• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 22:06 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    (...)
    Whieeee, nice! En Omy, Demi, LOOOOL. Hij speelde trouwens niet gisteren, jeeeuj.
    Oh btw, guys, ik ben de naam hiervan kwijt; Bij voetbal bijvoorbeeld komen er soms vlak voor een wedstrijd een aantal spelers bijeen, de bondscoach etc en die gaan dan voor cameramannen op een aantal stoelen zitten met een tafel voor hun neus en dan mogen journalisten vragen stellen, etc. Een conferentie? Dat is het enige wat in me opkomt, fuck this.
    In ieder geval, zo gaat één van ons haar mannetje ontmoeten. (wbw)


    Ik moest echt lang nadenken hierover :'D Dacht dat er weer een opmerking over Cris was maar ja. Nu heb ik 'm :'D Ach, Ibi hoeft van mij helemaal niet meer te spelen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ja lap zeg, er klopt iemand op de deur haha

    Ik moest kloppen want de bel deed het niet :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)
    Ik moest kloppen want de bel deed het niet :'D

    Ik wist dat je dat ging zeggen haha

    Bij Koefnoen hadden ze zo'n sketch: Samson en Geert x'D

    Kunnen jullie raden bij wie deze gaat horen? (wbw)

    [...] daar was het geen moeilijke taak voor. Al een tijd ging er een wedstrijd gaande. Dames konden zich opgeven om een date te krijgen met de knappe voetballer [..]. De naam die getrokken werd, zou winnen. Achter [..] haar rug om hebben de meiden de bussen vol met [..] haar naam gegooid en zo simpel gezegd, werd ze ook getrokken – de geluksvogel. Uiteindelijk bleek [...] wel in de mood voor meer dan alleen een date en hebben ze er niet één, maar wel meerdere gehad totdat [...] was uitgeschakeld

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 21:20 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    Kunnen jullie raden bij wie deze gaat horen? (wbw)
    (...)

    Bij Claire ?? haha

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik wist dat je dat ging zeggen haha

    Bij Koefnoen hadden ze zo'n sketch: Samson en Geert x'D


    I know. Als er twee niet gaan samen werken zijn zij het wel :'D Haha. Maar ja, naar mijn mening zou niemand op dit moment premier kunnen zijn - behalve ik, maar ja.-


    @ Amy, ik denk ook Claire. Maar eerlijk gezegd, het zou iedereen kunnen zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Bij Claire ?? haha


    Ik denk ook Claire :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hahahah, omygod, noooope. Ik ben klaar trouwens met het uitwerken. Nu alleen nog een cover en een titel en dan put ik hem onlineeee. Jullie zullen het wel zien. (wbw)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    Hahahah, omygod, noooope. Ik ben klaar trouwens met het uitwerken. Nu alleen nog een cover en een titel en dan put ik hem onlineeee. Jullie zullen het wel zien. (wbw)


    Je begint gewoon met jezelf, Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik word helemaal gek van mijn laptop. Sinds gister heb ik hem terug, hiervoor had ik er een tijdelijk van mijn oom omdat hij de mijne aan het maken was. Maar deze is zooooo langzaam en kan steeds geen verbinding maken. Argh... Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amy, ik ben helemaal nieuwsgierig! Nu ga ik slapen, want morgen wordt een loodzware dag -- Doei allemaal!


    The truth may be orange!

    Doei Manon, slaap lekker
    @Amy, ik ben nu echt superbenieuwd (:

    Ohhh Amy can't wait!

    En een jongen uit mijn vriendengroep heeft me net mee uitgevraagd. Zo lief!


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ohhh Amy can't wait!

    En een jongen uit mijn vriendengroep heeft me net mee uitgevraagd. Zo lief!


    Awhh, hahaha. Echt leuk!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Wollah, de cover:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.