• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 22:06 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hola chickssss.
    @Demi, haha, ik wilde een buitenbeentje en toen dacht ik; Demi is in Oeganda geweest, dan doe ik Oeganda, HAHA.
    @Charissa, van het weekend waarschijnlijk pas. (:

    Heeft iemand van jullie btw een foto met tien meisjes erop, een hippie busje ofzo?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Lady's.

    Waarom staat Lisanne er nog tussen eig? Die was toch verwijderd?


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Piazon schreef:
    (...)

    Oké, waarom kijk je uit naar school? :')


    Ik word moe van twee dagen thuis zitten en alleen telefonisch contact met vriendinnen :') Daarbij wil ik weer iets doen :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Whittemore schreef:
    Hola chickssss.
    @Demi, haha, ik wilde een buitenbeentje en toen dacht ik; Demi is in Oeganda geweest, dan doe ik Oeganda, HAHA.
    @Charissa, van het weekend waarschijnlijk pas. (:

    Heeft iemand van jullie btw een foto met tien meisjes erop, een hippie busje ofzo?



    Haha. Ze hebben volgens mij niet eens een officieel erkend team :') Maar wel leuk!! Hihi.

    Ik zal even kijken naar foto's. Zijn we met zijn tienen? WOW


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)


    Haha. Ze hebben volgens mij niet eens een officieel erkend team :') Maar wel leuk!! Hihi.

    Ik zal even kijken naar foto's. Zijn we met zijn tienen? WOW

    Jawel, hahaha. Ze stonden tussen de lijst van deelnemers van de voorrondes voor Afrika en staan als 77e op de FIFA ranglijst. En jaaa met z'n tienen, hihihih.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 19:38 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mombasa schreef:
    (...)

    Ik word moe van twee dagen thuis zitten en alleen telefonisch contact met vriendinnen :') Daarbij wil ik weer iets doen :Y)


    Waarom was je thuis dan? Sorry als ik domme vragen stel, maar ik heb blijkbaar wel wat gemist (:


    The truth may be orange!

    Killarney schreef:
    Lady's.

    Waarom staat Lisanne er nog tussen eig? Die was toch verwijderd?


    Huh? Hoezo? Heb ik dat ook al gemist? Uitleg ajb? (:


    The truth may be orange!

    Whittemore schreef:
    (...)
    Jawel, hahaha. Ze stonden tussen de lijst van deelnemers van de voorrondes voor Afrika en staan als 77e op de FIFA ranglijst. En jaaa met z'n tienen, hihihih.


    Haha, geweldig. Ik heb hun officiele shirts niet kunnen scoren helaas daarvan baal ik wel enorm. Met zo'n mooie haan erop :'D 77e, dat is hoger dan dat ik zou denken.

    Tien is... best veel. Ik kon er maar zeven bedenken, shame on me.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Piazon schreef:
    (...)

    Waarom was je thuis dan? Sorry als ik domme vragen stel, maar ik heb blijkbaar wel wat gemist (:


    Ik ben/was ziek. Niets bijzonders, had er van het weekend al last van maar moest maandag naar school ivm met stemdag waarbij ik zou helpen. Ik had het beloofd dus liep daar half ziek rond :') Nu was ik twee daagjes thuis en morgen gaan we er weer tegenaan :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Gelukkig dat je beter bent Deem (:

    @Charissa, dank je. Hihi

    @Amy, ik kon niets vinden met tien meiden - ik kom nu trouwens op negen, wie is nummer tien? Haha -. Ik heb deze wel maar waarschijnlijk kan je er niets mee. Wat je natuurlijk ook kan doen is alleen een hippie busje door een landschap, dan kan je echt super mooie foto's vinden.






    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sorry dat ik hier zo weinig ben, docenten vinden het nodig om gelijk al ontzettend veel huiswerk en SO's op te geven :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMGG AMY omdat ik de laatste dagen alleen op mijn mobiel heb gezeten omdat mijn laptop kapot is, heb ik die gif nog helemaal niet gezien! *___* OMG HUNTIE <3 SO CUTE!


    ars moriendi

    Mombasa schreef:
    @Charissa, dank je. Hihi

    @Amy, ik kon niets vinden met tien meiden - ik kom nu trouwens op negen, wie is nummer tien? Haha -. Ik heb deze wel maar waarschijnlijk kan je er niets mee. Wat je natuurlijk ook kan doen is alleen een hippie busje door een landschap, dan kan je echt super mooie foto's vinden.






    Oh neeee, ze hoeven niet op een hippiebusje. Ik bedoelde gewoon een losse foto van tien meiden en dan nog een losse foto van een hippiebusje, die blend ik dan in elkaar, hihi. De groep die ik gevormd heb is Demi, Claire, Marjolien, Naomi, Charissa, Cheryl, Sanne, Kim, Amy en Manon. Aangezien negen een rotgetal is.
    @Claire thankyouuuuu. Is je laptop weer beter?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    (...)
    Oh neeee, ze hoeven niet op een hippiebusje. Ik bedoelde gewoon een losse foto van tien meiden en dan nog een losse foto van een hippiebusje, die blend ik dan in elkaar, hihi. De groep die ik gevormd heb is Demi, Claire, Marjolien, Naomi, Charissa, Cheryl, Sanne, Kim, Amy en Manon. Aangezien negen een rotgetal is.
    @Claire thankyouuuuu. Is je laptop weer beter?

    Nee, zit nu op thuis-computer, terug in mijn home-dorp. T__T Ik ben vanavond terug naar mijn ouderlijk huis gegaan om te stemmen, want dat mag ik alleen hier.


    ars moriendi