• Voor tekenles moet ik iets tekenen geïnspireerd op één of meerdere van de volgende drie foto's, alleen kan ik wel wat inspiratie gebruiken, dus waar moeten jullie aan denken bij de volgende foto's?

    Nee, ik wil niet ideeën pikken, enkel inspiratie op doen. Het cursieve deel is wat ik al heb.


    Foto 1
    Robots, toekomst, verbeterde technologie, gevaar mensheid




    Foto 2
    Perfecte dag, waar word je gelukkig van, mooie omgeving, gelukkige mensen samen, blije sfeer, vogels, vuur, vrijlaten, rust




    Foto 3
    Perfectie, iets erotisch, vreemde dromen
    Een man zit in een kamer aan tafel. Hij denkt dat er allerlei naakte vrouwenlichamen uit de muur tevoorschijn komen. (Jaja, heel vaag, haha, kan de foto niet vinden, hij is van Erwin Olaf.)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 19:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kan de 1e foto niet zien. ;c


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik moest eigenlijk gelijk denken aan iemand die een vogel vrijkaat in een mooi landschap bij foto 2, geen flauw idee waarom(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Foto 2: Vrede, vakantie, rust


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    En ik zie het eerste plaatje niet(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Guys, dat ligt aan jullie computer ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Memoria schreef:
    Ik moest eigenlijk gelijk denken aan iemand die een vogel vrijkaat in een mooi landschap bij foto 2, geen flauw idee waarom(;


    Ohja, had ik ook!
    Ik had toen vuur geschetst, dat het naar boven toe blauwer werd en het overging in vogels die wegvlogen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bij 2 denk ik aan een vuurkorf en hout en de film Heidi AAHHA


    Shit happens but pee happens a lot more.