• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 22:06 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Stuttgart schreef:
    (...)

    hahahah ja ik heb er 2xD Alleen is Sami er elke dag en Kevin zo nu en danxD Ik woon met Sami in Madrid Oudega terwijl Kevin in Eindhoven woont ofzoxD

    Kev is mijn Sparta-boy :$
    Maar jij mag hem hebben hoor ;)
    Ik heb Rafael en Dries al ;p

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Kev is mijn Sparta-boy :$
    Maar jij mag hem hebben hoor ;)
    Ik heb Rafael en Dries al ;p


    Hhahahaha dat zijn er ook 2xD


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Hhahahaha dat zijn er ook 2xD

    Weet ik
    Sssshht... niks zeggen hoor xD

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Weet ik
    Sssshht... niks zeggen hoor xD


    Hhahaha, ik zal netjes mijn mond houden xD Sami komt lekker zo ook thuis^^


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Hhahaha, ik zal netjes mijn mond houden xD Sami komt lekker zo ook thuis^^

    Gezellig (:

    Heb jij trouwens nog gestemd gisteren ?? En op wie ??

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Gezellig (:

    Heb jij trouwens nog gestemd gisteren ?? En op wie ??


    Jazeker:) Komt Raffie nog niet dan?:O

    En ja ik heb gestemd op PvdA op Diederik Samsom en jij?:)

    Ik ben ff thee drinken hoor:$


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Jazeker:) Komt Raffie nog niet dan?:O

    En ja ik heb gestemd op PvdA op Diederik Samsom en jij?:)

    Ik ben ff thee drinken hoor:$

    Die komt net thuis geloof ik haha

    Ik ben sinds kort anti-rechts, dus ik stem alleen nog maar links ;p
    Ik heb op Emile Roemer van de SP gestemd
    Lol, ik zie net dat PvdA ook links is, sinds wanneer haha

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 14:58 ]

    Heuuiii,

    OMFG, girls. Mijn wiskundestagaire is het neefje van Ibi. Hij heet Mohammed Afellay. En ik wilde dat ik nooit plu'er was geweest. Dat meisje waarmee ik het doe: arghh, ik kan haar niet uitstaan en daarbij ben ik nu al mijn derde pauze in twee weken aan dat gedoe kwijt. Ik kan amper studieuren maken en zelfs mijn eigen lessen moet ik ervoor missen. Pff.

    @Charissa, ze zijn altijd al links geweest maar neigen naar rechts.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Heuuiii,

    OMFG, girls. Mijn wiskundestagaire is het neefje van Ibi. Hij heet Mohammed Afellay. En ik wilde dat ik nooit plu'er was geweest. Dat meisje waarmee ik het doe: arghh, ik kan haar niet uitstaan en daarbij ben ik nu al mijn derde pauze in twee weken aan dat gedoe kwijt. Ik kan amper studieuren maken en zelfs mijn eigen lessen moet ik ervoor missen. Pff.

    @Charissa, ze zijn altijd al links geweest maar neigen naar rechts.

    Ach, ik interesseer me niet zo in de politiek, dusja haha

    En hoezo kan je haar niet uitstaan dan ??

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ach, ik interesseer me niet zo in de politiek, dusja haha

    En hoezo kan je haar niet uitstaan dan ??


    Ze is verschrikkelijk. Ze weet alles beter etc. En we gingen uit met die eerste klassers en om half één 's nachts wilde ze nog even met mij het programma van de volgende dag doornemen. Fuck up, sorry hoor maar daar kan ik echt niet tegen. Daarbij houdt ze zich exact aan het tijdsschema. Elk kind moet overal op tijd zijn en wanneer dat niet is wordt ze helemaal gek. Bah. En dan zorgt ze ook nog dat ik niet eens mijn twee tussenuren per week kan maken. Doordat ik ziek was kon ik ze alleen nog maar morgen maken, twee per week moet anders raak je achter op schema. Komt die mentor die aan mij vraagt of ik een keer wil kijken bij Frans en dat valt precies onder één van die uren. Komt zij erbij - ze houdt mijn rooster in de gaten '-- - en zegt ze dat ik dan wel tijd heb, ik kan nu niet meer terug dus raak ik achter met mijn uren. Arhgg, ze heeft het altijd over die k*t paarden van haar - sorry als jullie van paarden houden - ze is echt zo'n paardenmeisje. Bah, ze is gewoon verschrikkelijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Ze is verschrikkelijk. Ze weet alles beter etc. En we gingen uit met die eerste klassers en om half één 's nachts wilde ze nog even met mij het programma van de volgende dag doornemen. Fuck up, sorry hoor maar daar kan ik echt niet tegen. Daarbij houdt ze zich exact aan het tijdsschema. Elk kind moet overal op tijd zijn en wanneer dat niet is wordt ze helemaal gek. Bah. En dan zorgt ze ook nog dat ik niet eens mijn twee tussenuren per week kan maken. Doordat ik ziek was kon ik ze alleen nog maar morgen maken, twee per week moet anders raak je achter op schema. Komt die mentor die aan mij vraagt of ik een keer wil kijken bij Frans en dat valt precies onder één van die uren. Komt zij erbij - ze houdt mijn rooster in de gaten '-- - en zegt ze dat ik dan wel tijd heb, ik kan nu niet meer terug dus raak ik achter met mijn uren. Arhgg, ze heeft het altijd over die k*t paarden van haar - sorry als jullie van paarden houden - ze is echt zo'n paardenmeisje. Bah, ze is gewoon verschrikkelijk.

    Vreselijk dat soort mensen
    Ik heb ook een kind in de klas die ik haat, maar van de 3 dagen dat we op school waren, is ze maar 1 keer geweest xD

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Vreselijk dat soort mensen
    Ik heb ook een kind in de klas die ik haat, maar van de 3 dagen dat we op school waren, is ze maar 1 keer geweest xD


    Lucky you. Bij twee lessen zit ze nu naast me en ik moet nog de rest van het jaar met haar. Voorlopig zitten we aan elkaar vast :'D Maar ja, nu even lekker leren :Y) Ik heb er zin in ):

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 15:38 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Lucky you. Bij twee lessen zit ze nu naast me en ik moet nog de rest van het jaar met haar. Voorlopig zitten we aan elkaar vast :'D Maar ja, nu even lekker leren :Y) Ik heb er zin in ):

    Ach, denk maar zo: Het is zo voorbij
    Gewoon volhouden, dan komt het goed

    Nou finaly mag ik weer naar bovenxD


    ~

    Heuuuuuj!


    Normal girl at day, Catwoman at night.