebt haar toen drugs gegeven, klopt dat?' ik heb zin om haar vast te pakken, te slaan, in elkaar te trappen, maar ik trek een pokerface, ze hebben het recht niet!
    'sorry, maar ik dacht dat alle vragen over de show gingen?' vraag ik, en tot mijn opluchting wend ze zich tot Sam.
    'zeg eens, wat verwachten jullie van Battle of the bands?' vraagt ze een beetje boos omdat ik haar geweldige vraag heb afgewimpeld.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Morgan
    Ik sta aan de grond genageld... was het Dan die me drugs gegeven had. Ik zak weer bijna door mijn benen en hou me staande aan Jessy. Ik staar geschokt naar het podium. Kan ik dan geen enkele jongen vertrouwen?

    Samuel
    'Het word geweldig, de andere bands zijn fantastisch en de juryleden zijn aardig. Het zal alleen moeilijk worden dit als een wedstrijd te zien en dat voor onze vriendschappelijke relaties buiten de band te laten gaan.' zeg ik en blijf nepglimlachen. Ze is een bitch. 'Zo zijn jullie een koppel?' vraag ik haar nu doelend op haar en de andere journalist. Als zij irritant doe, doe ik dat ook. Ze staart me sprakeloos aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    ik zie Jade naar me kijken, ze heeft recht op de waarheid.
    ik ben ontzettend blij als we mogen gaan, ik ren meteen naar Jade.
    'Jade, kom, ik ga je niks doen!' zeg ik, maar ik weet dat ze me niet gelooft, alles is verloren, de pers haat me, Jade haat me, ik heb alles verpest! Jade rent weg, ik ga haar achterna, ik weet dat dit gefilmd wordt maar dat boeit me niet, ik moet Jade de waarheid vertellen.
    omdat ik sneller ben dan Jade heb ik haar snel ingehaald.
    'Jade luister, ik ben een loser, maar ik ben veranderd!' zeg ik buiten adem


    Spoiler alert: you will save yourself