• DAT IK KLEEDGELD MAG EN GELIJK NAAR DE STAD KAN HOPPEN OM TE SHOPPEN. [oh my God, dat rijmt, lol'd]

    Hmm, maar ik zit al een paar maanden te kwijlen bij Attitude Holland en ik heb items gevonden die mijn stijl weergeven en ik super leuk vind - helaas, het is een inslag op mijn kleedgeld [ik krijg voor 3 maanden], maar het is het waard, denk ik dan. Ik drop hier mijn wensen. :Y)

    1. Jurkje
    2. Top
    3. Rok
    Update:
    4. Jas, ga ik voor sparen op lange termijn
    5. Haarspeld wit + Haarspeld zwart

    Ok, maar FAAAA [zo zeggen Zweden ''fack'' of ''verdomme''], dat is ongeveer mijn hele kleedgeld voor 3 maanden, hell no. Die jurk wil ik sowieso doen. De top vind ik awesome en bijzonder, maar ik kan ook een shirt bedrukken bij het bedrijf waar mijn zus werkt en die rok is misschien iets wat ik een tijdje leuk vind en heel heftig. Ik heb geen zin in kut reacties op school. :x

    Meer mensen met leuke items op het oog? En kun je ze gelijk posten? en wat vinden jullie van mijn items? Ghehe, ik kan niet wachten tot 1 oktober. :9~

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 0:49 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hmmm, ik vind het niet zo mooi. En zulke kleding staat niet iedereen... maar hey, ik weet niet hoe je eruitziet...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Feline en Affetto, oh my, die zijn nais, haha! [:
    Merucrial: Gewoon proberen, zoek zoortgelijke kleren op die je zelf al hebt in een winkel waar ze zo'n blouse verkopen, en kijk of je kan combineren. Eventueel een topic aanmaken of op weheartit kijken of je combinaties vind. [: Met een spijkerbroek en lekkre stampers is zo'n blouse al erg leuk, zwart hemdje erbij, riem met major belt en dan is ie al heel leuk, though - vind ik dan. [:
    Timcanpy, lekker tot dat ze veel xl hebben? Alleen maar beter, guess so, heb je een preview die je wilt delen van je wensen? :3 Ugh, ik wil ook zo veel, maar waar is het eeuwig groeiende kapitaal in de vorm van veel geld op mjin rekening?! D: Buh, moet het doen met sparen. Maakt het misschien wel leuker, als je het hebt en er voor hebt gespaard en.of gewerkt, is dat ook een lekker gevoel. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    dat jurkje, de jas en de witte speldjes zijn echt heel erg leuk. Zelf ben ik al een tijdje aan het kwijlen over dit jurkje, maar ik ben niet heel goed in sparen en ik krijg niet zoveel per maand, dus ik ben nog niet eens in de buurt van de prijs.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Uneventful schreef:
    Hmmm, ik vind het niet zo mooi. En zulke kleding staat niet iedereen... maar hey, ik weet niet hoe je eruitziet...


    Ik heb qua bouw ontzettend geluk gehad, vind ik. Ik heb een atletenbouw, dus schouders en heupen in een lijn. Ik heb vrij lange benen, een middelgrote tot wat aan de kleine kant romp, lange armen [ok, lange ledematen dus], ben 1.66 meter lang en weeg 45,5 kilo. Daardoor kan ik de meeste kleren wel aan, doordat het vaak wel goed zit etc. En anders stuur ik 'm terug. [:
    Edit: Ja, ik weet dat ik heel weinig weeg, maar daar kan ik niets aan doen. Ik moet ertegenaan eten i.v.m. een snelle stofwisseling. Ik ben in een halfjaar 1,5 kilo aangekomen, dus ik heb al een dikke hoera, lol'd. [:

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 17:08 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Super leuk! Ik heb ook heel veel kleding van Attitude Holland. Dat jurkje is van het merk Hell Bunny. Daar heb ik ook heel veel van.
    Als je die site leuk vindt, vindt je dat ook van deze:
    Klik
    &
    Klik


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    Super leuk! Ik heb ook heel veel kleding van Attitude Holland. Dat jurkje is van het merk Hell Bunny. Daar heb ik ook heel veel van.
    Als je die site leuk vindt, vindt je dat ook van deze:
    Klik
    &
    Klik


    Dankjewel! I love Hell Bunny, duur maar super cute en awesome. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Dankjewel! I love Hell Bunny, duur maar super cute en awesome. [:


    Klopt! Het is echt niet normaal duur. Als je iets nieuws wilt kan je meteen niets meer kopen. Die top is trouwens ook awesome! Ik heb ook zo'n soort jas dat jij wilt. Dan in het helemaal zwart. Ik zal je wel een keer een foto sturen. Of, misschien staat die nog op de website van Dominia. Ik ga even kijken.
    Ik weet niet of je van de band shirtjes bent, maar die hebben ze ook bij Basta. Heel veel.
    Ik ga even kijken voor die jas.
    Xx

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 19:13 ]


    Life is full of fake people

    Yeah, gevonden. Nou, niet helemaal. Ik heb zeg maar de volgende jas, alleen dan in het zwart en met een andere vorm zakken. Voor de rest is die het zelfde. Ook weer 124 euro. Eigenlijk niet normaal. Ik had hem vorig jaar voor mijn verjaardag van mijn ouders gekregen, maar hij ziet er nu nog als nieuw uit. Het kost wel wat, maar het is gewoon goede kwaliteit.


    Life is full of fake people

    Wat zijn bad shirtjes? :3 Oeh, die jas had ik dus ook gezien! Ik vond die super nais, ik had de rode gezien. Ook de zwarte, echt ik vind 'm super. [: Ja, het is een afschuwelijke inslag op je bankrekening maar o zo leuk. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    Wat zijn band shirtjes? :3 Oeh, die jas had ik dus ook gezien! Ik vond die super nais, ik had de rode gezien. Ook de zwarte, echt ik vind 'm super. [: Ja, het is een afschuwelijke inslag op je bankrekening maar o zo leuk. [:


    Dankje. ^^
    Band shirtjes zijn shirtjes van bepaalde bands, zoals: GreenDay, Nirvana, Nickelback, ect.


    Life is full of fake people

    Oh die, ik las bad shirts. xd Ja, ik hou daarvan! Ik heb er twee van the Beatles, haha. ^.^ En jij?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    Oh die, ik las bad shirts. xd Ja, ik hou daarvan! Ik heb er twee van the Beatles, haha. ^.^ En jij?


    Ik ook. Haha! Ook van GreenDay en Tokio Hotel.


    Life is full of fake people

    Ik wil er nog sowieso één van The Beatles [k ben fan!], één van My Chemical Romance, Guns n' Roses en Nirvana. Maar dan moeten ze wel héél awesome zijn, lol'd. [: Tokio Hotel, Green Day en Black Veil Brides mogen ook, haha. Me is fan. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 19:37 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wonderaction schreef:
    Ik heb op 1 oktober geen school. Ook heel leuk! :Y)

    Ik ga dit weekend kleren kopen^^
    leuke kleren, vooral de top is leuk!!
    Maar joh, daar ben je echt gelijk al je geld mee kwijt :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."